استمداد از جوامع حقوق بشری برای نجات جان آقای هاشم خواستار نماینده جامعه معلمان ایران

نامه اتحاد زندانیان سیاسی به گزارشگرحقوق بشر ایران آقای جاوید رحمان در مورد سرنوشت آقای هاشم خواستار:

آقای جاوید رحمان، رژیم ایران در سایه پرو پاگاندایی که در مورد قتل جمال خاشقچی تبعه عربستان به راه افتاده و خود از بزرگترین عوامل فعال نگهداشتن این پروپاگاندا است دست به جنایاتی میزند تا در سایه این بی خبری از اوضاع ایران بعضی از مخالفین خود را از میدان بدر کند .

قتل فعال مدنی دکتر فرشید هکی توسط عوامل وزارت اطلاعات رژیم ایران، دستگیری معلمان بجان آمده از ستم این رژیم، به زندان انداختن کارگرانی که به خاطر اعتراض به وضعیت بد معیشتی خود و خانواده هایشان به اعتصاب و تظاهرات پرداخته اند، دستگیری مال باختگانی که عوامل رژیم هست و نیست شان را به غارت برده اند.

از جمله جنایاتی هستند که رژیم ایران در سایه این بی توجهی جهانی به اوضاع ایران انجام می دهد .

اما آخرین مورد، مربوط به دستگیری رذیلانه آقای هاشم خواستار نماینده ی جامعه معلمان ایران است که به طرز شگفت انگیزی دلالت بر بلاهت و خباثت ماموران و دستگاه اطلاعاتی رژیم ایران دارد.

ماموران وزارتخانه بد نام اطلاعات آخوندی در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۱۸ مبادرت به ربودن آقای هاشم خواستار و بستری کردن این مبارز خستگی ناپذیر و شجاع در یک بیمارستان روانی در شهر مشهد که در شرق ایران قرار گرفته کرده اند .

آنها با حماقتی مثال زدنی بر این تصور بودند که به مردم ایران بفهمانند که انقلابی بزرگ هاشم خواستار مبتلا به بیماری روانی است و اعتراضات شجاعانه و حق طلبانه این مرد بزرگ ناشی از اختلالات روانی اوست.

آنها با همین حجم از بلاهت و حماقت از خانم صدیقه مالکی فرد همسر آقای هاشم خواستار خواسته بودند که اگر اعتراف کند که همسرش به بیماری روانی مبتلاست او را آزاد خواهند کرد.

اما وقتی با پاسخ کوبنده این زن شجاع مواجه شده اند آقای هاشم خواستار را به خانه های امن منتقل کرده اند.

آقای جاوید رحمان، رژیم ایران از طریق این اتهام رذیلانه به مردی که نیم قرن از عمرش را صرف مبارزه برای آزادی میهنش کرده هم به معلمان و هم به همه مبارزین راه آزادی توهین کرده و هم قصد دارد به این وسیله جو رعب و وحشت را در جامعه ایران گسترش دهد.

اتحاد زندانیان سیاسی ایران ضمن حمایت از مبارزات به حق مردم ایران به خصوص قشر شریف معلمین از همه ارگانهای حقوق بشری و به خصوص از شخص شما میخواهد که برای خلاصی آقای خواستار اقدام کنند.

ما همچنین از همه معلمین شریف کشورمان میخواهیم که صدای اعتراض خود را نسبت به این تعرض رذیلانه به ساحت پاک یک انقلابی بزرگ بلند کنند.

تا دیگر اراذل و اوباش حکومتی جراتی برای تجاوز به حریم آزاد اندیشی مردم ایران پیدا نکنند.

اتحاد زندانیان سیاسی ایران
۲۸ اکتبر ۲۰۱۸ / ۶ آبان ۱۳۹۷

@behnima

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)