بعضی وقتها ، حرفهای بعضی ها را که می شنویم یا باید در سلامت عقل سخنران شک کنیم و یا در سلامت روانی خودمان که با دستهای خود ، کسانی را به حاکمیت کشور گمارده ایم که امروز ما را چیزی فرض می کنند که خودشان هستند!
محمد رضا رحیمی ، معاون اول احمدی نژاد ، که همانند همه مقامات جمهوری اسلامی پرونده قطوری در تخلفات مالی دارد ، امروز طی سخنانی اظهار کرده است که دولت احمدی نژاد به اندازه کل دولت های قبل و بعد کار کرده است و می گوید:” هر کس که بیاید و آماری بیاورد که دولت های قبل یک قدم جلوتر از دولت فعلی بوده اند من به او جایزه خواهم داد.من فقط و فقط به خاطر احمدی نژاد و خدمات وی در کنار او ایستاده ام.”
جالبتر این که در پایان هذیان های متداول ارائه شده ، ایشان منتی هم بر سر ما گذاشته اند که فقط و فقط بخاطر احمدی نژاد در کنار او بوده اند و اگر مثلا احمدی نژاد نبود و ما مردم با گریه و التماس استغاثه از ایشان می خواستیم زمام امور ما را به دست بگیرند قطعا ایشان قبول نمی کردند!
در بخش دیگری از گوهر افشانی های ایشان به مطلب جالب دیگری بر می خوریم که می فرمایند ، اقتصاد ایران هفدهمین اقتصاد دنیاست!
به نظر دولت قدرتمند احمدی نژاد ؛ که خامنه ای هم چند روز پیش به تعریف و تمجید از آن پرداخت ؛ عادت به وارونه دیدن دنیا دارد! احتمالا آمار سازی ها و دروغگویی ها چنان در مخیله این جماعت نادان رسوخ کرده که خودشان هم کم کم دروغ های خودشان را باور می کنند و یا اینکه آمار را از ته آن مطالعه می کنند.

اگر اقتصاد جمهوری اسلامی اقتصاد هفدهم دنیاست و حال و روز ما این است که باید دعا کنیم اقتصاد اول دنیا نشویم وگرنه به نان شب هم محتاج خواهیم شد و به همین دلیل باید از اقتصادانان برجسته نظام جمهوری اسلامی بخواهیم ما را به همان رتبه اقتصادی قبل از انقلاب برسانند و اصلا سعی نکنند وضعیت ما را بهتر از چیزی که بودیم بکنند!

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com