متاثر از جریان های مسلحانه و ترور
خامنه‌ای در نوجوانی با نواب صفوی رهبر جمعیت فدائیان اسلام آشنا شد وبا او ملاقات های شخصی داشت، به گفتهٔ خودش اولین جرقه‌های انگیزش انقلابی اسلامی را نواب صفوی در وی به وجود آورد.
فدائیان اسلام حزب مسلحانه اسلام‌گرای شیعه در ایران بود که در دههٔ ۱۳۲۰ خورشیدی، به رهبری طلبهٔ جوانی به نام مجتبی نواب صفوی با هدف برقراری حکومت اسلامی تشکیل شد. فدائیان اسلام احمد کسروی، دو نخست‌وزیر عبدالحسین هژیر، حاجی‌علی رزم‌آرا را به قتل رساندند. آنان همچنین سوء قصدهای ناموفقی را به جان وزیر امور خارجه حسین فاطمی و حسین علاء ترتیب دادند.
جمعیت فدائیان اسلام توسط محمد مهدی عبدخدایی، اقدام به ترور نافرجام فاطمی کرد، عبد خدایی در زمان جمهوری اسلامی نماینده مجلس شد.
تاثیر گرفتن از جریان انحرافی فداییان اسلام، اولین انحراف در خامنه ای بود، این انحراف او را در قتل های زنجیره ای که مستقیما توسط خامنه ای هدایت شد را شاهد هستیم.

ارتباط با انجمن حجتیه
خامنه ای رابطه خوبی با جریان انحرافی انجمن حجتیهیا انجمن ضد بهائیتداشت. حتی زمانی که رئیس جمهور بود یکی از سران انجمن حجتیه، به گفته مهدی خزعلی، نفر دوم تشکیلات حجتیه، را به عنوان معاون امنیتی خود برگزید.
خمینی در ابتدا فَتوا داده بود که وجوهات را به این انجمن می‌توان داد، بعداً خمینی این حرف خود را پس گرفت. هر چند این گروه رسما با تهدید خمینی منحل شد ولی بسیاری از دولتمردان کشور روزگاری عضو انجمن حجتیه بوده اند.
جریان انحرافی حجتیه در مشهد شکل گرفت، با توجه به اقامت خامنه ای در مشهد، او با بسیاری از افراد و روحانیون این جریان فکری آشنا و مرتبط بود، گفته می‌شود که برخی از این افراد در بیت رهبری نیز کار می‌کرده یا می کنند. برخی از افراد دولت احمدی نژاد از اعضای سابق این گروه بوده اند.
عمادالدین باقی در یکی از کتاب‌های خود مدعی شده است که این گروه به ساواک و نیروهای استعماری وابسته بوده است. محتشمی‌پوردر تاریخ ایرانی مدعی شده که انجمن حجتیه وابسته به ساواک و انگلیس بوده است.

اشتباه خامنه ای در مورد فساد و مبارزه با فساد
در طول چهل سالی که آیت الله خامنه ای (ریاست جمهور از ۱۳۶۰ و رهبر از سال ۱۳۶۸) که در عالی ترین مقام کشور بوده است، کشور را فساد های گسترده میلیاردی فراگرفته است و ماهی نیست که یک یا چند فساد میلیاردی رو نشود، بهر حال موضع رهبر راجع فسادها و دزدی ها پوشیده نگهداشتن، کش ندادن بوده است و حتی فتوای شرعی داده گزارش دادن ظلم و فساد مسئولان به مردم حرام است. این فتوا یکی از اشتباهات بزرگ خامنه ای می باشد.
متاسفانه در مورد فساد خامنه ای بی توجه است. امروزه سران فساد خود را در کنار بیت رهبری پنهان کرده اند.
هر وقت مسئله فسادی در کشور افشا شده است. خامنه ای بر روی این فساد سرپوش گذاشته است و نگذاشته آن فساد کاملا افشا شود و افشا کننده مجازات شده است.
این یک اشتباه بزرگ خامنه ای است.

روی کار آوردن دولت احمدی نژاد در سال ۱۳۸۴
شاید بزرگترین اشتباه آیت الله خامنه ای روی کار آوردن و حمایت همه جانبه هشت ساله از دولت محمود احمدی نژاد بوده است. این دولت در طول هشت سال عمر خود کارنامه بسیار سیاه و اثرات مخرب زیادی داشته است. ما روزانه شاهد افشا شدن ابعاد تازه فساد این دولت و باند فاسد هستیم. در این سالها حدود ۸۰۰ میلیارد دلار کشور درآمد داشت و معلوم نیست که این درآمد عظیم به کجا رفت.

