اطلاعیه شماره ۱۱ مرکز خیزش مردم انقلابی کردستان در خصوص اعتراضات و اعتصابات سراسری در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر ۱۴۰۱

 

به افکار عمومی!

 

نفسی تازه به خیزش بدمیم

 

خیزش مردم انقلابی ایران و کردستان وارد هفتادوهشتمین روز خود شده است. تداوم قیام مردمی بصورت متنوع و با ابتکارات جدید لازمه انقلاب است.

قیام ژن، ژیان،‌ آزادی با ایستادگی و مقاومت مردمی در خیابان‌ها و میادین مبارزه‌گری، مسیرهای متنوعی را پیش‌پای تمامی مردم گذاشته. با شروع زنجیره‌ای از اعتصابات دیگر، جان تازه‌ای به قیام مردمی دمیده شده است. خلاقیت در سازماندهی، تنوع و ابتکارات خلاقانه در شیوه‌های خیزش از سوی اقشار، توده‌ها و اصناف و سازمان‌های مدنی می‌تواند موجب برداشتن موانع صعب بر سر راه ما، خیزشگران شود.

برای حفظ ابتکارعمل در دستان جوانان انقلابی در محلات شهرها لازم است پشتیبانی‌های اصناف و اقشار مختلف از جمله کامیون‌داران و کارگران در قالب اعتصابات سراسری را به اوج رساند. باردیگر برای به اوج رساندن خیزش‌ها جهت کاستن از فشارهای خونبار و خشونت‌طلبانه از قبیل بازداشت، شکنجه، اعدام و کشتار، دست‌زدن به اعتصابات و اعتراضات سراسری می‌تواند مرحله‌ای جدید از قیام را رقم‌بزند.

مرکز خیزش مردم انقلابی کردستان از تمامی مردم ایران و کردستان دعوت بعمل می‌آورد که با دست‌زدن به اعتصابات و اعتراضات سراسری در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذرماه، کارزار دیگری از قیام به راه بیاندازیم. ما مردمان ایران از بلوچ گرفته تا کُرد و از گیلک گرفته تا عرب و آذری لازم است با عزم راسخ و اتحاد استوار به پاخیزیم و از کشتارهای خونبار در کردستان و بلوچستان جلوگیری بعمل آوریم. گستردگی و تنوع در نوع اعتصابات و اعتراضات از این پس می‌تواند ضامن تداوم و پایداری قیام گردد.

مرکز خیزش مردم انقلابی کردستان

۱۲ آذر ۱۴۰۱ برابر با ۳ دسامبر ۲۰۲۲

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)