اسناد فساد فی الارض مشترک بین ایران و آمریکا

اسناد افشا شده ای که بیانگر یک مخفی‌کاری بزرگ‌ هست از زمان کشف نفت تا به امروز!

این اسناد از مردم ایران و جهان مخفی نگاه داشته شده اند. اسنادی که منتشر شده، نشان می دهدحاصل این مخفی کاری بیش از چند ده تریلیون دلار است! لطفا با دقت به لینک ها و اسناد توجه کنید.

سعی شده اسناد با روند منطقی و روایی پیوست شود.

این اسناد و اوراق نشان از حصول پنهان‌کاری دولت در سایه‌ی جهان است که با توجه به اسنادی که وجود دارد، این اسناد همگی به نام ایران است، تمام دولتهای جهان از آن باخبر هستند و به دنبال مطامعی پشت سر حکومت و وابستگان آن التماس و درخواست هایی برای یکی و دو میلیارد دلار فاینانس دارند . راز دوام جمهوری اسلامی این است. متاسفانه تمامی این تبهکاری ها از ایران سرچشمه می‌گیرد.

“تمامی اسناد استعلام شده  است . می شود واقعیت آن را اثبات کرد!”

((اسناد کنسرسیوم توسعه ایران زمین که تمامی شاخص های اقتصادی دنیا آن را رد می کند!))

در سال ۲۰۱۳ میلادی خبری در ایندیپندنت منتشر شد که نشان می داد بیست میلیارد یورو در دویست پالت چوبی و اسکناس های صد یورویی نقد از فرانکفورت به انبار نگهداری از کالاهای با ارزش فرودگاهی در مسکو ترانسفر شده است. در بخش آخر گزارش افسر اطلاعاتی از انتقال ۶ تریلیون دلار پولهای ایران به فرانکفورت و تبدیل آنها دلارها به سه تریلیون دلار خبر می دهد. اسم صاحب پول ها شخصی ایرانی بود به نام “فرزین کروریان مطلق” که اسمی نا آشنا بود. همین ناآشنایی با این شخص سبب گمانه زنی های اشتباه رسانه ها شده بود. 

 

 

 در آن زمان مالکیت آن پولها بیشتر به صدام نسبت غلط داده می شد. درآن ایام هم، در داخل کشور خبرگزاری دانشجویان ایسنا از روی گزارش ایندیپندنت  گزارش مبسوطی چاپ کرده بود. از کسی که توان فرستادن ۲۰ میلیارد دلار به مسکو آن هم کاملا قانونی و با امکانات ویژه بوسیله ی کارگوی هوایی دارد،هیچ نشان و ردی پیدا نبود تا این که در سال ۹۶،شمسی اسمش در میان اعضای دائمی کنسرسیومی متشکل از دبیرکل سابق بانک مرکزی دولت اول احمدی نژاد پیدایش می شود !

در سال نود وشش خورشیدی فرزین کروریان مطلق ، طهماسب مظاهری و پسرش مهدی و تنی چند که تمام مشخصات شان از روی اینترنت پاک شده است ولی در معرفی فدرال رزرو می شود پیدایشان کرد، کنسرسیومی تاسیس کرده اند که ۵۱ درصد آن متعلق به فرزین کروریان مطلق است. پس گمانه زنی های آن زمان خبرگزاری ها درمورد این که کروریان مطلق تنها اسمی صوری برای رد گم کردن است و مالک پول ها کس یا کسان دیگری هستند، را باید با دیده ی تردید نگریست. یا واقعا کاسه ای زیر نیم کاسه هست!

اساسنامه ی کنسرسیوم توسعه ایران زمین از ده صحفه تشکیل شده است. خواندن آن برای روشن شدن موضوع حیاتی ست؛

 

حالا مجوز و معرفی دارایی های فرزین کروریان که توسط فدرال رزرو صادر شده است. در این مجوز شرایط و امکاناتی لحاظ شده که برای هر صاحب سرمایه ایی لحاظ نمی شود.{ از عجایب روزگار این است که در رسانه ها  فشار همه جانبه ی ترامپ مبنی بر تحریم ایران سیاست اصلی قلمداد می شود، یعنی برای در فشار قراردادن مثلا حکومت ایران که به فشار بر مردم خلاصه می شود، تحریم پشت تحریم آن هم توسط ترامپ و بخش سیاسی آمریکا اعم از کاخ سفید، کنگره و سنا دیده می شود و از دیگر سو بخش اقتصادی دولت آمریکا تمام تحریم ها را با این اقدام بی اثر می کند آن هم با دسترسی دادن به داشتن تریلیون ها دلار! گویا هر دو حکومت با مردم ایران مشکل دارند!}

در معرفی نامه ی سرمایه های فرزین کروریان مطلق می فهمیم که این دارایی ها در سال ۱۹۸۵ از طرف پدربزرگش موسی به او منتقل شده است. آیا پدربزرگ او هم برای  آدم پشت پرده کار می کرده است؟

 

بر اساس این اطلاعاتی که نهاد اقتصادی آمریکا صادر کرده و  دارایی های ایشان را تایید می کند؛ قرارداد مدیریت منابع مالی مابین فرزین کروریان و مهدی مظاهری نیز بر اساس این تایید موجودی دارایی ها بسته شده است که خیلی جالب است:

حالا طبق این قرارداد مدیریت منابع همه‌ی داریی‌های تریلیون دلاری فرزین کروریان طبق مجوز فدرال رزرو در اختیار کنسرسیوم و مهدی مظاهری قرار گرفته است.