تقلب در انتخابات و کودتای انتخاباتی سال ۱۳۸۸
تقلب در انتخابات و کودتای انتخاباتی سال ۱۳۸۸ و روی کار آوردن مجدد دولت احمدی نژاد و حمایت مکرر از آن یکی از اشتباهات بزرگ آیت الله خامنه تقلب در انتخابات ۱۳۸۸ بود. این تقلب ضربات زیادی را به کشور زد و باعث تحمیل مجدد باند فاسد احمدی نژاد بر کشور شد.

پروژه مخفیانه اتمی و سیاست اشتباه خامنه ای
پروژه مخفیانه اتمی سالها زیر نظر مستقیم خامنه ای اداره می‌شد و می شود. یکی از اشتباهات بزرگ آیت الله خامنه ای شروع، ادامه و اصرار بر ادامه مسئله اتمی بود. در حالی که کشور ایران سومین یا چهارمین منابع نفت و دومین منابع گاز دنیا را دارا می باشد و اصلا نیازی به انرژی دیگری نظیر اتمی ندارد، ایجاد و اصرار بر ادامه این پروژه و تحریم های ناشی از جانب غرب چند صد میلیارد دلار به مردم ایران خسارت وارد کرد.
این پروژه را در حالی در کشور تعریف شده است. که حکومت به بهبود وضعیت مردم محروم بی توجه بوده است و بهبود شرایط آن‌ها از اولویت اول حکومت برخوردار نبوده است، برای مثال در کشور جاهایی وجود دارد که دانش آموزان آن در چادر، آلونک و آغل درس می خوانند.

پروژه مخفیانه موشکی و سیاست اشتباه خامنه ای
پروژه مخفیانه موشکی سالها زیر نظر مستقیم خامنه ای اداره می شد. یکی از اشتباهات بزرگ آیت الله خامنه ای شروع، ادامه و اصرار بر ادامه مسأله موشکی بود. ایجاد و اصرار بر ادامه این پروژه و تحریم های ناشیاز آن از جانب غرب میلیاردها دلار به مردم ایران خسارت وارد کرد.
این پروژه را در حالی در کشور تعریف شده است. که حکومت به بهبود وضعیت مردم محروم بی توجه بوده است و بهبود شرایط آن‌ها از اولویت اول حکومت برخوردار نبوده است، برای مثال در کشور جاهایی وجود دارد که دانش آموزان آن در چادر، آلونک و آغل درس می خوانند.

ارتباط خامنه ای با سعید طوسی
بگو دوستت کیست تا بگویم کیستی. یک از نزدکان خامنه ای سعید طوسی است، او لواط کار بیت رهبری است که به بسیاری از نوجوانان تجاوز کرده است. برای جرمی که برای افراد عادی مجازات اعدام دارد، با اعمال نفوذ رهبر از مجازات تبرئه شده است.

ارتباط خامنه ای با مصباح یزدی
بگو دوستت کیست تا بگویم کیستی. یک از نزدکان خامنه ای مصباح یزدی بوده است، تفکرات و سخنرانی‌های مصباح یزدی، برخی او را روحانی تندرو و همچنین از مروجان خشونت برای حذف مخالفین در جمهوری اسلامی می‌دانند. او از نزدیکان خامنه ای بود و خامنه ای علاقه زیادی به او داشت.

نقش خامنه ای در کشتار زندانیان سال ۶۷
اعدام زندانیان عقیدتیسیاسی در تابستان ۱۳۶۷ یا کشتار ۶۷، یک رخداد بود که در آن، به فرمان سید روح‌الله خمینی، چند هزار نفر از زندانیان سیاسی و عقیدتی در زندان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و در ماه‌های مرداد و شهریور ۱۳۶۷ به گونهٔ مخفیانه، اعدام شده و در گورهای دسته‌جمعی دفن شدند.
علیرغم تلاش هایی که شده که نقش خامنه ای را در این کشتار ها کم‌رنگ کنند و نشان دهند که او از این جریان بی اطلاع بوده، ولی شواهد نشان می‌دهد که او از ابتدا در جریان این جنایت بوده است و از آن حمایت کرده است و با توجه به مسئولیت او به عنوان رئیس جمهور که شخص دوم مملکت است در این جنایت سهیم است.

