آن قدر سیاست غرب-اسرائیل‌ستیزی ایدئولوژیک و هیستیریک پارانویایی کرده اند، که اگر آخوند و خرمذهبی مغزشویی شده مطالب زیر بخواند، احتمالا مثل همین دنیاپرستان کیش شخصیت روجوی‌پرست‌ها یا پهلوی‌پرست‌ها و قماش داغون تجزیه‌طلب که در کم‌سواد و بی‌شعوری از بقیه دست کمی ندارند (اگر شعور داشتند اندکی می‌دانستند دنبال تجزیه‌طلبی رفتن کشور کهن مثل ایران که دیگر اقوام و گروه‌های زبانی چنان در هم تنیده شده، حتی با ده‌ها سال جنگ داخلی نمی‌تواند حتی به یوگسلاوی سابق نتیجه فاجعه آمیزی رسید،

مرزهای قومی و نژادی گذایی انها، از هم اکنون بوی جنگ و خون و ویرانی و عقب‌ماندی شدیدتر ایران برای نسل‌ها بعد می‌دهد، کشوری چند هزار نیاکان ما برای حفظش خون و جان و هزینه دادن را به فنا می‌دهند تا چندتا کشورک وابسته بشود!

نمونه اش همین اقلیم کردی سمال عراق!، چه گلی زد بر سر مردم فقیر آن منطقه جز شده مرکز تروریست‌ها و اجانب و غارت‌گری اقلیت حاکم مفسدان و یک حاکمیت ملوک الطوائفی و خانخانی و فئودالی عقب‌مانده و فواحش خانه و جاسوس‌خانه و تروریست‌خانه لاشخورهای اجنبی شده است و … ؟!

هی دردسر برای همسایگان، ترکیه پان‌تُرکی که دارد مناطقی جدا می‌کند مثل شما سوریه! توهمی که القاء می‌کرد اقلیم شمال عراق می‌شود سوئیس دوم! زکی از توهم اینان!) نکات ملی و ایران‌گرایی بشردوستانه و خیرخواهانه برای منافع ملی و حتی صلح جهان ندیده و یک سر نگارنده به تهمت‌هایی چون نوکر صهوینیزم تا سایبری حکومت ج.ا متهم می‌کنند! این ویژگی خاص متسقل بودن امثالهم است که چیزی جز منافع ملی بشردوستانه و صلح خواهانه برایش مهم نیست!

پس از ۴۴ سال سیاست خارجی اشتباه و پرخسارت غرب-اسرائیل‌ستیزی، که دلیل اصلی نفوذ باندهای مافیایی داخلی ضد ایرانی و ضد بشری در داخل بود، که زا یک طرف سلفی‌گری به درون شیعه اصلاحگر تزریق می‌کردند و از طرفی همزمان جریان پان تجزیه‌طلب، از پان‌تُرکی و پان‌کُردی و پان‌عربی.

اما اگر پان‌تُرک‌ها و پان‌کُردها ضربات مهلکی به انسجام ملی ایران و هویت ملت ایران زده و می‌زنند، اقلیت ناچیز عرب‌زبان جنوبف که عموما ایرانیان عرب‌زبان شده هستند تحریک می‌کنند، اما یک جریان ضد ایرانی پان‌عرب در طاهر اسلام‌گرا از اول حکومت ج.ا نفذ کرده، که برای مقاصد پان‌عربیسم ضد اسرائیلی، ملت و کشور ایران و منابع مادی و انسانی و معنوی اش گروگان اسرائیل‌ستیزی قررا داده است.

در حالی به طور طبیعی، کشور ایران و اسرائیل اساسا هیچ تضاد ژئوپلتیک و ژئواکونومیک خاص و مهمی از همان ابتدای ۱۳۵۷ نداشتند، در حالیکه اعراب جنوب خلیج فارس (به همراه عراق)، که به صراحت ادعای نامشروع ارضی بر بخش‌های مهم و راهبردی به خاک ایران از جمله، خوزشتان و تقریبا تمام نوار جنوبی کشور شامل استان‌های ساحلی بوشهر و هرمزگان و جزایر خلیج فارس دارند!

شریان ارتباطی و منابع عظیم نفت و گاز کشور در طمع پان‌عربیسم استف اما حکومت اخوندی تحت نفوذ و اشغل حاکمیت توسط پان‌عربیسم در ظاهر اسم اسلام‌گرایی (سلفی‌گری کردن تشیع اصلاحگر) ۴۴ سال است منافع ملت ایراند رگروگان گرفته اند، متاسافنه امکان تغییر در کار حکومت آخوندی تقریبا محال است، از بس این مرگ مرگ.. و پرچم آتش زدن‌ها و اقدامات ایذایی علیه اسرائیل کرده اند، که اگر رئوس حکومت آخوندی ج.ا بخواهند قادر نیستند در مقابل هجمه مشروعیت خواهی جماعت خرمذهبی مغزشویی مقامت کنند!

