خبر / رادیو کوچه

در پی حضور گسترده نیروهای امنیتی و انتظامی در سطح شهر تهران و با بالا گرفتن شایعه رد صلاحیت «آیت‌اله هاشمی رفسنجانی»، ستاد ملی جوانان اصلاح طلب در تهران به صورت موقتی تعطیل شد.

به گزارش سایت «آفتاب صبح امید»، عصر امروز در پی تشدید فضای امنیتی در سطح شهر تهران با هماهنگی صورت گرفته با ستاد مرکزی هاشمی، ستادهای جوانان در تهران موقتن فعالیت خود را به حال تعلیق درآوردند.

این سایت، از قول «یک منبع آگاه در ستاد هاشمی» ضمن تایید این خبر، اعلام قطعی رد صلاحیت آقای هاشمی را تکذیب کرد و درباره این شایعه گفت:«این شایعه از روز گذشته توسط رسانه‌ها و افراد مشخصی دامن زده می‌شود که در این انتخابات منافع دیگری را به جز منافع ملی و مصلحت نظام و کشور دنبال می‌کنند، در حالی که هنوز هیچ منبع رسمی آن را تایید نکرده و به خود آقای هاشمی نیز خبری مبنی بر رد صلاحیت داده نشده است.»

وی با رد فرضیه توقف فعالیت ستادها، درباره دلایل تعطیلی موقت فعالیت ستادها افزود: «طی روزهای گذشته چندین نفر از فعالان ستادی به نهادهای امنیتی احضار شده‌اند و با توجه به فضای امنیتی حاکم بر شهر بهتر است تا اعلام قطعی صلاحیت‌ها توسط وزارت کشور، فعالیت ستادی مشهود نداشته باشیم و انشاله با قطعی شدن حضور آقای هاشمی در انتخابات، فعالیت ستادها از سر گرفته خواهد شد».

بنا بر این گزارش، خبرهای تایید نشده از ارسال لیست نهایی شورای نگهبان برای رهبر جمهوری اسلامی خبر می‌دهند که در آن نام آقای هاشمی در بین کاندیداهای تایید شده وجود ندارد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com