رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرده است که در آینده ای نزدیک اسنادی افشا می کند که نشان می دهد مقامات کاخ سفید در صدد ایجاد بی ثباتی اقتصادی در این کشور برآمده اند.
به گزارش از پایگاه خبری اسپانیایی زبان«تله سور»؛ نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا روز پنجشنبه (۲۳ آبان) اعلام کرده است در آینده ای نزدک اسناد و مدارکی افشا می کند که نشان می دهد مقامات آمریکایی در صدد ایجاد بی ثباتی اقتصادی در این کشور اسپانیایی زبان برآمده اند.

مادورو خاطر نشان کرده است که دیپلمات های سفارت آمریکا در ونزوئلا با صاحبان شرکت های بزرگ این کشور در ارتباط هستند و از آن ها می خواهد تا قیمت های محصولات را به شدت بالا اعلام کرده و به بازار عرضه کنند.

رئیس جمهور ونزوئلا در ادامه خطاب به شهروندان کشورش گفت: می خواهم به هموطنان خود هشدار دهم که مقامات کاخ سفید بار دیگر چشم طمع به اموال کشور ما دوخته اند، بار دیگر از شما می خواهم به منظور نشان دادن وحدت و همچنین برقراری ثبات در کشور به خیابان ها بیایید.هیچ کسی نباید برای برقراری عدالت و ثبات کشور ساکت بماند.

مطابق با اظهارات رئیس جمهور ونزوئلا کارخانه ها و وشرک های بزرگ این کشور از دیپلمات های آمریکایی دستور گرفته و به توطئه چینی علیه کشور می پردازند.

وی همچنین اطمینان داده است به منظور حمایت از شرکت های کوچک موجود در کشور انجمنی ملی ایجاد خواهد کرد.

طی هفته گذشته گرانفروشی در این کشور آمریکای لاتینی بیداد می کرد و این امر نارضایتی ها از دولت را روز به روز افزایش می دهد.

مقامات این کشور به منظور مبارزه با این فرایند دستور دادند تا مغازه های گران فروش را تسخیر کرده و کالاهای موجود در آن ها را با قیمت واقعی به فروش برسانند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com