از سال ۱۵۷ تحریم فشار ظالمان-جنکارانه حداکثری رژم ترامپ و متحدانش، ابعاد جنایات ظالمانه ضد بشری وحوش غربی به رهبری امریکا وارد فاز نهایت توحشش شد، همکاری عجیب حومت آخوندی- البته معمولا به اسم نفوذی ها- ولی در حقیقت با بهانه دادنو بی توجهی کامل سران و رئوس غیر ملی نادولتمند آخوندی حاکم صورت گرفته است!

 

ایران تحت جامیت حکومت اخوندی همچون کودک یتیم سر اهی است بی صاحب و سرگردان در بی تربیتی لابالی رها شده تا میرد در جهنم تهایی!

هیمن جا، برای وحش غربی بگیومف خیلی هم ل خوش نباشید، عدم اجرا برجم، قطعا توانایی نظامی و غیر نظام ج.ا در رعصه هسته به مرحله بی بازگشت میگذارد، ظرف دوس ال آینده زیدریای های اتمی ج.ا با موشکهای بابرد چهار تا شش هزار کیلومتر در تمام اقیانوس ها پرسه میزنند و مشکهای قاره پیما همجینف اما از همه مهمتر ایران برنامه گسترش علم هسته ای میان کشورهای اطراف اروپا و امریکیا دارد بزودی میلیاردها دلار از اقتصاد غرب صرف مقابله تسلیحات صادراتی و فناوری به پیرامونشان مشغول مبشود و در نهایت غاقبت غرب به سرنوشت فروپاشی شوروی دچار میشود و این نفرین مظلومان جهانیان نسیت کومتهای وحوش غربی است! بعنی سواد ژئوپلتیکشان ضعیف است این ج.ا
قطعا در عرض سه سال آینده بخش جنوبی یمنی نشین ضمیمه یمن میشود و سایر منطاق هم به صنعا می پیوندند، سوریه عراق متخد راهبردی ج.ا میشوند و ایران تحت حکومت فاسد ظالم و جنایتکار بازذانی سثوط و تحت کنرل اتحاد حزیالله کدستان قزار مگرد، مناطق کردنشنی  ترکیه مستقل و جمهور یادکوبه به سه قسمت نخجوان و لنکران و بادکوبه تقسیم می شود و ازیکستان قسمت جنوبی اش ضممیه تاجیکستان و بخش شمالی یا تا قره قالپاق مستقل و فرغانه و جنوب قسزقیزستان یحتمل ضمیه تاجیکستان و و خود قزقیزستان جزئی از ازیکسااتن میشود؟ریال قزاقسالت یم خاک و جمعیتش به روسیهالخاق میشود، اوکراین افغانستان دوم میشود و عربستان به چهار کشور تقسیم میشود و در همچنان ایران متحد ارضی می ماند.

یادمان هست دولت حسن روحانی- که کار کشته بیش از چهل سال در دستگاههای اطلاعاتی و امنتی کشور بوده و یار غار خمینی و خامنه ای بوده و جزء صندوقچه اسرار مگوی نظام ج.ا است- میخواست حسن روحانی با احیای برجام ایجاد فضای باز ، دلار به حدود ۵ هزار تومان برساند و عملا بخش مهمی از گرانی ها برگرداند، اما جناح فساد راستی که نما بارز امثال میرسلیم نمایده پادوی توجیهی مافیا خودرو و منظقی و شرکای شرکت کروز و غیره، نخواستن این ماتفاوت گرانی املاک و مستغلات و خورو و سایر ارزاق احتکارات گرانفروشس ارزشش از دست بدهد، کالاهای گفته شده عمدتا از ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان تمم مافیا ج.ا خریداری و بخشی هم از سال ۱۳۹۷تا باراز ۴۲۰۰ خریداری شده از تسیح و چادر و لوازم مختلف و تا غذای سگ های طبقات اشرافی (غذای ین حیوانات خانگی اشراف یک ماهشان معادل غذای یک خانوده ۵ نفره فقیر است!) تخت پوشش واردات کالاهای ضروری از ارز ۴۲۰۰ بیت المال فقرای ایران و این اما مافیا و دولتش یعنی ابراهیم رئیسی ( بخصوص تیم مشکوک به همدستی با مافیای) کاری کرد کاملا گرانی روی بیشت هزار تمان تصیبت شود و دیگر مردم خواب ارز دلار زیر ۵ هزار تومان هم نه بینند!

حال بماند ماتفاوت تورم بیش از ۵۰۰ و حتی ۱۰۰۰ درصد املاک و مستغلات سرمایه دارهای مافیای نسبت به تورم ۵۰% تا ۲۰% طیقات فوردست، معنی اش فقر مضاعف و فزاینده و افزایش اختلاف طبقات فرودست بود، این نوع ماب التفاوت اثر ترومی، یعنی دزدذن جیب فقرا است. روشی چهل سال حاکمیت آخوندی دارد اجرا میکند . درنتیجه تنها د هر چار سال فشار حئاکثر ملعون نذامپب و بحران کرونا؛ لااقل تورم اموال اسمی اموال دو برابر فقرا سده اند و تورم اموال پنچ برابر ثروتنمتد و این مالبتفاوت همان داستان فررعونیت و فارونت عصر تجاهل به حکومت اسلامی ایست، هر روز حکومت آخوندی زیان های غیر قابل جبران به عقاید الهی و اخلاقی بشریت میزند.
ایده های خلاقه دلسوزان عدالت اقتصادی، یا بی توجهی می شود چنان محرومیت و فقر و تبعیض زنان و حتی مردان به فحاشا و خودرفروشی و دزدی و مال حرام خوری واداشته قوم لوم جدیدی از ایرانیان و جهانیان پیدار گشته!

