مدیر امور اداری شرکت نیشکر هفت‌تپه در اقدامی بی‌سابقه از طریق صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام حکم به اخراج نماینده کارگران داده است.

آمیلی که جز نمک پاشیدن بر زخم کارگران کار دیگری نکرده است، در پیام خود خطاب به ابراهیم عباسی منجزی با اشاره به بند د ماده ۲۱ قانون کار، سعی کرده تا اخراج را قانونی جلوه دهد.

مهندس عباسی که به عنوان رئیس اداره پشتیبانی ماشین آلات در بخش تجهیزات مکانیکی مشغول به کار است، بارها به دلیل دفاع از منافع کارگری مورد تهدید و بازجویی و بازداشت نهادهای امنیتی قرار گرفته است. درحالی که کارگران هفت‌تپه به او به عنوان یکی از نمایندگان راستین خود نگاه می‌کنند و زحمات او را در کارخانه به خوبی دیده‌اند و شرافت او را در اعتراضات سنجیده‌اند‌.

این فعال کارگری در سالهای اخیر تمام قد برای آزادی کارگران و حامیان هفت‌تپه تلاش کرد و مقابل خصوصی‌سازی ایستاد و اکنون شایسته‌ی بیشترین پشتیبانی‌ها از سوی فعالان جنبش کارگریست. کسی نیست که از مطالبه‌ی اصلی کارگران هفت‌تپه آگاه نباشد. آنها خواهان اخراج کارفرمای اختلاسگر و تمامی جیره‌خوارانش هستند؛ نه اخراج نماینده‌هایشان!

با تمام قدرت کنار ابراهیم عباسی خواهیم ایستاد و اجازه نمی‌دهیم اسدبیگی و حامیانش در دستگاه اطلاعاتی به این رفتارهای تهدیدآمیز ادامه دهند.

#ابراهیم_عباسی_منجزی

-کمپین دفاع از هفت‌تپه و اعتراضات کارگری
@zendani7tapeh

-پیامگیر تلگرامی
@HaftHezarTapeh

ابراهیم عباسی منجزی

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)