۱- پراکندی بین نیروهای براندازی و مخالف حکومت آخوندی در خارج و داخل ایران

۲- منفعت طلبی شخصی و پرستش کیش شخصیت احزاب و جناح های مخافلفف نموه بارزش باند مشرکانه فرعونی-قارونی صفت رچوی‌پرست و پهلوی‌پرست، فقط اینها با باندهای تبهکار جانی و فاسد ظالم ج.ا که خامنه‌ای وبیتش می‌پرستند اینست، حکومتاخوندی به رهبری هامنه‌ای چهل سال فرصت داشت نیروی سرکوب مزدوری از اجانب مزدور و برخی از مزدوران سپاهی و ارتشی و نیروی انتظامی با پول بیت المال مزدور خود کندف هر چند تجربه تاریخ نشان داده مزدوری که برا پول کار به سرکوب و جنایت مردم کشوری مثل ایران می‌کند در مرحله ای پشت دیکتاتوری خالی می‌کند، اما به دلیل پراکندگی و اختلاف مخلفان و از طرفی اعمال جنگ روانی- مانند جنایت عمدی تخریب اموال عمومی توسط مزدوران حکومت آخوندی، چه انبوهی شواهد منتشر شده و خبرهای موثق آمده که دستور می‎دهند به مزدوران سپاهی و بسیجی و بسیجی و لباس شخصی و.. عمدا اموال عموی مثل خودورها و تا حتی مغازه و عمومی و غیره آتش و تخزیب بزنند تا موجب ترس و عدم همراهی لایه خاکستری همراه قیام معترضانه مردم بزنند.

۳- ضعف نداشتن رهبری مشتکل مستقل مردمیف بخاطر جنایت حکومت آخوندی، امکان یک ینوری لااقل نیمه مترکز شورایی مخفی از رهبری نیست، این حملات و معترضانی کور به نتجیه نمی‌رسد. باید بر اساس تز که گفته شد،هدف در نهایت در فاز نهایی همراهی نیروهای مسلح (از طریق توجیه و ترغیب ) پوستن به جنبش و کودتای ملی باشد.

۴- عمق نفوذ کنترلی آخوند بر مراکز جاسوسی و مخبری و ترس افراد ملی نیروهای مسلح و خرمذهبی مغزشویی شدهف اماکن انسجام برای کودتا ملی نمیشود، ترس از تجزیه طلبی و جنگ داخلی همه نیروهای مستعد تمام کردن عمر منحوش حکومت آخوندی سست مس کند.

۵- حقیقت این سات این اعتراضات به دستاوردی های رسیده، عملا حجاب اجباری برداشته شده، در سطح شهرها اغلب خانمهای که مایل نیستند حجاب اجباری داشته باشند بدون روسری و چادر ظاهر می‌شوند، اما عده ای می‌خواهنذ عمامه پرانی به چادر کشی بکشانند که شتباه مهلک در جنبش آزادی خواهانه است، این یک جنایت است اگر کار به چادرکشی یکشاند، عمامه پراکنی نوعی مبارزه با تحجر و خودپرستی آخوندها است، اما خطر چادر پرانی از سوی شاید مزدوران خود حوکمت یا معاندان ضذ اسلامی یکی از مزاحین همیشگی اتحاد بین مردم بودند، منجر به دو قطبی مذهبی و غیر مذهبی میشود. و برخلاف نص آزادی بیان سبک زندگی است، هدف جنبش آزادی سبک پوشش و سبگ زندگی است و نه تحمیل عقیده یا سبگ بی حجابی بر باجحابی. برای با حجاب و بی حجاب در کمال امنیت در جامه خضور داشته باشند.

۶ چیز به نام سرنگونگی سریع حکومت آخوندی نیست، مبارزه مستمر غیر خشونت آمیز مثل نافرمانی مدنی از قوانین ضد حقوق بشری مثل همین قاون حجاب اجباری طی سالهالی آینده موجب تبدیل حکومت دیکتاوری به دمکراسی خواهد شد.