برنامه تئوریک آزمون و خطایی دولت رئیسی به بیراهه می رود که اثری ندارد، و بعنوان مبارزه با فساد اقتصادی ناتوان از کنترل کند و افزایش روزانه گرانه روزانه و فرار مالیات سرمایه دارها به خبانت نجش حرام حسابداران ،و کارمندان متلقب و رشوه گیر و قاچاق سوخت تا ارز، و افرایس مالیات از فقرا و پشت این جنایت اقتصادی مافیای وابسته به حکومت است مثلا: واردات خودرو به روش های مختلف واردات بدون استفاده ارز داخلی! و دولت راخترین کار یعنی مالیات از کار و فقرا ذر پیش میگیرد با سوء استفاده ازدستذسی به حسابهای بانکی و ملیلات ارش افزوده ای عملا مضاعف می شود، د حال خود خمس یک مبلغ عظیم میایاست ۲۰% است و بیشر شبیه سنگ یررگ نشان نزدن نزدک معمندان و موجب سسیتس عقلانی شان است که بسیاری را از شیعه فراری و به سایر مذاهب می گرویدند تا از اتهام اترداد نیز نیجات یابند این اسلام پنج و چهار مذهب دارد و هر کدام هزاران فرقه، وقتی تشیع اینقدر دشواری به بیند دذر تشیع و به زحمت و  مکافات به بینند که دذ رأسش حکومتی آکنده از ظلم و فساد و جنایت به اسم شیعه حکومت میکنند شعیه را به عطایش می بخشتند و میروند دنبایل مذاهب دیگر اسلامی  و حتی ادیان دیگر و کلا ناباوری به خدا هر چند تفیه  و مخفی کند!

این چه عقل سلیمی است ۲۰% خمس و گاه به همراه تا ۳۵$ مالیات حکومت مدعی شیعه بدهد؟! این همه مالیات دهی و آن سیستم بد یرنامه بیچهره میکند کسب و کار مردم را!
به دهمک پنجمی ۲۰۰ ه.ت و به دهک پهار تا پنج سیصد و سه دهک اول چهارصد تومان داده اما ده برابراقلام گران کردند@، چون آن دهک نهمی بخوبی لاپپوشانی کرده ثروتش را. در حالی انفاقل عمومی باید مساوی میان غنی و فقیر یکسان توضیع و سپس از راه مالیلات توزیع مجدد شودو حکومت دچار کمسوادی شدید مدیرتی و اقتصادی است و همه بر میگرد فساد دهها ساله فساد آموزشی!

اینها گویای این است اصول بی اثر کردن تحریم صرفا فرضیات بود برجام فرصتی از دست رفته چون غربی فکر میکند ج.ا هیچکاری نمیکند، بمبارن اسرائیل توسط حزب الله هم عرضه اش ندارد! نه بمب اتم ساخته و ن ضربه کاری به شیوخ صادر کننده نفت لااقل شریان نفت قطع شود، این حمله برای نیروی تیابتی خرح و بیفایده! و اما دریغ از یک بهره اقتصادی!

بایست اقدامات ایجابی و سلبی برای اخیای برجام تنها به غنی سازی نیاشدریال بداند تحریم ظالمانه بهای سنگینی برای طرف ماقبل از لحاط انیتی  اقتصادی  دارد…

اشتباهات صلح و جنگ ج.ا، زمانی باید صلح کند با اسارئیل دائما عربده مرگ مرگ میدهد و زمانی باید مظنق حکم مکیند تمام تاسیسات صدور نقت سعودی و امارات نابود شود توسط نیروی نیابتی عراقی و یمنی ها، اما این کوته فکرها برای چندتا حاج باج امنس به سعودی وهابی ضد شیعه میدهند و  تا سعودی در هر عرض هشت ماه صدها میلیاد سود برد و در ایران کاسه گدایی از روسیه بدبخت بردارد رای تزیت!

پیشنهایتی های مختلف وادرات خودروی ارزان اقتصادی نو کم کارده- بدون انتقال ارز و بلکه عملا واردات ارز به صورت کالاه- که علا مافیای از طسیق جلس و دوبت آن را بی اثر کرد! در حایکه براحتی خوردهای نو زیر قیمت ۱۰ هزار یورو و یا کارکرد کم زیر ۵ سال با قیمت زیر ۵ هزار دلار میسر است.

وزیر صمت نوکر مافیای خودرو سایر وزرا هر کدام گماشته یک مافیا و رئیسی چوب خشک لپق زن عروسک خمیه شب بازی جناح فاسد اصول گرا است

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)