قوه قضاییه و جنایت در زندانها و نقش خامنه ای در این جنایت ها
متاسفانه در قوه قضائیه جنایات زیادی صورت می گیرد. زندانهای زیادی زیر نظر قوه قضائیه است و تعداد زندانیان به حدود یک چهارم میلیون نفر می رسد. هر چند بر طبق قانون اساسی شکنجه ممنوع است ولی در زندانها شکنجه گاه هایی وجود دارد که با شکنجه های زیاد افراد را وادار به اعتراف های اجباری و غیر واقعی می کنند. تا کنون به کسی اجازه بازدید از این زندانها را نداده اند. با توجه به اینکه رئیس قوه قضائیه مستقیماً توسط رهبر انتخاب می شود، مسئول مستقیم این جنایات شخص رهبر است

عدم پاسخگویی سید علی خامنه ای به انتقادات در کل مدت رهبری
خامنه‌ای در۳۲ سال دوره رهبری‌ اش در هیچ کنفرانس خبری حاضر نشده و هرگز خود و عملکردش را در معرض پرسش خبرنگاران قرار نداده است. خامنه ای نخود هر آشی می شود( در سیاست های داخلی و خارجی، اقتصاد، مسائل نظامی، مسائل هسته ای، موشکی … کشور دخالت کند) ، ولی مسئولیت اعمالش را نمی پذیرد.
او همچنین دست کم ۲۰ نامه انتقادی دریافت کرده که به هیچ یک جواب نداده است.
در واقع سید علی خامنه‌ای نه به خبرنگاران پاسخ می دهد نه به هیچ نهادی مانند مجلس خبرگان پاسخگو بوده و نه به دست کم ۲۰ نامه انتقادی پاسخ داده است.

حمایت خامنه ای از دولت سوریه و بشار اسد
یکی از اشتباهات بزرگ آیت الله خامنه ای حمایت از دولت بشار اسد در سوریه می باشد. در حالی که در سوریه جنگ وحشتناکی وجود دارد که در جریان آن بیش از یکصد و شصت هزار نفر کشته و صدها هزار نفر زخمی و آواره شده اند و ویرانی و خسارات زیادی را بوجود آورده است، درگیرشدن و دامن زدن به این جنگ و حمایت از یک طرف درگیری یکی از اشتباهات بزرگ آیت الله خامنه ای می باشد. خامنه ای بیش از ۲۰۰۰ نفر ایرانی را تحت عنوان مدافعین حرم به این جنگ اعزام کرده و به کشتن داده است.

اشتباه خامنه ای در مورد رشد جمعیت
در حالی که در کشور ایران فقر، گرانی، تورم وحشتناک و بیکاری بیداد می کند و بر طبق گزارش مرکز آمار ایران در کشور بیش از چهل میلیون نفر فاقد شغل می باشند و آمار طلاق که ریشه در مشکلات اقتصادی دارد، به مرز وحشتناک و نگران کننده ای رسیده است، توصیه و ابلاغ دستورالعمل رشد جمعیت یکی از اشتباهات سید علی خامنه ای بود. خامنه ای بجای حل و مبارزه با علت کاهش جمعیت که مشکلات اقتصادی و فقر، تورم و بیکاری می باشد، به مبارزه با معلول می پردازد، که خود می تواند مشکلات کشور و فقر را تشدید کند.

اشتباه خامنه ای در مورد علوم انسانی
علوم انسانی یا انسانیت بر اساس تعریف به دسته‌ای از علوم اطلاق می‌شود که به مسائلی چون جامعه، فرهنگ، زبان، رفتار و کنش انسان، و روان و اندیشهٔ افراد توجه دارد. جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، مردم شناسی، مدیریت، اقتصاد، زبان‌شناسی نظیر زبان و ادبیات فارسی، عربی، انگلیسی و غیره، علوم سیاسی و تاریخ، اقتصاد، حسابداری، جغرافیا و جمعیت شناسی از رشته‌های علوم انسانی‌اند. برخی از شاخه های علوم انسانی مسائل را بصورت مشاهده غیر مستقیم و تجریدی مورد بررسی قرار می دهند و برخی از شاخه های آن، آمار و احتمالات و ریاضیات کاربردی را برای تحلیل به خدمت می گیرند. هر چند اضافه کردن پسوند اسلامی، مسیحی یا یهودی به علوم تجربی بنا به اظهار خود مسلمانان اشتباه است، مثلا فیزیک اسلامی و شیمی اسلامی نداریم، اضافه کردن پسوند اسلامی به علوم انسانی نیز خطاست، مثلا ادبیات فارسی اسلامی نداریم، یا روانشناسی و جامعه شناسی اسلامی و مسیحی و یهودی نداریم، بهر حال این یکی از اشتباهات بزرگ رهبر است که می خواهد این علوم را اسلامی کند، او علوم اسلامی غربی را قبول ندارد.

