مدرسه فمینیستی: آقایان شورای نگهبان، حالا که تفکیک جنسیتی را مشروعیت بخشیده و در همه جا اعمال کرده اید و با رد صلاحیت عده بسیار زیادی از کاندیداها، سمبل صادق و شجاع تفکیک جنسیتی یعنی آقای جلیلی را برگزیده اید، و زنان را هم «به ده راه نمی دهید»، پس لازم است که آستین همت بالا بکشید و پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مردانه کنونی، یک انتخابات سراسری هم برای زنان برگزار کنید تا زنان بتوانند رئیس جمهور خودشان را از میان کاندیداهای زن انتخاب کنند. آخر مگر می شود دانشگاه زنانه، پارک زنانه، شغل های زنانه، اتوبوس و متروی زنانه، بیمارستان زنانه و کلا کشوری زنانه را در دل کشور ایران تعریف و تکفیک کرد آنگاه مردی رئیس اجرایی کارهای آن ها باشد؟ آیا می شود یکی از ۳ محور مشعشع آقای جلیلی (مادر – معلم – مسجد)، «مادر» باشد، ولی زنان حتی یک رئیس جمهور اختصاصی برای اجرا و پیش رفت کارهای شان نداشته باشند؟

چگونه می شود که کشور زنانه در قلب این مملکت توسط مردان اداره شود؟ آیا یک رئیس جمهور مرد می تواند بخش زنانه کشور دو پاره و تفکیک شده ما را به درستی رهبری و مدیریت کند؟ او از کجا می داند که در بخش زنانه مملکت واقعا چه خبر است و زنان چه مشکلات و گرفتاری هایی دارند؟ این به دور از انصاف و عدالت است که زنان را در همه عرصه ها جدا کردید ولی نمی گذارید رئیس جمهور خودشان را داشته باشند که لااقل بتوانند در بخش زنانه مملکت، بخشی که شما آن را تفکیک کرده اید، مدیریت و ریاست کنند؟

ولی اگر نمی شود برای اجرای عادلانه امور مملکت، دو سیستم در کشورمان داشته باشیم یعنی اگر نمی شود یک مرد رئیس جمهور برای حل مشکلات بخش مردانه مملکت و یک زن رئیس جمهور برای رفع نیازهای زنان مملکت داشت، اما از آن جایی که آقایان محمدرضا عارف و حسن روحانی از تاسیس وزارت خانه ای برای زنان سخن گفته اند، می توان حداقل وزیر این وزارتخانه را با رای گیری عمومی که فقط زنان ایرانی در آن شرکت کنند برگزار کنید تا زنان مملکت بتوانند از میان کاندیداهای زن، یک وزیر برای وزارتخانه خودشان برگزینند.

ما را که در «ده» راه نمی دهند شاید بتوانیم در خارج از دهات آقای یزدی، یک خانه و سرپناه آبرومند برای خودمان بسازیم. در مجموع ما که به اجرای «برابری فمینیستی» امیدی نداریم حداقل «عدالت اسلامی» را رعایت کنید و نگذارید عفت «بخش زنانه مملکت» به خطر بیافتد و یک مرد، رئیس جمهور بخش زنانه کشور باشد! ما را به خیر و شما را به سلامت، ما می خواهیم در بخش زنانه ای که زندگی می کنیم یک رئیس جمهور زن مختص خود داشته باشیم که بتواند برای بازدید به پارک زنانه، دانشگاه زنانه، محیط های کار زنانه، توالت های زنانه، رستوران های زنانه، کارهای روزمره زنانه و… بیاید و مشکلات بخش تفکیک شدۀ نسوان (کشور زنان) را رفع و رجوع کند.

باز هم جای شکرش باقی است که خانه داری و کار طاقت فرسا و تمام ناشدنی درون خانه هم یک شغل محسوب شده، بنابراین ما در این مملکت تفکیک شده، خوشبختانه ۹۰ درصد زن شاغل داریم که در بخش زنانه مملکت در حال کار هستند و طبعا نیازمند یک رئیس جمهور زن! شما هم بروید دنبال کار خودتان تا بلکه بتوانید سراسر عالم را از طریق فلسفه بافی های آقای جلیلی مدیریت کنید. شاید ما هم بتوانیم با کیاست و درایت رئیس جمهور مختص خودمان، بخش زنانه مملکت را از خطرات ناشی از مدیریت جهانی شما حفظ کنیم.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com