افشای اسناد موسوم به “کنسرسیوم توسعه ایران زمین” که به نظر نگارنده افشای  پشت پرده ی سیاست است.

با تعمق در این اسناد و بررسی عملکرد حاکمان ایران و ایالات متحده آمریکا، با یک پارادوکس مواجه می شویم. پارادوکسی که وقتی زیر ذره بین قرارداده می شود؛ سایه ی یک دست مشترک را می بینیم. دشمنی این دو حکومت با این اسناد نمی خواند!

اسنادی که در بحبوحه ی جدال دو کشور در زمان رئیس جمهور سابق آمریکا «ترامپ»مبنی بر تحریم گسترده ی حکومت و مردم ایران، توسط فدرال رزرو مبنی بر دسترسی تریلیون ها دلار پول نقد که ترامپ درصدد تحریم آن بوده صادر شده است. این اسناد افشای آن دست پشت پرده است. امیدوارم که به تدریج و با روند منطقی،اسناد موسوم به “کنسرسیوم توسعه ایران زمین” را شرح بدهم. این افشاگری با تمام افشاگری های اختلاس توسط وابستگان جمهوری اسلامی متفاوت است. این یک مخفی کاری بزرگ است!
این اسناد مثل افشاگری اختلاس های هر روزه که در سیستم و حکومت جمهوری اسلامی برملا می شود نیست، این افشاگری سازکاری

ریاکارانه ست که ظاهر و باطن آن نمی‌خواند!

حدود شش ماه پیش کانال تلگرامی “افشاگر زمان” وابسته به آقای سعید محمدی دورکی مجموعه اسنادی از یک کنسرسیوم منتشر کرد که در ایران تاسیس شده بود.

در اساس‌نامه‌ی این کنسرسیوم از فرزین کروریان مطلق فرزند علی به عنوان رئیس هیات مدیره، مهدی مظاهری خورزنی فرزند تهماسب به عنوان مدیرعامل، طهماسب مظاهری خورزنی فرزند عزیزالله، نادعلی قاسمی دینه سری فرزند مرتضی و محمد حسین مرتضایی فرزند عباس به عنوان اعضای دائمی کنسرسیوم نام برده شده است. از میان این اسامی فقط اسامی تهماسب مظاهری وزیر امور اقتصاد و دارایی دولت دوم سید محمد خاتمی و دبیرکل بانک مرکزی دولت اول محمود احمدی نژاد و فرزندش مهدی با گوش ایرانیان آشناست.تهماسب مظاهری با حضور در دو دولت اصلاحات و انقلابی از خود شخصیتی “مرضی الطرفین” ساخته؛ شخصی که مورد قبول دو جناح اصلی جمهوری اسلامی ست.

به همراه اساسنامه یک قرار داد دیگری نیز مابین فرزین کروریان مطلق به عنوان رئیس هیات مدیره و مهدی مظاهری خورزنی  به عنوان مدیرعامل به نام قرارداد “قرارداد مدیریت منابع مالی کنسرسیوم” منعقد شده است. در موضوع قرارداد از آزادسازی، استرداد و یا به کارگیری منابع تحت اختیار فرزین کروریان مطلق با اعطای کامل اختیارات قانونی و عرفی جهت دسترسی به حساب های بانکی، مالی و پولی نامبرده و نیز امکان کامل و جامع بهره برداری که شامل :حسابهای داخلی و خارجی،سایر منابع مثل شمش های طلا،مسکوکات و آثار تاریخی و هنری، اسناد و جواهرات در هر جای جهان با سهام ۵۱% فرزین کروریان مطلق،۱۳/۳۷۵% طهماسب مظاهری خورزنی، ۱۳/۳۷۵% مهدی مظاهری خورزنی و ۱۲/۵۰ % برای بهره برداری در امور خیریه تحت نام کنسرسیوم امضا شده است.

با دیدن میزان ثروت فرزین کروریان که فدرال رزرو آمریکا آن را تایید کرده است، انگشت حیرت خواهید گزید چون که این میزان ثروت با هیچ یک از شاخص های اقتصادی دنیا نمی خواند! سئوالات مهمی که ذهن هر شاهد براین اسناد را درگیر می کند؛

• آقای فرزین کروریان مطلق این ثروت را از کجا آورده است؟ یا او نماینده‌ی شخص یا گروهی ست؟


• چرا با این همه ثروت اسم فرزین کروریان مطلق در هیچ کدام از لیست های جهانی ثروتمندان دیده نمی شود؟ مگر این‌که او امانتدار این ثروت باشد و مطیع اوامر پرده نشینان؟!


• این ثروت عظیم را فرزین کروریان مطلق یا قدرت‌های پشت‌پرده چرا باید در اختیار کنسرسیوم و افرادی چون تهماسب مظاهری و فرزندش که به حکومت جمهوری اسلامی وصل هستند، قرار دهد؟

• چه رابطه ایی میان جمهوری اسلامی و فرزین کروریان مطلق و طهماسب مظاهری و فرزندش وجود دارد؟

مهمترین بخش اسناد دو برگه سند فدرال رزرو می باشد که به معرفی و تایید اصالت ثروت فرزین کروریان مطلق فرزند علی که توسط پدربزرگش “موسی” در سال ۱۹۸۵ به نام او منتقل شده است و تاکید بر مبری بودن این ثروت از تمامی تحریم ها و مشکلات سیاسی مابین آمریکا و ایران از انقلاب ۱۳۵۷ است. سئوال:

* این ثروت تریلیون دلاری را خاندان کروریان از کجا کسب کرده است؟ (آقای سعید محمدی دورکی در کانال تلگرامی “افشاگر زمان” از تاسیس کمپانی هند شرقی و قراداد دارسی و ده درصد حق شاهی در آن قرارداد سخن به میان آورده است ولی اسنادی در این زمینه منتشر ننموده است.)

