سانه خبری تحلیلی “برفراز” ؛ آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام طی سخنانی در دوازدهمین مراسم سالگرد آیت‌الله اسماعیل صالحی مازندرانی که در مسجد جامع سوادکوه شمالی برگزار شد، اظهاراتی، در باب تحولات منطقه بالاخص سوریه ومسائل ومشکلات اقتصادی کشور بیان کرد که در زیر به قسمتی از ان اشاره می  :

ما در محاصره، تحریم و بایکوتیم و نمی‌توانیم از منابع استفاده کنیم، باید گران بخریم و در دریافت پول هم با مشکلات فراوان روبرو هستیم اما اخیرا شاهد خطر بزرگ تری هستیم.”

مردم سوریه بیش از ۱۰۰ هزار کشته و ۸ میلیون آواره دادند در داخل و خارج، زندان ها پر از مردم، زندان ها جا ندارد بعضی از ورزشگاه ها را گرفتند، آنها را پر کردند شرایط بدی بر مردم حاکم است مردم از یک طرف از طرف خود حکومتشان بمباران شیمیایی می شوند و از طرف دیگری امروز منتظر بمب های آمریکا باید بمانند .”

 

لازم به ذکراست چندی پیش این سخنرانی توسط دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام تکذیب شد که رسانه خبری تحلیلی” برفراز “با توجه به دستیابی به فایل صوتی این سخنرانی ،جهت روشن ساختن افکار عمومی و مخاطبانش آنرا در اختیار خوانندگان محترم قرار می دهد.

بدیهی است دلسوزی ونگرانی آیت الله هاشمی بر دلسوزان این انقلاب  پوشیده نیست و این سخنان تنها نشان از دوراندیشی ایشان از عواقب جنگ در منطقه را بیان می کند.

 

دانلود فایل صوتی

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com