تجمع و اتمام حجت کشاورزان فلاورجان اصفهان در اعتراض به سنگ‌اندازی جهاد کشاورزی

کشاورزان فلاورجان اصفهان، پس از یک ماه که از آخرین روز اعتراضات کشاورزان اصفهان می‌گذرد، با جهاد کشاورزی اتمام حجت می‌کنند. پیرو فراخوان روز گذشته، امروز (چهارشنبه) کشاورزان فلاورجان با تجمع در مرکز خدمات شهر قهدریجان به سنگ‌اندازی جهاد کشاورزی اعتراض می‌کنند. کشاورزان می‌گویند: «برای پیگیری کشت و به‌دست آوردن حقابه‌های کشاورزی با حضور در جهاد کشاورزی فلاورجان گرد آمده‌ایم.»

 

روز چهارشنبه ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۰، پیرو فراخوان روز گذشته و تصمیم‌گیری برای ادامه اعتراض کشاورزان فلاورجان اصفهان، در جهاد کشاورزی فلاورجان تجمع کردند.

روز سه‌شنبه ۱۴ دی، کشاورزان بیانیه‌ای به این مضمون صادر کردند: «با درود پیرو جلسه‌ای که امروز در مرکز خدمات شهر قهدریجان تشگیل گردید، قرار بر این شد که فردا چهارشنبه ۱۵ دی‌ماه رأس ساعت ۹ جلوی مرکز خدمات حضور بهم رسانیم. برای پیگیری کشت و حقابه‌ها که جهاد کشاورزی سنگ‌اندازی می‌کند و اتمام حجت برای رفع موانع در جهاد کشاورزی فلاورجان گردهم آییم. بعد برای رسیدگی به جهاد کشاورزی استان رفته خواهان رسیدگی به خواسته‌های بر حق حقابه‌داران شویم. از تمام دوستان خواهان شرکت حداکثری برای تأثیر بیشتر می‌باشیم. به امید حق، فردا رأس ساعت ۹صبح.»

یکی از کشاورزان فلاورجان اصفهان شرکت کننده در تجمع امروز (چهارشنبه) می‌گوید:

«امروز ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۰، تجمع کشاورزان فلاورجان در مرکز خدمات کشاورزی فلاورجان در اعتراض نکشت. (جلوگیری از کشت کشاورزان). هیچکس جوابگو نیست. هرکس که آمد یک سوال و جواب کرد، ولی تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم. کشاورزان چندین روز است که علاف شده‌اند.»

معاون جهاد کشاورزی فلاورجان به جای پاسخگویی یکی از کارمندانش را برای سرگردان کردن کشاورزان فرستاد. وی با دادن وعده برگزاری جلسه روی شنبه ۱۸ دی‌ماه تلاش کرد که تجمع کشاورزان را پایان دهد….

رد پیشنهاد فریبکارانه استاندار اصفهان برای به شکست کشاندن اعتصاب کشاورزان اصفهان +فیلم

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)