تنها می‌ماند کودتا ملی-ایران‌گرایی، این کودتا از از سوی بیت خامنه‌ای و مجتبی و سایر عوامل به ظاهر آخوند و… باشد آسان‌تر است، چرا کنترل بیشتری در نیروهای مسلح دارند، می‌توانند با شوهایی اینها استادش شده اند، مثلا حتی خود خامنه‌ای یا مجتبی آن عبا و عمامه کنار بگذارند با پوشیدن لباس و کلاه ساده خاکی سربازی مثل همانی مصطفی چمران می‌کرد، اعلام حکومت نظامی کنند، تشکیل یک دولت نظامی از افراد میلی-ایران‌گرای حقیقی کنند و جماعت سلفی‌های کم‌سواد و مشکوک به خیانت از پس مانده‌های نفوذی احمدی‌نژادیسم تا مصابح یزدی و پایداری و کم‌سوادان دانشگاه امام صادقی‌ها و مشکوکان خائن نفوذی و مزدور مافیا در دولت رئیسی کنار بزنند، رئیسی دو کار بیشت رندراد اگر صداقت دارد که جای شک است، خودش آن عبا و عمامه کذایی کنار بگذارد و تمام وزرای خائن و نفوذی چریان پان‌عربیسم کنار بزند و پاک‌سازی افراد خائن به منافع ملی انجام دهد، و سیاست منجلاب‌سازی ایران در فساد و ناکارامدی از تحریم‌سازی و کاسبی تحریم و انزوا و عقب‌ماندگی ایران به نفع اعراب کنار بگذارد.

واقعا بیت (موسوم به نظام!) دنبال اعلام شاهی مجتبی یا یکی از افراد وابسه اش است، عملا این کار بکند، با عبا و عمامه و ریش و پشم و تظاهر به این سلفی‌گری ضد شیعی اصلاحگر، در نهایت چیزی جز خلافت داعشی‌گونه در آب نمی‌آید.
اجرای شریعت اجباری مثل حجاب اجباری که دیدند خودشان دشمنان وجودی ایران، چگونه میلیون‌ها ده هشتادی‌ها و کم کم بزرگسالان وارد خیابان کردند و کلی مافیایی‌ها سوئ استفاده کردند!

مافیایی‌هایی هم اکنون از خودرو تا نفت و گاز و پتروشیمی و غیره کشور در گروگان گرفته اند، اجازه روند عادی سازی روابط تجاری در کشور نمی‌دهند اقلیتی شاید یک درصد، که منافع اکثریت ملت فدای منافع نجس حرام خودشان کرده اند!

این وضعیت اسفباری مصنوعی که مافیایایها و کاسبان تحریم حرام لقمه درست کردند (گاه چنان همزمان همدستی در گرانی می‌کنند مثل همین قضیه گران مصنوعی ارز و طلا)، که مثلا کشور عامدا در بخران کمبود و گرانی دائکمی قرار دهند، کارشنکنی در احیا برجام، با شعارعای توخالی خنثی‌سازی تحریم! کدام خنثی‌سازی تحریم؟!

آیا با کاهش تولیدات و دپو احتکار و بعد دولت در ظاهر تحت فشار و هر ماه گران‌تر قیمت کالاه، کدام صادارت؟!

اکثر مردم فرودست گوشت و مرغ و تخم مرغ نخورند، تا مازاد مصنوعی ایجاد شده را آن را صادر کنند! این صدارات حقیقی ناشی از افزایش تولید نیست، این صادرات عصاره جان یک ملت است!
بجای افزای تولید، تقاضای مصرف غذایی مورد نیاز کشور به بهای سوءتغذیه ده‌ها میلیون ایرانی مثلا گوشت و مرغ و تخم صادر کنند؟!

این اقتصاد مافیای است تحت نفوذ پان‌عربسم به ظاهر اسلامی! نفوذی ضد ایارنیف که ایران را عقب‌مانده اقتصادی و وابسته و فقیر می‌خواهد! می‌خواهد از شدت فقر عمومی، مردم نه تنها دست از تشیع اصلاحگر بردارند، بلکه یا کلا تبدیل به زامبی‌های ضد بشری فاقد وجدان و شرافت و اخلاق بشوند، از طرفی سنی‌های سلفی‌ زاد ولد کنند و در چند دهه آینده کشور به یک کشور سلفی نشنی کنند و یک افغانستان دوم بسازند که مشتی عقب‌مانده خزمذهبی افراطی تمام هنرشان اجرای حدود قرون وسطایی مثل شلاق و قطع دست و سنگسار و حجاب اجباری باشد و اما درخفا پدوفیلی و بحران تنهایی و مجردی طولانی و میلیون‌ها معتادان مردان خودارضای ضعیف جنسی تحویل بدهند! یک قوم لوط جدید از ملت ایران بسازند، مردانی داشته باشند زبون و پست، که زن‌هایشان در بی‌غیرتی بروند توی بستر اعراب!

