فعالان در تبعید: بنا بر گزارش فعالان حقوق بشر از ایران ؛ امروز سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲ دکتر علی ناظری ، دندانپزشک و فعال مدنی نزدیک به جبهه ملی ایران ؛ در شرایطی نامتعارف به زندان زابل تبعید شد.

بر اساس این گزارش دکتر ناظری که از چند هفته پیش برای اجرای حکم زندان ؛ در مطب خود بازداشت و به بند ۳۵۰ زندان اوین انتقال یافته بود، امروز و در حالیکه در شرایط بسیار نامناسب جسمانی بسر می برده و در بهداری زندان اوین بستری بوده است، بر روی برانکارد به قصد تبعید به زندان زابل ؛ از اوین خارج شده است.

گفتنی است پیشتر دکتر علی ناظری در شب ۲۱ خرداد ۸۹ و در اولین سالروز انتخابات ۸۸ توسط اطلاعات سپاه بازداشت شده و پس از ۴۲ روز با وثیقه آزاد گردیده بود.

این فعال مدنی نزدیک به جبهه ملی در سال ۹۰ توسط قاضی پیرعباسی در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب محاکمه شده و به تحمل یکسال حبس در زندان زابل و ده سال تبعید در این شهر محکوم گردیده بود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com