روز شنبه ١٨ جولای برابر با ۲۸ تیرماه از جانب کمیته بین‌المللی علیه اعدام روز جهانی اعتراض به احکام اعدام امیر حسین مرادی، محمد رجبی و سعید تمجیدی اعلام شده است. کمیته مبارزه برای ‌آزادی زندانیان سیاسی از این فراخوان حمایت می‌کند. ما از همه وجدانهای بیدار و آگاه، از همه شما خانواده‌های زندانیان سیاسی در ایران،‌ از شما مردم ‌آزادیخواه در سراسر جهان که قلبتان برای انسانیت می‌تپد می‌خواهیم که به روز جهانی علیه اعدام این سه جوان بپیوندید.
جهان متمدن بارها و بارها علیه ماشین آدم‌کشی جمهوری اسلامی به میدان آمده است! این حکومت وحشی و بیرحم را بخوبی می‌شناسد و می‌داند که جمهوری اسلامی داعشی برای ارعاب جامعه حاضر است دست به هر جنایتی بزند.
حکومت اسلامی این سه جوان را به گروگان گرفته است و دارد ضریب اعتراض جامعه را می‌سنجد برای تهدید و ارعاب مردم جان به لب آمده، طناب دار را روی سر آنها گرفته است تا مردم را در برابر سرکوب وحشیانه و تحمیل فقر و فلاکت به سکوت وادارد. اعتراضات و افشاگریهای بین‌المللی سبب شده است که جمهوری اسلامی نقشه جنایت‌کارنه خود را نتواند اجرا کند!
خانواده این سه زندانی اسیر را تحت فشار گذاشته است تا حکم دیوان عالی کشور برای اعدام فرزندانشان را رسانه‌ای نکنند! وکلای ‌مدافع آنان حق دسترسی به پرونده، چگونگی نحوه بازجویی و اعلام حکم و و ضعیت آنها در زندان را ندارند.

معنی و مفهوم این رفتار ضد انسانی قوه قضائیه برای مردم بسیار روشن است. همه چیز دلالت بر این می‌کند که جمهوری اسلامی نقشه قتل ‌این سه زندانی را کشیده و برای اجرای آن دارد وضعیت اعتراضی جامعه را می‌سنجد! این جنایت فقط و فقط با اعتراض وسیع و گسترده ما در ابعاد جهانی متوقف خواهد شد. سعید تمجیدی، امیر حسین مرادی و محمد رجبی در خطر جدی انتقام‌گیری جمهوری اسلامی هستند و باید آنها را از چنگال خونین جمهوری اسلامی نجات داد!

در هر کجا که هستید به روز جهانی اعتراض به احکام اعدام ‌آنها بپیوندید و در کنار خانواده مصیبت دیده‌ ‌آنها، برای به هم زدن نقشه‌‌های شوم جمهوری اسلامی داعشی به میدان بیایید. ۱۸جولای/ ۲۸ تیرماه را باید به روز ‌آزادی و توقف حکم اعدام این سه جوان بدل کرد

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)