در سند دیگری که فدرال رزرو، مجوز دخل و تصرف ثروت فرزین کروریان مطلق را توسط مهدی مظاهری خورزنی و فاضل مفاخری  را اعلان رسمی نموده است.

 

در سندی دیگر اعضای هیات مدیره کنسرسیوم توسعه ایران زمین به تمامی بانک ها و موسسات مالی، پولی و صنعتی از طرف فدرال رزرو معرفی و حدود اختیارات آنها ذکر شده است.

بر اساس اعلام مراکز اقتصادی جهان ثروتمند ترین فرد جهان حول و حوش ۲۰۰ میلیارد دلار ثروت دارد؛ در حالیکه فقط اسنادی که توسط سعید محمدی دورکی منتشر شده است بیش از دو تریلیون دلار می باشد!!

طبق اسناد منتشره و با توجه به مجوزهای فدرال رزرو به دویچ بانک آلمان، هفت تاییدیه انتقال پول نقد به تعداد ۲۳۵۰۷ پالت به ازای هر پالت صد میلیون دلار صادر گشته که در انبار کالاهای باارزش گمرک فرودگاه عمان و بندر مرسین ترکیه به نام مهدی مظاهری خورزنی و کنسرسیوم توسعه ایران زمین به ارزش دو تریلیون و سیصد و پنجاه میلیارد و هفتصد میلیون دلار، نگهداری می‌شود؛ ازین تعداد ۲۲۸۷۰ پالت در فرودگاه عمان و ۶۳۷ پالت در بندر مرسین ترکیه می‌باشد.

با توجه به تاریخ صدور چنین مجوزهایی که در سال ۲۰۱۷ و ۱۸ صادر شده است در روی اصلی سکه ی سیاست بین الملل با تلاش همه جانبه ی رئیس جمهور ترامپ مواجه هستیم که در اولین اقدام بعد از به قدرت رسیدن، توافق اقدام مشترک موسوم به “برجام” که بین ۵+۱ بسته شده بود را ملغی کرد؛ بانک مرکزی ایران را تحریم مجدد کرد؛ به تحریم بیشتر سپاه پاسداران به عنوان بازوی اصلی حکومت و سایر شرکتها و اشخاصی که به دور زدن تحریم ها به حکومت ایران کمک می کردند پرداخت. حتی مراودات ایرانیان صرف نظر از شخص یا شرکت با ارز دلار را تحریم نمود.

دقت در تاریخ این اسناد ما را با این سئوال مواجه می کند که؛

چه قدرتی درسیستم مالی آمریکا وجود دارد که بر خلاف سیاست های کاخ سفید می تواند مجوز دسترسی به تریلیون ها دلار پول نقد که ما به بخش کوچکی از آنها اشراف داریم، صادرکند؟

آن قدرت برتر از دستورات کاخ سفید کیست؟ جواب این سئوال خیلی حیاتی است.

.• آن بخشی از قدرت در سایه که فدرال رزرو را مجبور به صادر کردن چنین مجوزهایی می کند همان دولت پنهان ایالات متحده نیست؟
آیا با دیدن این اسناد در تاریخ هایی که ذکر شده نباید بیندیشیم که دولت مخفی در آمریکا طرفدار استحکام و دوام جمهوری اسلامیست؟ دست‌شان توی یک کاسه نیست؟
 

من وظیفه ی خویش دانستم که بر آن‌چه آگاه شده‌ام شما را آگاه نمایم.این مساله ی بسیار بزرگی ست که که نشان می دهد قدرت پنهان در ایران و آمریکا یکی ست و این دشمنی که جز فشار بر گُرده ی مردم چیزی نداشته بازی سیاهی ست که طراحانش یکی هستند.

در انتهای اسناد منتشر شده، سند اصالت حفظ امانت بانکی ، تاییدیه بانک الوطنی کویت است که در ۱۰جولای ۲۰۱۸ بنام کنسرسیوم توسعه ایران زمین( IDC) به تعداد ۲۲۲۹ پالت که در سه فقره به فرودگاه عمان منتقل شده ، صادر شده است.

دربین اسناد وکالت نامه ای که مهدی مظاهری جهت مراجعه به بانک اتحادیه سوسیس داده است نیز دیده می شود.

برای دیدن کامل اسناد لینک آن از کانال تلگرامی افشاگر زمان که آقای محمدی دورکی شرح کاملی به پنج زبان منتشر کرده است و اسناد از صفحه‌ی ۱۵۰ به بعد می‌باشد. 

لینک اسناد از کانال تلگرامی افشاگر زمان؛

https://t.me/efshagarezaman/1765

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)