پیروزی غیرقابل انتظار حسن روحانی در همان مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری ایران، فضای سیاسی کشور را مشخصاً داغ کرده است و تا اندازه قابل ملاحظه‌ای هم امید به تغییر و بهبود شرایط را در کشور بالا برده است.

اما همچنان جای این پرسش است که این امید‌ها بیش‌تر ناظر به کدام وضعیت‌ها‌ یا شرایط است. به طور مشخص‌ و مصداقی‌تر: آیا این امید هست که فعالان کارگری ایران، به مثابه بخش مهمی از فعالان جامعه‌ مدنی که خواستار تشکل‌یابی‌های مستقل کارگری-صنفی هستند، با برنامه‌ها  و در چهارچوب سیاست‌های دولت آینده بتوانند کار کنند و وضعیتشان را چیزی که هم‌اکنون هست بهتر کنند؟

در گفت‌وگوی حقوق بشری این هفته رادیو زمانه بهنام دارایی‌زاده، به بهانه اعلام ریاست جمهوری حسن روحانی و با توجه به وعده‌ها و سیاست‌های اقتصادی دولت وی، با منصور اسانلو فعال کارگری و سندیکایی گفت‌وگو کرده است.

فایل صوتی را بشنوید:

دانلود مستقیم فایل

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com