۷- قطعا امسال و شاید ت چند سال دیگر، حکومت اخوندی خواهد ماند، حیای برجام باید انجام شود و شانسی برای حکومت خواهد بود، همه احیا برجام به نفع همه است از مردم ایارن تا غرب و حیت اسارئیل، اصلا این تز شیطانی در فقر نگه داشتن اکثریت مردم، برای تحریک برای شورش از بیخ بن غلط است، مردم حکومت اخوندی نمی‌خواهند تا بخاطر گرسنگی و گرانی، اینها اذیت می‌کند و اموامل اصلی مخالفت برای براندی نیست.
حگومت آخوندی اگر می‌خواهد بماند، باید یک سری اصلاحات سریع مبارهز با فساد از آموزشی تا اقتصادی سریع شروع کند با احیای برجام با غرب و ازجمله امریکا را به مستقیم برقرار کند، یک موازنه مثبت بین شرق و غرب اجاد کند، جلوی جولان مافیا بگیرد.
این گران و تورم اخیر بعد موج اعتراضات شهریور، هیچ توجیهی ندارد جز ول کردن نظارت حکومت و نفوذ مافیا (خائن همدست اجنبی تحریم‌چی) مردم باید ایم مافیایی‌ها را شناسایی کنند و همان کاری با آخوندها مزدورانش می‌کمند علیع سر مافایا بکنندف مافایی عامدتا در حالی در کشور بجز اعتراضات مسالم امی زاست و جریان اقتصاد عادی است چرا گرانی و تومر را تشید و عامدا اقدام اختکارو کموبد کالاو و گرانی میکنند؟!
کاملا دستان پلید مافیا پشت قضیه گرانی ارز و سایر گرانی است، مردم سران این مافیای نقوذی در نهادها حاکمیتی را شناسایی و به مردم معرفی کنند و نه تنها در داخل ایران و بلکه با ایجاد درخوست دستگیری در هر جای دینا اعلام کنند این دزدان بیت المال واحجاف به مردم فرودست ایران، مافیا خائن و جاسوس و دوجانیه و همدستی دشمنان اجنبی و داخلی مردم ایران است.

، مافیای نجش حرام‌خورها اصلا برای ایران و دمکراسی و ختی حکومت آخوندی مهم نیست و حاضر ایارن نابود شود برای وسد حرامش،حکومت و نیروهای بایست هر چه سیعتر سران وعوامل اصلی گرانی ها در باازر . سکه و طلا و ارز و احتکار و تورم زایی بگیرند، نمونه اش نفوذ این مافیایی‌ها در وزراتخانه های چون صمت وسای راوزرات‌های اقتصادی و مجلس است، بایست سریعا در هر چند روز آینده سیع و ضربتی (نه یک ماه و چند ماه دیگر) بساط مافیا جمه و قیمت ارز ب زیر ۳۰ هزار و در قبل پاین سال ۱۴۰۱ بهز یر ۲۵ هزار تومتابرسد و کلا جریان واردات و صادارت ازاد با حداقل گمرگی و زیر ۱۰% آزاد شود تانقدینگی جذف کالاهای تولیدی و وادراتی شود و بازار سیاه جمع شود.
این مافای لجن امثال خودرو و موبیل و لوازم خانگی و… جمع ظرق چند روز آینده شود.

 

از لینکهای مطالب کوروش بت شکنه در سایت بالاترین حمایت کنید

https://www.balatarin.com/users/azadinoo

 

جنگ اباطیل: مطالب استثنائی- از پرچم ملی تا فدرالیسم، از چرایی فساد تا براندازی حکومت آخوندی، از کوروش بت شکنانه

 

برای روشن اندیشی درباره سری مطالب جنگ های اباطیلی بایگانی را مرور کنید

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/korooshbotshekane

 

نمونه دیگر نوشتارهای مشابه

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/botshekan

 

 

 

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)