مسلمین لله چه کسانی هستند؟!

 

در ۲۶مرداد سال گذشته خامنه ای فرمانده ی « جمهوری مومنین» جمهوری اسلامی ایران را «جمهوری مسلمین لله» دانست و از آن به عنوان «جمهوری عزت» یاد کرد!

در پایان سال۹۹  و در این هفته می خواهیم ببینیم برخی از این مسلمین لله چه کسانی هستند که «جمهوری عزت» را حفظ کرده اند؟!!

همین چند روز پیش وزیر اطلاعات جمهوری عزت (علوی)  به نمونه ای از آن اشاره کرد. وی در سخنانی گفت:

«فردی که اولین تدارکات را برای «ترور» محسن فخری‌زاده، کارشناس ارشد هسته‌ای ایران، انجام داد «جزو نیروهای مسلح بود».

البته وی جرات نکرد بگوید جزو نیروهای سپاه پاسداران. ولی اگر جزو ارتش بود حتما با اسم و رسم فورا اعلام می شد. سریع محاکمه و  سپس اعدام!

همانطور که در گذشته شد. «ناخدا افضلی» (فرمانده ی وقت نیروی دریایی) را که یادتان هست؟ به اتهام جاسوسی برای شوروی سابق (ک.گ.ب) دستگیر شد و فورا اعدام!

بیچاره «مازیار ابراهیمی» چقدر زجر کشید تا وی را به عنوان یکی از عوامل ترورهای هسته ای معرفی کنند ولی این جرم به وی نماسید  و معلوم شد (به قول مولانا) در انبار گندم موش لانه کرده که براحتی موساد اسرائیل می تواند آش را با جاش یکجا ببرد. همان ماجرای سرقت بایگانی های هسته ای در دارقوزآباد!!

پیشتر هم  اخبار لو رفته می گفت: مسئول «میز اسرائیل»  در «سپاه جمهوری مومنین» خودش عامل نفوذی موساد بوده و  وقتی تاریخ مصرفش تمام شده بوسیله ی یک نفوذی دیگه لو رفته و ظاهرا اعدام شده است.

این ماجراهای لو رفتن های مداوم عوامل موساد اسرائیل و کلا جواسیس C.I.A آمریکا و M.I.6 انگلیس  در نهادهای حساس که جزو طبقه ی حساس هم هستند!! خود داستان مفصل و جداگانه ای ست که چه جور است از سال نخست انقلاب۵۷، تا الان چپ و راست جاسوس بگیری مثل آب خوردن است ولی نه تنها  به سرنخ ها نمی رسند، بلکه در طبقات حساس به تعداد آن ها هم اضافه شده تا جایی  گفته شد توسط عوامل نفوذی موساد درایران با وارد کردن قطعات یک اسلحه ی پیجیده و بدون حضور فیزیکی فخری زاده ترور شده است!؟

ماجرای سعید امامی و دوستانش در «واجا» ی «جمهوری مسلمین لله» و سپس آن پذیرایی(بازجویی) از همان دوستان و همسرش در ماجرای آدم ربایی و قتل برخی روشنفکران و فعالین سیاسی هم که  فیلمش  هست!

«محسن رضایی» دبیر مصلحت «جمهوری مسلمین لله»، که خود در دوره ای بدون هیچ تخصص نظامی، به فرماندهی کل سپاه _آن هم در دوران جنگ_ رسیده بود،  و بعدا توانسته یکجوری دکترای اقتصاد هم بگیرد ولی تا الان در دبیری مصلحت «جمهوری مسلمین لله»  گیر کرده است، و از زمانی که در سپاه بوده (به نقل از کتاب خاطرات سیاسی ری شهری) به فرمان خمینی مواظب سید مهدی هاشمی و دوستانش بوده  تا انقلاب دست نااهلان نیفتد، وی که  تا الان  چندین بار هم خیز برداشته تا  رئیس «جمهوری مومنین» شود ولی ناکام مانده است، ناکارامدی نظام ولایت فقیه را حضور ناهالان و نامحرمان در اداره ی کشور می داند و در فرمایشاتی فرموده:

[اگر امروز مشاهده می‌کنیم که در ایران، فقر و فساد و تبعیض هست، من به طور قاطع می‌گویم که در بخش‌هایی از اداره کشور، نه همه اداره کشور، به‌خصوص اقتصاد و فرهنگ، از دهه دوم انقلاب به این طرف نااهلان و نامحرمان آمده‌اند و در اداره امور نفوذ کرده‌اند.](اعتماد)،

مثلا مسیح مهاجری(از روحانیون جمهوری مسلمین لله  که سال هاست مدیر مسئولی روزنامه ی حزب تعطیل شده ی جمهوری اسلامی را بر عهده دارد!!) اخیرا در همان روزنامه نوشته:«نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و بنیاد مستضعان بر تعداد فقرا افزوده اند».

