اتفاقات و خبرهای تاسف بار چند سال اخیر بویژه بعد خروج تعهدشکنانه رژیم امریکا در برجام و نقض نابخردانه برجام توسط دولت های ترامپ و بایدن و تشدید تحریم های ظالمانه و وحشیانه علیه ملت ایران به بهانه های واهی هسته ای و حقوق بشر و… که عملا موجودیت کشور و ملت ایران هدف قرار داده است، وگرنه نظام ضد بشری و ضد ایرانی ج.ا همچنان به عمر ننگینش ادامه می دهد و اثبات شده است نه اصلاح پذیر است و نه با تحریم های وحشیانه متحدین غربی و اسرائیلی و… نابود می شود و تنها راه نابودی این نظام اهریمنی قیام مدرمی به همراهی نیروهای مسلح است و نه تحریم و نه حمله اجنبی ممکن نیست.

قطعا اگر حمله اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران و هر نقطه از مراکز زیرساخت اقتصادی ایران محکوم است (هر چند با توجه قدرت نیورهای مسلح و هزینه سنگین واکنش نیروهای مسلح اجازه این تعرض به اسرائیل نخواهد داد.

اسرائیل حق ندارد به تاسیسات هسته ای ایران حمله کند و کشور ایران در معرض رادیواکتیو و آلودگی قرار دهد، اسرائیل خودش صدها بمب اتمی و موشک قاره پیما و زیردریای های با توان موشک قاره پیما اتمی دارد و امروزه کشورهای نظیر اسرائیل بیشترین نهدید بالقوه علیه جهان از جمله حامیانش یعنی اروپا و امریکا است و نه ایران!) و ملت ایران باید در کنار نیروهای مسلح باشد و دفاع از تمامیت ارضی و امنیت مرزها و زیرساخت های اقتصادی کشور از وظایف اصلی نیروهای مسلح است.

هر چند در ظاهر حکومت پان اسلامی پان عربی آخوندیستی سعی می کند این دفاع مشروع از تمامیت ارضی را به حمایت مردم از خودش نسبت بدهد، اما از انجا تمام کارکنان کشوری و لشکری از بودجه بیت المال و مالیات و ثروت های عمومی (مانند درامدهای سوخت فسیلی) استفاده می کنند، دفاع از امنیت و تمامیت ارضی و جان و مال و نوامیش مردم ایران وظیفه ملی آنها است و یک حق الناس است. نخلفات و ترک فعال برخی از نیورهیا مسلح از جمله در نیروهای انتظامی در کوتاهی در امر امنیت اقتصادی مانند قاچاق سوخت و کالاهای مورد نیاز تولید داخل و ارز و طلا از ایران یکی خیانت های مسلم ضد ملی است و کوتاهی برخی نیورهای انتظامی و نظامی یک فعل حرام و ضد ملی و نقض حق الناس ملی است.

هم اکنون هم بحث خودرو و گرانی ها و اجحاف ها صورت گرفته در حق ملت ایران بویژه فقرا و اقشار ضعیف جامعه و مزدبیگران و کارگران است، اقدام دولت مزدور مافیایی (شاید هم خود دولت بخشی از مافیای است؟) در گران کردن خودروهای وارداتی و حتی خودروهای دست دم کم کار کرده، باز دیگر شک ها به سمت اعتقاد برده است که حکومت ج.ا از جمله مجلس و دولت و سایر نهاد به ظاهر انتخاب و بویژه انتصابی نظام، از عوامل ضد ایرانی ضد حقوق بشری مافیای هستند. گران کردن خودرو و سایر کالاهای تولید داخل و یا وارداتی از ظریق وضع انواع مالیات و عوارض سنگین، به طوری قیمت این کالاها و خدمات از چند ده درضد تا چند ضد درصد گران تر از انواع خارجی و حتی در کشورهای همسایه است، نشان می دهد عمق ماهیت ضد ایرانی این حکومت انگل و پروکسی اجنبی های پان اسلامی و پن عربی!

خبر اینترنت (رئیس مجلس در پاسخ به اخطار نماینده مرودشت نسبت به تعرفه گذاری جدید خودرو از سوی دولت، گفت: ان شاءالله که دولت عادلانه بحث تعرفه گذاری در این بخش را اصلاح می کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت در مجلس در جلسه علنی امروز قوه مقننه در اخطاری با استناد به اصل سوم قانون اساسی، گفت: در این اصل قانونی پی ریزی اقتصاد صحیح و عادلانه طبق ضوابط اسلامی جهت رفاه مدنظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به دستورکار امروز مجلس، افزود: ما امروز در مجلس قانونی را تصویب می کنیم که تاکید بر واردات خودروهای کارکرده دارد و اکثریت نمایندگان نیز به طرح مذکور رأی مثبت داده اند و این یعنی اینکه این مسئله خواسته به حق ملت بوده و می تواند انحصار را از بین برده و کاهش قیمت خودرو را رقم زند.