چرا باید فرزین تمام دارایی‌هایی که خارج از ایران هم هست به نام کنسرسیوم منتقل کنه؟؟؟

 – چرا در لیست ثروتمندان دنیا اسمی از خاندان کروریان نیست؟

– چرا هیچ دولتی تا کنون از عایدی کشور ایران ازین قرارداد هیچ سخنی به میان نیاورده؟!

                                               

 

سئوال : اگر این اسناد کنسرسیوم تقلبی ست چرا این وکالت ها در دفترخانه ی ایران صادر شده است؟ آن هم در راستای قرارداد مدیریت منابع و مجوزهای فدرال رزرو؟!

 

اس کی آر همان سند رسید حفظ امانت بانکی ست. نمونه هایش از دویچ بانک در زیر نشان داده شده است!ا

این‌ها همه اس کی آر یا رسید حفظ امانت هستند. طبق مکاتبه ی من با دویچ بانک امکان تایید بصورت ایمیلی وجود ندارد. ولی بنده این توانایی را دارم که بانک بزرگی در جهان که قبلا استعلامات را طی کرده و تاییدیه گرفته به همراه کسی که مدارک را افشا کرده رودرروی رسانه قرار دهم.

 ترانسفر این‌ پولهای نقد به انبارنگهداری از  کالاهای باارزش  فرودگاه‌ها و بنادر قبلا بوده است ولی الان مالکیت بیش از دو تریلیون دلار با کنسرسیوم توسعه ایران زمین است!!!!!

آنچه که ما از اسناد متوجه می شویم مبلغ زیادی ازین پول به نام IDC همان کنسرسیوم توسعه ایران زمین است و مبلغ ۶۳ میلیارد و ۷۰۰میلیون دلار به نام مهدی مظاهری انتقال داده  شده است. بیش از دو تریلیون دلار که عقل سلیم قبول نمی کند در فرودگاه عمان و بقیه در بندر مرسین ترکیه

آن چه که در نظر اول با توجه به مراجعه به شاخص های اقتصادی می بینیم از این ناهمخوانی، این است که این اسناد نادرست هستند. ولی با توجه به تایید اصالت، این ارقام صحیح هست و واقعی پس نتیجه می گیریم این شاخصهای اقتصادی هستند که نادرست هستند و واقعی نیستند! جهان پساحقیقت؟؟ نمی دانم

 

این برگه ی استعلام است که می توانیم درخواست کنیم با کمک افشاگر این اسناد، به اسم آن رسانه ایی که مدنظر شماست، تاییدیه صادر کند .

راز بزرگ جهان که با پیوند به کمپانی هندشرقی و دارسی و بی پی بوسیله‌ی حاکمان خود فروخته شاه و شیخ از مردم ایران مخفی نگاه داشته شده!

برای فهم این موضوع از منظر تاریخی می توانید به لایحه ی امتیاز نفت به کنسرسیوم مراجعه کنید.

و نیز به میراث کمپانی هندشرقی برشرکت نفت ایران و انگلیس.

نکته ی مهم:   چه شد که ما به این اسناد دست یافتیم؟

این اسناد توسط “سعید محمدی دورکی ” تاجر ایرانی که در پایان جنگ، یعنی بین سالهای ۱۹۹۲-۹۴  آن زمان که برای ساختن ویرانی های جنگ ایران و عراق، حکومت  به منابعی رسمی احتیاج داشت برای پولشویی تا اینکه دستش رو نشود.، چند شرکت نفتی کویتی  را از سر خیرخواهی به ایران آورد و سبب امضای فاینانس  ۳۷ میلیارد دلاری از طریق شرکت “ماس المتحده” با شرکت ایران خودروی خراسان که دولت وقت معرفی کرده بود،شد.

 

این آشنایی با مقامات ایرانی و جلب اعتماد حکام اعراب حوزه ی خلیج فارس با امین بودن و  امانتداری که محمدی دورکی از خود نشان می دهد، باعث این شده بود که این پیشنهاد کارسازی پولها را به ایشان بدهند آنهم با رقم ۲۰% از کل ارقام که چیزی بیش از ۴۰۰ میلیارد دلار حق کمیسیون ایشان برای انجام این کار توسط بانک الوطنی کویت است که ایشان از سهامداران عمده آن بانک می باشند که اسناد شراکت موجود است. در دنیا چه آدمی می شناسید که به ۴۰۰ میلیارد سود نه بگوید؟

                                                                                                                                   

ایشان از نوع زندگی کردن و تفکری که دارند به این خودشناسی نائل آمده اند که توانایی نه گفتن آنهم وقتی که پای سهم تک تک ایرانیان در وسط باشد، از آن سود صرف نظر کرده و اسناد فساد اقتصادی دنیا را منتشر می کنند. امیدوارم که سبب بیداری شما گردد. البته این بار اول نبود که ایشان مقابل ظلم حاکمان ایران می ایستند، در سال ۲۰۰۷ پرونده ایی مفتوح می شود که با پسر رئیس مجلس خبرگان وقت یعنی علی مشکینی بر سر قاچاق اشیای عتیقه در گیر می شوند به نوعی که دولت ایران با فشار سیاسی به دولت امارات متحده عربی او را ۲سال و ۱۰ روز زندان می کنند و همه چیزش را بالا می کشند ولی او از حق گویی کوتاه نمی آید!

با توجه به ارتباطی که با ایشان دارم می توانم با دفتر صحبت کنم و وقتی را برای ملاقات مجازی و یا حضوری برایتان در صورت صلاحدید ایشان هماهنگ کنم

برای دیدن اسناد و مطالب دیگر :

کنسرسیوم توسعه ایران زمین چیست؟ یا وجود جمهوری اسلامی در جهت منویات دولت در سایه‌ی ایالات متحده! | تریبون زمانه (tribunezamaneh.com)

 

 

پاینده ایران

#یاران_ایران

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)