حمزه زوبع سخنگوی حزب آزادی و عدالت شاخه سیاسی اخوان المسلمین طی مقاله ای ضمن اعتراف به اشتباهات مرسی در دوران حکومتش، از آمادگی ” اخوان المسلمین” برای عذر خواهی از مردم مصر خبر داده است.

سخنگوی حزب عدالت و آزادی در مقاله ای که بر روی سایت این حزب منتشر کرده از عملکرد ضعیف گروه اخوان المسلمین هنگامی که قدرت را در دست داشتند، انتقاد کرده است.

زوبع در مقاله خود نوشته است که اخوان المسلمین در دام خود محوری در اداره حکومت گرفتار شده بودند . وی همچنین در این مقاله طرح هجده ماده ای برای حل بحران کشورش پیشنهاد داده است.

این در حالی است که شماری از رهبران اخوان المسلمین از جمله محمد مرسی رئیس جمهور سابق مصر و نیز محمد بدیع رهبر این گروه به اتهام تحریک به قتل مخالفان در زندان به سر می برند.

از سوی دیگر عمرو موسی رئیس حزب “کنگره ملی مصر” روز یکشنبه به عنوان رئیس کمیته بازنویسی و اصلاح قانون اساسی این کشور انتخاب شد.

وی پس از انتخابش ضمن اشاره به اهمیت نقش این کمیته، تاکید کرد که همه در خدمت مصر خواهند بود.

برخی از مواد قانون اساسی مصر یکی از مشکلات اساسی میان رئیس جمهور سابق این کشور و مخالفان وی بود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com