مامور آتش نشانی با اقدام سریع و رسیدن به صحنه خودکشی مانع انجام این کا رتوسط دختر جوان شدند

در این کلیپ صحنه خودکشی یک دختر جوان مشاهده می‌شود. وی به همین منظور بالای یک هلالی پل عابر پیاده رفته است. وی قصد خودکشی و پرتاب خود به پایین را دارد. ماموران آتش‌نشانی با یک بالابر به کنار این دختر جوان رفته و با صحبت با وی قصد منصرف کردن او را دارند.

این حادثه در روزچهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ اتفاق افتاد. در ویدیو صحنه خودکشی یک دختر جوان نشان داده شده است. وی برای خودکشی اقدام به بالا رفتن از قسمت هلالی یک پل عابر پیاده نموده بود. مردم با دیدن این صحنه به آتش نشانی خبر می‌دهند. اقدام سریع آتش نشانی و حاضر شدن بموقع در صحنه خودکشی نقش مهمی در انجام نشدن این خودکـشی داشت. ماموران آتش نشانی تلاش می‌کردند با صحبت وی را از انجام این کار منصرف کردند. ماموران آتش نشانی در یک لحظه با چالاکی تمام، وی را به داخل سبد بالابر می‌کشند. مردم پایین پل خوشحال از انجام نشدن این خودکشـی، ماموران را با سوت و کف زدن تشویق می‌کنند.

  • پیام ۱۰۰ هزار خودکشی سالانه در ایران چیست؟
  • فیلم تکان‌دهنده خودکـشی دختر و پسر جوان با پریدن همزمان از پل در وکیل‌آباد مشهد
  • فقر و بیکاری ریشه اصلی خودکشـی‌ها می‌باشد

    فقر و بیکاری و مسائل اقتصادی ریشه اصلی خودکشـی‌ها در این استان و سایر نقاط کشور است. بسیاری از افرادی که اقدام به خودکشـی می‌کنند، مردان یا زنان جوان و سرپرست خانواده‌ها می‌باشند. در اکثر موارد فقر، بیکاری و مشاغل کم‌درآمد زمینه‌ساز خودکـشی است.

    پیش از این یک روانپزشک اجتماعی به آمار بالای خودکـشی در کشور اشاره کرده بود. وی دراین رابطه گفته بود: «در ایران روزانه حدود ۱۳ تا ۱۴ مورد فوت ناشی از خودکـشی داریم. میزان اقدامات ۲۰ تا ۳۰ برابر این عدد یعنی حدود ۲۵۰ مورد اقدام به خودکـشی روزانه در کشور است.»

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)