نحوه سهامدار شدن کارگران، ارزش سهام و نحوه پرداخت اقساط

کلیات و اصول اساسی شرکت تعاونی و نحوه تصمیم گیری و دخالت مستقیم کارگران در تمامی امور شرکت تعاونی.

توضیح: متن حاضر فقط مقدمه است و ادامه این نوشته در چند قسمت منتشر میشود.

نکته اساسی و بسیار مهم ‼️

قابل ذکر است که شرکت تعاونی کارگری هفت تپه به این معنا نیست که علاوه بر کارگران هفت تپه یک فرد سرمایه گذار هم وارد مالکیت شرکت شود؛ بلکه تمام و صد در صد سهام و مالکیت شرکت به نام کارگران هفت تپه ثبت و واگذار میشود. برخی با آوردن نام ” شرکت تعاونی” که موضوعی جذاب و محبوب است سعی میکنند افراد کارچاق کن و دزد و مال خوری مانند همین اسدبیگی-رستمی ها ولی با اسامی دیگر را وارد میدان کنند و باز هم به دلالی و جاسوسی و رشوه خواری و خیانت به کارگران و مردم منطقه ادامه بدهند.

به این مزدورها میگوییم که بدانند کارگران هفت تپه که شاه دزد هایی که پشتشان به انواع و اقسام مسئولین بود را بیرون میکنند دیگر اجازه ورود دزد دیگری را نخواهند داد. هفت تپه ملک و ثروت تمام کارگران و مردم منطقه است و نه سرمایه داران و مفت خوران و رانت خوران و آقازاده ها و اختلاسگران حتی اگر نام کلاهبردارانه و پفیوزانه ی ” کارآفرین ” را برای خودشان انتخاب کنند!

هفت تپه از آن ماست و خودمان تولید و فروش و توسعه و مالکیت و همه چیز آن را کنترل خواهیم کرد!

برخی از رئوس اصلی در مالکیت خود ما بر شرکت از این قرار است که البته نکات بیشتر با جزئیات دقیق تر در ادامه متن و در توضیحات اصلی توضیح داده شده است:

🔷کارگران هفت تپه به طور صد در صد، صاحب و مالک و سهامدار تمامی شرکت اعم از املاک و تجهیزات و … میشوند.

🔷تمامی همکاران اعم از نی بر-قرارداد موقت و فصلی و …در شرکت سهامدار خواهند شد و از این پس و در قالب شرکت تعاونی کار روزمزد، فصلی، موقتی، پیمانی و … نخواهیم داشت و برای همه این همکاران که سهامدار خواهند شد- چه نی بر چه فصلی و …- در فصل های توقف کاری، در بخش های دیگر شرکت، اشتغال ایجاد خواهد شد.

🔷سود سالانه شرکت به نسبت سهام بین تمام کارگران تقسیم خواهد شد.

🔷 شیفت های کاری حداکثر شش ساعت خواهد بود ولی دستمزد کامل پرداخت خواهد شد.

🔷هر کارگر حداقل از۴۰ روز مرخصی با حقوق در سال بهره خواهد برد.

🔷تمامی امکانات لازم اعم از ایاب و ذهاب رایگان، مسکن رایگان، مهدکودک رایگان برای کودکان، مدرسه رایگان و مناطق و امکانات تفریحی-ورزشی-آموزشی برای کارگران و خانواده هایشان به طور رایگان توسط شرکت تعاونی تامین خواهد شد.

🔷هیات مدیره و بازرسان شرکت تعاونی به طور سالانه توسط مجمع عمومی کارگران-سهامداران انتخاب خواهد شد.

از کانال مستقل کارگران هفت تپه صمیمانه تشکر میکنیم که صدای حق خواهی کارگران هفت تپه است و اجازه بازتاب نظرات مختلف و تبادل نظر را به کارگران هفت تپه میدهد. طرح پیش رو- شرکت تعاونی کارگری هفت تپه- به کلیات نحوه تخصیص سهام و محاسبه ارزش سهام کارگران و نحوه پرداخت اقساط میپردازد. برخی اعداد و ارقام حدودی است ولی قابل تدقیق هستند.

از همه همکاران درخواست داریم نظر و پیشنهاد خود را در مورد شرکت تعاونی کارگری ویژه هفت تپه ( با نام اختصاری شُکوه)، به کانال مستقل اعلام کنند تا ما از طریق این کانال با نقدها و پیشنهادات همکاران آشنا شده و تغییرات لازم را در طرح وارد کنیم.

شرکت کارگری ویژه هفت_تپه (#شکوه ) – خرداد ۱۳۹۹

انتشار: کانال مستقل کارگران هفت تپه @kargare7tape
لطفا به خصوصی همکاران و گروه های واتزاپی بفرستید. @kargarane7tape

اصل طرح و کلیات شرکت تعاونی و توضیح آن در چند قسمت منتشر میشود 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)