کارکنان قوه قضائیه که خود اجرا کننده احکام قضایی همین نظام بر علیه مردم هستند همزمان با حضور رئیسی در مجلس به تجمع اعتراضی در شهرهای مختلف دست زدند

کارکنان قوه قضائیه در مقابل مجلس تجمع اعتراضی برگزار کردند. این کارکنان همزمان با حضور رئیسی در مجلس به این اقدام دست زده‌اند. کارکنان قوه قضائیه در این تجمع با حمله به قالیباف وی را دروغگو خطاب کرده و شعار می‌دادند: «دروغگو دروغگو» « قالیباف ننگت باد ننگت باد» « مشکل ما حل نشه عدلیه تعطیل میشه».

آنها فرستاده قالیباف که برای دادن وعده‌های وی آمده بود را هو کرده و شعار می‌دادند «برو بگو خودت بیا»

این تجمع امروز یکشنبه ۱۹ دی‌ماه ۱۴۰۰ در برابر مجلس برگزار شد. کارکنان قوه قضائیه خواهان رسیدگی به مطالباتشان می‌باشند.

این تجمع در پی رد شدن کلیات طرح فوق‌العاده خاص کارکنان قوه قضائیه در مجلس برگزار شده است. تعیین فوق‌العاده خاص کارکنان قوه قضائیه در هفته‌های آخر ریاست رئیسی بر این قوه با نام طرح تسری فوق‌العاده تصویب شده بود.

فاصله نجومی حقوق کارکنان قوه قضائیه با قضات

حقوق این کارمندان و کـارکنان قوه قضاییه در زیر سایه حقوق بالای قضات همواره پنهان مانده است.

کارکنـان قوه قضائیه می‌گویند که در زیرسایه حقوق و مزایای بالای قضات اسمی از آنها نامی برده نمی‌شود. یکی از این کارکنان با اشاره به حجم کار بالای آنان می‌گوید:

« در این سال‌ها . . . حجم پرونده ورودی به قوه قضائیه به طرز بی‌سابقه افزایش یافته و تا هفده میلیون پرونده در سال آمار ثبت شده است.»

علاوه بر تهران کارکنان قوه قضاییه در شهرهای کرج و تبریز نیز تجمع اعتراضی برگزار کردند. این کارمندان در هفته‌های گذشته چندین بار دست به تجمع اعتراضی زده‌اند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)