مصاحبه آقای مرتضی عبداللهی از تلوزیون سپیده استقلال و آزادی با علی صدارت -آگاهی از خلقیات خود و دیگران در مدیریت بحران کرونا، وژدان احساسی-روانی

فایل صوتی را در همین‌جا بشنوید: 

با قدردانی فراوان از ایرانیانی که در هسته‌های پزشکی برای نجات جان هموطنان، با از خود گذشتگی، حماسه‌آفرینی کرده و میکنند.

ما ایرانیان، برای مدیریت بحران کرونا، و برای تدبیر امور میهن خویش، و برای ساختن سرنوشتهای خوب و خوب‌تر، بهترین بدیل هستیم.

ایرانیان، بخصوص هم‌وطنان حماسه‌سازی که در قسمت‌های مختلف پزشکی، امداد، تشخیص، پیش‌گیری، پرستاری، درمان، و…. هر روز از جان خود مایه می‌گذارند و فداکاری می‌کنند. نشان دادند که خود بهترین بدیل برای تدبیر امور کشور هستند. ایرانیان نشان دادند که به خوبی توانا هستند که این مدیریت موثر و مفید را علی‌رغم کارشکنی‌های رژیم، به بهترین وجه، به اجرا بگذارند. این تدبیر حقوقی امور توسط مردم، از سویی با اعتماد به نفس فردی، و با اعتماد به نفس جمعی و ملی، و از سوی دیگر در کمال بی‌اعتمادی به رژیم ولایت مطلقه، انجام پذیرفته است. 

ما ایرانیان، نشان دادیم که به خوبی توانا هستیم که بحران کرونا و فشارهای روحی-روانی آن را به تلنگری برای رهایی از بیماری انفعال، و به نیروی مثبتی برای مدیریت بحران کرونا مبدل کنیم. 

 ما ایرانیان، باری دیگر، به خود ثابت کردیم که در آینده نزدیکی که معضلات پزشکی این بحران به پایان خود خواهد رسید،  خودمان به خوبی توانا هستیم که در مدیریت معضلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و سیاسی کشور، نقش‌افرین باشیم.

آمار خشونت‌های خانوادگی و همسرآزاری‌ها در این بحران بالا رفته است. با آگاهی از خلقیات خود و اطرافیان و نزدیکان خود در مدیریت بحران کرونا، با شعور و آگاهی از وضعیت احساسی-روانی خود و دیگران (در یک کلام: با وژدان احساسی-روانی)، قرنطینه‌ها و سایر فشارها و تنگناهای بوجود آمده به علت این بحران را می‌توانیم بهتر مدیریت کنیم. بدین ترتیب بجای افزایش دل‌خوری و خشونت در قرنطینه‌ها در خانه و خانواده، و در محیطهای کار، می‌توانیم به اضطراب و نگرانی‌ها و دردهای نهفته خود و دیگران، با آگاهی از اثرات عامل احساسی-روانی در کردار و گفتار خود و دیگران، این بحران را به موقعیتی برای افزایش دوستی‌ها مبدل نماییم.

می‌توانیم از زندان قرنطینه‌ها، با اصل قرار دادن حقوق برای ارتباط با خانواده و اطرافیان و همکاران، و با آگاهی از خلقیات خود و دیگران، سرفراز بیرون برویم و از این تجربیات، برای برون‌رفت از بحران رژیم اصلاح‌ناپذیر ولایت مطلقه، بهترین استفادهها را بنماییم.

Instagram

آدرس لینک مطلب برای ابراز نظر(کامنت)، و پسندیدن(لایک) و یا نپسندیدن، و هم‌رسانی،  و دنبال کردن(follow)مطالب در اینستاگرام: 

 

https://www.instagram.com/tv/B-vbXA-JmGN/ 

 

فایل در پادکست علی صدارت، برای مشترک شدن(subscribe)، و هم‌رسانی:

https://podcasts.google.com/?feed=aHR0cDovL2ZlZWRzLmZlZWRidXJuZXIuY29tL2FsaXNlZGFyYXQ&episode=aHR0cHM6Ly9hbGlzZWRhcmF0LmNvbS8_cD01ODky&ved=0CAcQ38oDahcKEwig59TqmtroAhUAAAAAHQAAAAAQAQ

SoundCloud

فایل صوتی در ساندکلاد استقلال و آزادی، برای پیاده کردن (دانلود)، و پسندیدن (لایک) و یا نپسندیدن و لطفا هم‌رسانی: 

https://soundcloud.com/a-banisadr/sedarat-99-01-20sepideh 

  https://soundcloud.com/a-banisadr/sets/sedarat 

https://soundcloud.com/tags/sedarat  

❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊

YouTube

فایل در کانال یوتیوب استقلال و آزادی، برای ابراز نظر (کامنت)،  و پسندیدن (لایک) و یا نپسندیدن،   و لطفا هم‌رسانی: 

https://www.youtube.com/watch?v=GySrwKjGccA 

https://www.youtube.com/playlist?list=PLiiOW0RVnSAOjbiF_l5RM-umm1zoLGJbY 

https://www.youtube.com/user/14esfand/videos 

❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊❊

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)