نفوذی‌های پان‌عربسم به ظاهر اسلام‌گرا ۴۴ سال کشور در تحریم گذاشتن تا تولید نفت خام از شش میلیون بشکه به چهار میلیون بشکه کاهش یابد!، تا عربستان سعودی تولیدتش طی ۴ سال از بیش دو برابر کند و ۱۲ میلیون بشکه! ، یک ماه درامد سعودی از یکسال ایران بیشتر است، سایر نفوذی‌ها از پان‌ها و عاملین کشورهی رقیب در مزیت‌های نسبی بیکرا نبوده اند، ایران زمان حکومت آخوندی، شبیه دوره سلاطین بی عرضه قجری شده، که هر سفارت‎خانه عربی وشرقی، منافع خودش می‌گیرد! اجازه ندادند خطوط لوله گاز انجام شود و تولید گاز افزایش یابد و پالاییشگاه گاز و نفت، تاسیسات مایع سازی گاز، استخراج معادن، از دست دادن بازارهای سنتی مثل پسته و فرش و صنایی دستی، اینها نمی‌بینند!

سی سال است در وعده خرید هواپیماهای جنگی و غیر نظامی بی‌کیفیت شرقی در خواب غفلت بودند، حتی به آن بنجل‌های نرسیدند (این را خودشان می‌گویند موقعی تهرانی مقدم خواستند سیستم پدافند ضد هوایی بخرند، حاضر نشدند بدهند بخاطر لابی اسرائیل و غرب، بعد تهرانی مقدم گفت خودمان می‌سازم وان شرقی‌ها مسخره اش کردند!

خوب اگر با سیاست ضد ملی غرب-اسرائیل‌ستیزی حکومت آخوندی نبود چنین خیانت‌ها و تحقیرها و ذلت‌هایی از سوی شرقیان می‍‌‌شد؟!)، اما از محصولات هوایی و دریایی و زمینی با کیفیت غربی محروم شدند! به شرقی‌های بنجل با چند برابر قیمت با تیراژ کم مونتاژ به اسم تولید، حتی واردات خودرو را هم کلاه‌برداری کردند، این همه نشانه خیانت به منافع ملی نمی‎بینند ملی-ایران‌گریان داخلی در حکومت و نیروهای مسلح؟!

چون دیگر با تهددیات تجزیه‌طلبان و خطر جنگ داخلی، آلترناتیو و جایگزین بین خوب و بهتر وجود ندارد، تنها بجیا بدترین (حکومت آخوندی غرب-اسرائیل‌ستیز)، دو گزینه بدتر یعنی فروپاشی ایران و تجزیه و جنگ داخلی و گزینه بد کودتای ملی-ایران‌گرایان بوده برای برقررای حکومت سکولار با حفظ تمامیت ارضی، تا راه برای ایجاد سیاست موازنه مثبت بین شبه قطب‌های شرقی و غربی فراهم شود. و همچنین زمینه تریجی یک دمکراسی با هدایت وکنترل مرکزی باشد، داری تحزب واقعی و مجلس ملی واقعی، نه این سیستم فرقه ای باندی و ملوک الطوائفی در نهادهای مهندسی شده فاسد در مجلس و دولت و شوراهای شهر و روستایی که امورزه مفسدان به تعداد دهها هزار تکثر کردند! دیگر در دهات کوره‌های ایران یک یک باند مافیایی ایجاد شد، بخاطر این شوراهای شهر و روستا کذایی مفسده خیز!

در از طریق رونق اقتصادی و روباط سالم و بدون رانت و انحصار و مافیایی، هم تولید مقرون به صرفه از مزیت‍های نسبی فراهم شود و هم واردات کالاها مورد نیاز از هر نوع امکانش باشد با قیمت کم و بدون عوارض گمرکی بالا، قطعا با افزایش صادارت نفت و سایر محصولات و انظباط مالی بانکی (جلوی گیری از خاق پول کاذب و جلوگیری کاهش بیشتر ارزش پول ملی و تورم) و مثل سایر کشورها واردات کالاهی مورد نیاز از مصرفی تا مواد اولیه و غیره با قیمت رقابتی انجام شود و بساط این فساد اقتصادی اعم از احتکاری و رانتی و قاچاقی و مافیایی نجس حرام تمام شود.

 

جنگ اباطیل: مطالب استثنائی- از پرچم ملی تا فدرالیسم، از چرایی فساد تا براندازی حکومت آخوندی، از کوروش بت شکنانه

جنگ اباطیل: حالا وقت کودتای ملی است توسط نیروهای مسلح ملی-ایران‌گرا، برای کنار زدن حکومت آخوندی و حفظ تمامیت ارضی کشور

جنگ اباطیل: با این وضع مبارزه، حکومت ظالم و فاسد و جنایتکار آخوندی سرنگون نمی‌شود نه امسال و نه شاید ده سال دیگر از جمله دلایل:

 

برای روشن اندیشی درباره سری مطالب جنگ های اباطیلی بایگانی را مرور کنید

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/korooshbotshekane

 

نمونه دیگر نوشتارهای مشابه

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/botshekan

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)