گفتنی ست ریاست  و مدیریت این دو نهاد با فرمانده «جمهوری مسلمین لله» علی خامنه ای است که بیش از ۳دهه است در مقام ولایت مطلقه ی  فقیه همچنان متکلم الوحده است و حاضر نیست در مقام پاسخگویی حتی حداقل با خبرنگاران گلچین و یکدست شده ی مطبوعات «جمهوری مومنین» کنفراس مبطوعاتی بگذارد.  و اخیرا هم در باب ادب اسلامی در جمع تصویری مداحان بر «حفظ ادب اسلامی در سخن گفتن»  تأکید  داشته و گفته بود:«بدگویی و بد زبانی در جامعه باید جمع شود و ادب اسلامی گسترش یابد»، خود در آخرین نطق بعد از آن فورا نمونه ای ازاین ادب را تببین کرد و گفت:

«یکی از احمق های درجه یک دو سال پیش گفته بود که عید زانوایه ۲۰۱۹ در تهران جشن می گیریم حالا آن شخص به زباله دان تاریخ رفته و رئیس او هم با لگد و بااخراج افتضاح اخراج شده است».

یکی نیست به ایشان گوشزد کند: «ادع الی سبیل ربک بلحکمه و الموعظه الحسنه وجدلهم  بالتی هی احسن »  که خدا در قرآن گفته کجای این جمهوری مسلمین لله است!!؟

لابد برای همین بود که «آتش به اختیاران» بجای فحش دادن به رئیس جمهوری آمریکا، در مراسم ۴۲ سالگی انقلاب به رئیس جمهوری «جمهوری مسلمین لله» گیر داده و به وی  ناسزا گفته و بجای شعار  مرگ برآمریکا، شعار «مرگ بر روحانی» را سردادند.

شاید هم علت در این سخنان نماینده، ولی فقیه در گیلان  باشدکه گفت:

«دلدادگان بیچاره داخلی که می‌گویند کشور ما بدتر از آمریکا است، از شمر کربلا بدترند» دانست!!

با این حال «ذوالنور»[رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس جمهوری مومنین]معتقد است جمهوری مسلمین لله سرطان نگرفته، بلکه سرما خورده است:

«اگر رانت، نور چشم بازی، ویژه بازی و پارتی‌بازی نبود این مشکلات در کشور به وجود نمی‌آید، کشور ما سرطان ندارد بلکه سرماخوردگی در نظام به وجود آمده و آدم‌های ویروسی آمده‌اند و جلوی انقلاب عطسه کرده‌اند».(تسیم/ عصرایران).

اما«حسین دهقان»، [مشاور رهبری] و از فرماندهان سپاهی معقتد است:«در حال جنگی فراگیر و جدی اقتصادی هستیم» و برای «حل مشکل تحریم فقط یک صدا باید از ایران بیرون بیاید».(عصرایران).

یعنی همانطور که قبلا همکار وی(رحیم صفوی) در سپاه مومنین سال ها پیش  گفته بود«برخی زبان ها راباید بُرید و زبان ما شمشیرماست» یعنی اینکه فقط این  یک آب باریکه ی پست ریاست جمهوری (که آن هم به قول رئیس اسبق-سیدمحمد خاتمی- تدارکاتچی نظام است) مانده که آن را هم بدهید به ما.

در پایان متذکر می شویم جمهوری اسلامی که جمهوری مسلمین لله است اعضایش همگی منصوب ولی فقیه هستند. به این ترتیب که اول فرمانده ی جمهوری عزت اعضای شورای نگهبان را منصوب می کند و سپس این شورا با نظارت استصوابی هر که را خواست وارد مجلس، ریاست جمهوری و مجلس خبرگان رهبری می کند.  همان مجلس خبرگانی که خود رهبر را انتخاب می کند و قرار است بزودی «ولی فقیه سوم»  را هم با «تکرار می کنم» اصلاح طلبان جمهوری عزت  برگزیند!

و بد نیست یادی هم کنیم از رئیس این شورا آیت الله جنتی که در مرز۹۶ سالگی همچنان برای مردم ایران انتخاب می کند که به چه کسانی حق داریم رای دهیم!!؟

ما در این انبار گندم می کنیم

گندم جمع آمده گم می کنیم

می نیندیشیم  آخر ما بهوش

کین خلل در گندمست از مکر موش

موش تا انبار ما حفره زدست

وز فنش  انبار ما ویران شدست(مولوی)

جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹

محمد شوری (نویسنده و روزنامه نگار)

 facebook.om/Mohammad.shourijeze

facebook.com/assize/mahkame

t.me/shourimohammad

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)