درست در ساعاتی که می رفت رای در آمده از صندوق خیمه شب بازی رژیم نهایی شود ، اردوگاه لیبرتی ، محل اقامت آن دسته از مجاهدین که از اشرف منتقل شده اند مورد اصابت موشک های رژیم جمهوری اسلامی قرار گرفت .آیا این همزمانی اتفاقی است ؟یا حامل پیامی از سوی کل حاکمیت جمهوری اسلامی  است ؟در این حادثه جنایتکارانه سه نفر از اعضای مجاهدین مستقر در لیبرتی کشته و عده زیادی هم مجروح شدند .وظیفه  تمامی نیروهای مترقی است که این جنایت جدید جمهوری اسلامی را محکوم کنند .ولی رژیم با این اقدام خود چه پیامی دارد ؟ وقتی می گوییم رژیم ، منظور کل حاکمیت در جمهوری اسلامی است . ماشین سرکوب این رژیم دست نخورده ، حتی در دوره روحانی به جای خود باقی خواهد ماند . ماشین سرکوبی که از زندان ها و دادگاه های کذایی و دستگاه شکنجه و ماموران امام زمان و بسیجی ها و سپاه و پلیس و ماموران نهی به معروف و نهی از منکر و دیگر نهاد های کذایی تشکیل شده است .
موشک باران لیبرتی ، پیام به آن دسته از مخالفین جمهوری اسلامی است تا این تغییر صوری را زیاد جدی نگیرند و به یاد داشته باشند که سیستم سرجای خودش نشسته است و آمدن روحانی و رفتن احمدی نژاد تغییری در محورهای اصلی نظام نخواهد داد .تنبیه موشکی مجاهدین ، یاد آوری به  میلیون ها جوانی است که ممکن است احساساتی شوند و تغییر صوری را با تغییر واقعی عوضی بگیرند و دردسر ایجاد کنند . موشک باران لیبرتی  ، همچنین مورد توافق به اصطلاح اصلاح طلبانی است که لاجوردی جلاد را اسوه مقاومت می دانستند و در مرگش می گریستند و بیشترین سهم را در ترورهای چهره های مطرح اپوزیسیون داشتند .

رژیم جمهوری اسلامی ، دیواری کوتاه تر از مجاهدین سراغ ندارد .پس اگر قرار است نیروی قهریه رژیم یاد آوری شود ، چه قربانی  ای مطلوب تر از مجاهدین لیبرتی .

سایت خاوران ، علیرغم اختلافات سیاسی و نظری با سازمان مجاهدین ، اقدام جنایتکارانه رژیم را در موشک باران لیبرتی بشدت محکوم می کند .

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com