دیدگاه عقب‌مانده، سنتی و متعصبانه خامنه ای نسبت به زنان
دیدگاه خامنه ای در مورد زنان بسیار عقب‌مانده، سنتی و در برخی موارد متعصبانه است. در این سی و دو سالی که رهبر بوده است “زنان را به مقام انسانیت رسانیده است”، او زنان را موجوداتی درجه دو می داند، زنان از حقوق اجتماعی مساوی با مردان برخوردار نیستد و سهم مشارکت زنان نسبت به مردان در اجتماع در تحت حاکمیت او تنها حدود ۱۰ درصد بوده است. در این سی و دو سالی که در قدرت بوده تنها ۳ درصد نمایندگان مجلس زن هستند، هیچ وزیر زنی نداریم، زنان نمی‌توانند رئیس جمهور شوند. در ارث سهم زنان نصف مردان است. زنان حق حضانت فرزندان خود را ندارند. بدون اجازه همسر زن حق مسافرت و خروج از کشور را ندارد. هیچ عکسی از خامنه ای و همسرش یا دخترانش و زنان فامیلش نظیر عمه، خاله، دختر عمه موجود نیست. از نظر سید علی خامنه ای وظیفه زنان: زنان را همین بس بود یک هنر/ نشینند و زایند شیران نراو آواز و رقص زنان را حرام می داند. دوچرخه سواری زنان را جایز نمی داند. او حجاب را اجباری می داند، در حالیکه در صدر اسلام حجاب اجباری نبود. در تحت حاکمیت او دختری بنام صبا کرد افشاری که کشف حجاب کرده بود و اعتراض به حجاب اجباری کرده بود به ۲۴ سال زندان محکوم شد. خامنه ای این نظریات و تفکرات انحرافی و عقب‌مانده آش را با رنگ و لعاب زیبای مذهبی می‌پوشاند و به مردم عرضه می کند. این تفکرات خامنه ای بسیار عقب‌مانده و شایسته جامعه ایران نیست.

سیاست اشتباه خامنه ای در قتل های زنجیره ای
قتل‌های زنجیره‌ای، به کشتار برخی از شخصیت‌های سیاسی و اجتماعیِ منتقد نظام جمهوری اسلامی در دههٔ هفتاد خورشیدی، در داخل و خارج از ایران، گفته می‌شود که به گفتهٔ برخی از منابع، با فتوای برخی از روحانیون بلندپایه و به دست پرسنل وزارت اطلاعات در زمان وزارت علی فلاحیان (وزیر اطلاعات دوران ریاست‌جمهوری هاشمی رفسنجانی) و قربانعلی دری نجف‌آبادی (اولین وزیر اطلاعات در دولت محمد خاتمی) انجام شد. این قتل ها در زمان ولایت سید علی خامنه ای توسط مامورین وزارت اطلاعات انجام شد، به عنوان بالاترین مقام کشور سید علی خامنه ای مسئول می‌باشد و باید در این رابطه پاسخ دهد و به عنوان آمر اصلی این قتل ها متهم اصلی به شمار می آید.

عدم مسافرت خارجی خامنه ای در کل مدت رهبری
در مدت سی و دو سال رهبر شدنش، حتی به یک سفر خارجی نرفته است. این یکی از اشتباهات بزرگ خامنه ای بوده است. اگر بپذیریم او ولی مسلمین جهان است، او باید بود در این مدت مانند پاپ به مسلمین جهان سر می زد. او اکثر کشور ها غربی و دشمن می داند.

عدم مصاحبه خامنه ای با هیچ نشریه ای در کل مدت رهبری
در مدت سی و دو سال رهبر شدنش، با هیچ نشریه یا خبرنگاری مصاحبه نکرده است. این یکی از اشتباهات بزرگ خامنه ای بوده است. او همواره حرف های مفت و یک طرفه زده است.
فتواهای نامعقول صادر می کند (مثلا فتوا در مورد حرام بودن گزارش دادن ظلم مسئولان به مردم )، نسنجیده حرف می زند( آتش به اختیار،..)،

رابطه بد خامنه ای با اقلیت‌های مذهبی
او در مدت سی و دو سال رهبر شدنش رابطه خوبی با اقلیت‌های مذهبی نداشته است، برای مثال در مدت سی دو سال رهبر شدنش، اجازه نداده است که سنی ها حتی یک مسجد سنی در پایتخت داشته باشند. برخورد بد دیگر خامنه ای با دراویش گنابادی از دیگر مثال ها است.

