پیام دریافتی از همکاران رسمی عملیاتی نفت

ما کارگران رسمی شاغل در بخش های عملیاتی نفت قتل مهسا امینی را  که حقیقتا هشداری به همه ما مردم بود، و با هیچ دلیلی قابل توجیه نیست، شدیدا محکوم میکنیم. چنین جنایت و جنایاتی قلب همه ما را بدرد آورده است.

ما حمایت قاطع خود را از اعتراضات مردمی در کف خیابان اعلام میکنیم و خود بخشی از همین مردم هستیم که بیش از چهل سال است زندگی و کرامت انسانی مان بدست حاکمیت مستبد و ضد بشر پایمال شده است. از جمله همین امروز وضع معیشت به جایی رسیده است که هیچ تامین و شرایط قابل تحملی برای ما مردم نمانده است.  ما خود شاهد بودیم که وقتی جمع شدیم  و پیگیر مطالباتمان شدییم، همکارانمان را دستگیر کردند و برایشان پرونده تشکیل دادند.

ما دیگر به ادامه این شرایط برده وار زندگی و کار تن نمیدهیم. ما اولتیماتوم داده بودیم که اگر به خواستهایمان پاسخ داده نشود با خانواده ها به خیابان خواهیم آمد و حالا نه فقط مطالباتمان جواب نگرفته است، بلکه حاکمان اعتراضات ما مردم را دارند با سرکوب و گلوله پاسخ میدهند. با گشت ارشادشان به جان مردم افتادند  و مهسای ما را به قتل رساندند  و این شتری است که پشت در خانه هر کدام از ما خوابیده است.  قدرت ما در اعتصاب سراسری و متحد ماست. ما ضمن اینکه همان مردمی هستیم که در تجمعات خیابانی حاضر میشویم و شعار زن، زندگی، آزادی سر میدهیم، اخطار میدهیم که اگر سرکوبگری ها ادامه یابد، اگر همه دستگیر شدگان آزاد نشوند، اگر به فضای پادیگانی در خیابانها و در شهرها و در محیط های کارمان پایان داده نشود و اگر معیشت و کرامت ما به ما بر نگردد همانطور که قبلا نیز اعلام کردیم دست از کار خواهیم کشید و این بار با خانواده هایمان و همراه مردم تجمع خواهیم کرد. دست از سرکوب و جنایت بردارید. معیشت، منزلت، حق مسلم ماست.

بخشی از کارکنان رسمی صنعت نفت

منتشر شده توسط شورای سازماندهی اعتراضات کارگران پیمانی نفت

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)