قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوالی درباره آزادی آقایان موسوی و کروبی که بیش از ۹۰۰ روز است به صورت غیرقانونی در حصر خانگی به سر می‌برند گفته است: اگر آنها قبول کنند که اشتباه و خطا کردند باب رحمت در نظام اسلامی همواره باز است. وی پیش از این هم در سخنانی خلاف واقع از توبه و بازگشت اقای کروبی گفته بود.

به گزارش کلمه، بادامچیان که از حامیان جدی احمدی نژاد در ۸ سال گذشته بوده است و تاکنون پاسخی درباره حمایت از رییس دولت قبلی که باعث فجایع اقتصادی در حد جنگ تحمیلی برای کشور شده نداده است، اینک به عنوان مدافع مردم و نظام مدعی خطای کسانی شد که هیچ گاه نتوانستند در رسانه ها از اتهامات ۴ سال اخیر از خود دفاع کنند.

وی بدون اشاره به غیر قانونی و غیر شرعی بودن حبس میرحسین و کروبی و رهنورد به جای پاسخگویی درباره مسوولیت خود و همفکرانش درباره سیاستهای ویرانگر دولت متبوعشان که کشور را به لبه پرتگاه کشانده بود و بی توجه به سرکوبهای خشونت بار اعتراضات مسالمت آمیز و مدنی مردم، به نخست وزیر و رییس مجلس دوران امام حمله کرد و گفت: اگر آنها قبول کنند که اشتباه و خطا کردند باب رحمت در نظام اسلامی همواره باز است چون تهمت و تقلب به نظام جمهوری اسلامی زدند و برای دشمنان خوراک درست کردند که کار زشتی بود پس نباید طلبکارانه این موضوع را مطرح کنند

بادامچیان خود پیش از این، به تقلب در یکی از انتخابات ها اذعان کرده بود و برخلاف سخنان رهبری که مدعی شده بود دوره های مختلف انتخابات در جمهوری اسلامی سالم و بدون تقلب برگزار شده است، گفته بود آرای او در انتخابات مجلس سوم جا به جا شده و به همین علت وی از راهیابی به مجلس بازمانده است.

وی همچنن در جواب سوالی در مورد انحلال حزب مشارکت، مجاهدین و نهضت آزادی مدعی شده است: در مورد نهضت آزادی در کمیسیون احزاب بررسی‌های لازم را انجام دادیم، اما آنقدر تخلف قانونی و خلاف داشتند که امکان صدور مجوز برای آنها نبود. همچنین در مورد مشارکت و مجاهدین انقلاب کارگروه‌هایی تشکیل شده است که به علت نقض قوانین و تخلفات پرونده کارشان متوقف شده و به دادگاه فرستاده شده است پس انحلال آنها دست قوه قضاییه است.

وی همچنین چندی پیش در سخنانی خلاف واقع مدعی شده بود که کروبی قصد توبه و بازگشت دارد که محمد تقی کروبی فرزند مهدی کروبی در واکنش به این اظهارات خطاب به آقای بادامچیان نوشت: دروغ نگویید، او ثابت‌قدم است؛ چه علیه رژیم ستم‌شاهی، چه علیه انحراف از انقلاب اسلامی.

آقای بادامچیان همچنین در سالگرد انقلاب اسلامی در تهمتی آشکار به نخست وزیر مورد تایید امام گفته بود میرحسین یک خائن به تمام معناست و استکبار از ابتدای انقلاب وی را برای چنین روزهایی در آب نمک خوابانده بود. بادامچیان پیش از این در اظهاراتی که نشان از میزان اشراف وی به وضعیت مردم داشت گفته بود: «عده ای مردم را غرق در محدودیت های مالی معرفی می کنند حال آن که جامعه شرایط اقتصادی مناسبی دارد و من معتقدم مردم مشکل معیشتی ندارند».

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com