تفاوت نسل بین خامنه ای و اکثریت ملت
متعلق به چند نسل گذشته است (متولد زمان رضا شاه، متعلق به زمانی است که اغلب جاده و ماشین نبود و با کاروان مردم به مسافرت می رفتند، می باشد) و تفاوت سنی زیادی با نسل متوسط کشور دارد. متوسط سن ایرانیان حدود ۳۱ سال است و او دو نسل از متوسط ایرانیان عقب تر است. او حرف‌های قدیمی و کسل کننده مربوط چندین دهه پیش می‌زند که هیچ جذابیتی برای نسل جوان ندارد، او عصبی، عبوس و بد عُنُق است

ترویج فرهنگ مداحی توسط خامنه ای
ترویج فرهنگ مداحی در ایران. خامنه ای فرهنگ مداحی را در کشور باب کرد. مداحان اکثراً افراد کم و سواد، بی‌سواد و لات و لوتی هستند، ترویج این فرهنگ در ایران به مثابه ترویج فرهنگ خرافی است. این فرهنگ در هیچکدام از کشورهای اسلامی رواج نداشته و ندارد.

خامنه ای دشمن آزادی
با وجودی که قانون اساسی آزادی‌های مردم را به رسمیت می‌شناسد، ولی او در این سی و دو سالی که در قدرت بوده به هیچ مخالفی اجازه یک تظاهرات ساده یا تشکیل حزب را نداده است و مملکت از تک حزبی رنج می برد. هر اعتراض و تظاهراتی را شدیداً سرکوب کرده است، هر چند همه این‌ها بر طبق قانون اساسی آزاد است.

خامنه ای بی‌سواد است
تحصیلات کلاسیک او تا دوم دبیرستان بیشتر نیست و رهبری بیسواد است و دیپلم ندارد. اوهیچ تسلطی به زبان‌های زنده دنیا نظیر انگلیسی ندارد. او کار کردن با کامپیوتر بلد نیست. امروزه کسی که کامپیوتر بلد نیست بی‌سواد محسوب می شود. او در مورد علوم اسلامی نیز بی‌سواد است. او نه تخصصی در سیاست داد، نه تخصصی در اقتصاد دارد … ولی در این کارها دخالت می کند.

زیر سوال بودن مرجع تقلیدی خامنه ای
خامنه ای را به گفته برخی عالمان نمی‌توان مرجع تقلید دانست، زیرا برخی از عالمان بر این عقیده اند که مرجع تقلید باید توضیح المسائل داشته باشد، خامنه ای برخلاف عرف، تا کنون به جای انتشار توضیح المسائل، تنها به انتشار استفتائات اکتفا کرده‌است.
برخی از علما، مانند آیت الله منتظری اصلاً او را مرجع تقلید نمی دانند.

نظر او راجع به بهائیان
او بهائیان را نجس و کافر می‌داند و می‌گوید که از معاشرت با آها بپرهیزید و با متفکران سایر ادیان نیز رابطه خوبی ندارد، در زمان حکومت او بهائیان را از مشاغل و دانشگاهها اخراج می کنند.

نظر خامنه ای راجع به موسیقی
با موسیقی میانه ای ندارد و در فتواهایش بیشتر نظر منفی به موسیقی دارد تا مثبت! در مواردی او موسیقی را حرام می داند. در زمان ولایت او ساز و آلات موسیقی را تلویزیون نشان داده نمی شود.

مهاجرت شش میلیون نفر از ایران

در نتیجه سو سیاست جمهوری اسلامی که در راس آن سید علی خامنه ای است، بیش از شش میلیون نفر خاک کشور را ترک کرده اند. شش میلیون نفر جمعیت عظیمی است که از جمعیت خیلی از کشورهای جهان بیشتر است. براستی چرا باید چنین باشد؟

خامنه ای واعظ غیر متعظ
خامنه ای واعظ غیر متعظ است. او شخصی است که، آنچه به دیگران توصیه می کند، خودش به آن عمل نمی کند. او واکسن فایزر می‌زند و چون بنوبت به مردم می‌رسد می‌گوید واکسن ممنوع است. خلاصه اینکه رطب خورده منع رطب کی کند.

خلاصه اینکه در مدت سی سال رهبر شدنش بعلاوه هشت سال ریاست جمهوری اش مملکت را به گند کشیده است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)