نماینده مرودشت خاطر نشان کرد: با این حال دولت طبق آئین نامه جدید آمده و تعرفه‌های خودرو را به شکل تساعدی افزایش داده است.

رشیدی با اشاره به جزئیات تغییر تعرفه واردات خودرو از سوی دولت، گفت: دولت آمده در تعرفه جدید خود حجم موتور هزار سی سی را از ۶ درصد به ۱۶ درصد، حجم موتور هزار تا ۱۵۰۰ از ۵۰ به ۶۶ و حجم موتور ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ سی سی را از ۷۱ به ۹۱ و حجم موتور ۲۰۰۰ به ۲۵۰۰ سی سی را از ۹۱ به ۱۳۱ و حجم موتور ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ سی سی را از ۹۶ به ۱۶۱ مدنظر قرار داده است.

وی اضافه کرد: دولت اگر نمی خواهد قیمت خودرو کاهش پیدا کند رسما این مسئله را اعلام کند و دیگر نیازی نیست با این اعداد به اصطلاح بازی کند این در حالی است که باید به همه موارد ۴ درصد عوارض گمرکی را هم اضافه کنیم.

عضو کمیسیون شوراها در ادامه خطاب به رئیس مجلس اظهار کرد: بنده از شما خواهش می کنم همانطور که تاکنون از طرح های به نفع مردم حمایت کرده اید این مسئله را هم مورد تذکر قرار دهید لذا کجای دنیا ۱۷۱ درصد یعنی ۳ برابر قیمت خودرو عوارض گرفته می شود و این مسئله واقعا خطرناک و نگران کننده است.

قالیباف: دولت عادلانه بحث تعرفه گذاری خودرو را اصلاح می‌کند

در ادامه قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده مرودشت، گفت: ان‌شاءالله که دولت عادلانه بحث تعرفه گذاری در این بخش را اصلاح می‌کند.)


حقایق تلخ امروزه دولت مافیایی ابراهیم رئیسی (کسی می گفتند کاندیدای رهبر آینده است!) نشان داد چه جرثومه های ضد ایرانی در نقاب شیعه ولایی و وعدع ظهور امام نجات بخش زمان، تمام قد بر علیه منافع ملی ایران بویژه طبقات فقیر و زیر متوسط اقتصادی هستند.

تکررا خیانت چاپ پول بدون پشتوانه خلق نقدینگی و حنثی کردن هر جو ارزانیف که در کمال تعجب عناصر همه جناح های نظام از اسول گرا و اصلاح طلب و میانه شریک این جنایت خودتحریم و گرانی داخلی هستند. اخیرا با شکستن مقداری از حباب و قیمت های گران مصنوعی کالاها و ارز، باز رسانه های نظام اعم اصلاح طلب و اصول گرا و میانه رو شروع به فرستادن سگنال گرانی کردند! اوج خباثت این تبهکاران از اصلاح طلبان کذایی تا اصول گرایان طالبانی گویای این حقیقت است که گذار از این نظام اولویت ضروری و فوری ملت ایران است.

دیگر توصیه و پیشنهاد و راه حل ارائه دادن به حکومت و دولت و مجلس مزدور مافیا بیفایده است، وقتی حاکمیت و نهاد انتخابی کذای و انتصابی اش عامدا دارند با مافیا گرانی و احتکار ورانت خورای همکاری می کنند، پیشنهاد و راه حل دادن بیفایده است. وگرنه چ معنی دارد عوارض و مالیات ۵۰۵ تا ۱۷۰% بر واردات خودرو از جمله خودروی کارکرده بسته شود و اجازه وارذات کالا و نهادهای تولید از محل ارز منشاء خارجی و تهاتر و سرمایه گذاری خارجی ندهد، به جز اینکه این حاکمیت ج.ا اساس ضد ایرانی و ضد حقوق بشری و همدست اجنبی تجریم چی وحشی است! مشتی وحوش ضد ایرانی خارجی و داخلی با هم در حال نابود کردن و غارت ملت ایران هستند.

آخوندیسم با افراطی گری، بازنده منافعش شد، اینکه از هر سه نفر ایرانی، دو نفر ناپیرو (NaPeyro) هستند، واقعیت هولناک برای آخوندهاست

 

انقلاب مردمی ایرانیان و مبارزه در شرایط ظلمانی آچمز مصنوعی…

برآوردهای تخمینی باورمندان و ناباوران آیینی در ایران امروز

گلچین های ابرمنتقد، پادشاه لُخت ایرانشهر ویران شده تا پادشاه بِخردپوش عربستان آباد شده…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)