…عده‌ای از رزمندگان دفاع مقدس که از خادمان ملت بودند، ولی گرایش چپ  – اصلاح طلب – داشتند را به اتهام انفجار لوله‌ها زندانی می‌کنند و آن‌قدر این افراد مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند که یکی از آنها اقدام به خودکشی می‌کند.

جلسه مجلس نهم برای بررسی صلاحیت سه وزیر پیشنهادی روحانی حواشی داشت که  در جنجال مربوط به عدم تأیید صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش  و جوانان مخفی ماند. الیاس نادران که در گذشته ای نه چندان دور از مخالفان سرسخت اصلاح طلبان بود در مخالفت با انتخاب صالحی امیری برای تصدی وزارت امور ورزش وجوانان ، ابتدا ادعاهایی در خصوص فساد مالی صالحی و ارتباط او با حلقه فاطمی – پرونده بیمه ایران – مطرح کرد وسپس از بازداشت عده ای از افراد در دوره مسئولیت صالحی امیری در اداره اطلاعات خوزستان در دولت دوم احمدی نژاد سخن گفت.

بنا بر اعلام نادران در سال هشتاد ونه تعدادی انفجار در لوله های نفتی خوزستان اتفاق افتاده و به دنبال آن ، عده ای  به همین بهانه دستگیر می شوند که دارای گرایشات چپ – اصلاح طلبانه – بوده اند . نادران که پس از سه سال رفتار با این دستگیرشدگان را از تریبون مجلس افشا می کرد در این مورد اظهار داشت :”عده‌ای از رزمندگان دفاع مقدس که از خادمان ملت بودند، ولی گرایش چپ داشتند را به اتهام انفجار لوله‌ها زندانی می‌کنند و آن‌قدر این افراد مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند که یکی از آنها اقدام به خودکشی می کند”

الیاس نادران سه روز قبل در گفتگویی با برخی رسانه ها از روحانی خواسته بود با پس گرفتن معرفی صالحی امیری ، ضمن طرح ادعاهایی در مورد فساد مالی  وزیر پیشنهادی جوانان، از افشای موضوعاتی که علنی شدن آنها به مصلحت نظام نیست جل.گیری نماید . او در آن گفتگو تنها به سوابق منفی صالحی امیری در دوره تصدی مسئولیت های امنیتی اشاره کرده بود..

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com