کشتار کولبران نان‌آور خانه جنایت علیه بشریت است.
آزاد خسروی کولبر جوان ۱۷ساله روز سه شنبه ۲۶ آذر ۹۸ در ارتفاعات «ته ته» منطقه هورامان در اثر یخ‌زدگی جانش را از دست داد او بهمراه برادرش فرهاد خسروی نوجوان
۱۴ ساله و چند کولبر دیگر در این منطقه گرفتار طوفان و بارش شدید برف و باران شده بودند. برادر نوجوانش”فرهاد” همان موقع بهمراه چندنفر از کولبران دیگری که برای لقمه‌ای نان زندگی‌شان را به‌خطر انداخته بودند گمشده بود و تلاش مردم داوطلب و هزاران نفر از انسانهای شریف آن منطقه بدنبال گمشدگان در برف و کولاک کوهستان به جستجوی آنان در این چند روز گذشته ادامه داشت.

امروز، جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ متأسفانه جسد یخ زده  «فرهاد خسروی» عزیز نوجوان ۱۴ ساله ای که به گفته و از قول نزدیکانش، چون عاشق فوتبال بوده میخواسته با پولی که بدست آورد یک دست لباس ورزشی کامل بخرد و رؤیاهای کودکانه فرهاد را برف و کولاک و حکومت فاشیستی جمهوری اسلامی از او گرفت.
و باز هم تسلیت و تسلیت که هیچ چیزی را عوض نمی‌کند.

مردم کردستان یکصدا علیه این جنایاتی که مسؤل و مسبب اصلی‌اش حکومت دزد و جنایتکار اسلامی ایران هست به خیابان بیائید و خواهان جوابگویی اوباش کثیف و  کثافتهای رژیم آدمکش جمهوری اسلامی شوید. این رژیم دزد باید هرچه زودتر به کشتار وحشیانه خود علیه کولبران پایان دهد. هرچه زودتر این رژیم را وادار به باز کردن مرزها و اشتغال‌زایی در مرزهای کردستان و نقاط مرزی ایران کرد.

حکومت اسلامی ایران همه امیدها و آرزوهای جوانان و مردم کارگر و زحمتکش جامعه کردستان و سراسر ایران را به جهنم و کلیه امکانات معیشتی و کار و امورات مردم را از آنان سلب کرده است.
باید به این وضعیت پایان داد، خیزش آبان ماه ۹۸ نشانه‌ای از خشم و انزجار چهل ساله ای است علیه کلیت حاکمیت ننگین این حکومت و خواهان برچیدن و سرنگونی رژیمی هستند که جدایی از سلب آزادی و برابری انسانها، آرزوها و امیدهای  دست‌یافتنی جوانان و کل مردم را به کابوس تبدیل و درکنارش یک وضعیت تحمیلی پراز فقر، فلاکت و گرسنگی، سرکوب، شکنجه و اعدام را بر جامعه حکم‌فرما کرده است.
کشتار کولبران نان‌آور و کاسبکاران مرزی جنایت علیه بشریت و این جنایات و کشتار عمدی است که غیرقابل تحمل و بخشش است. و مردم باید تکلیف خود را با این رژیم دزد و مافیای جمهوری اسلامی روشن کنند. به این جنایات و تبعیضات حکومتی اعتراض کنیم و نگذاریم هر روز جان عزیزانمان را بگیرند.
تسلیت به خانواده  « آزاد و فرهاد خسروی» و ننگ و مرگ بر حکومت جنایتکار اسلامی ایران!
هه ژار علی پور ، جمعه ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹
#جمهوری_اسلامی_مسبب_مرگ_کولبران
+++

هه ژار علی پور: کشتار کولبران جنایاتی نابخشودنی در کارنامه جمهوری اسلامی ایران!

«فرهاد خسروی» ۱۴ ساله او تنها عاشق فوتبال بود و بجای کودکی کردن و در مدرسه بودن و فوتبال بازی‌کردن در کوهستانهای یخی و پراز برف و سرما بدن یخ‌زده اش در یخچالهای برفی کوهستان پیدا می‌شود.

لعنت به این زندگی، زندگی که جز بخور و نمیر نبود.

تاوان حق‌خواهی و عدالتخواهی و کلیه این جنایات و تراژدی های انسانی را این رژیم در دادگاه‌های مردمی پاسخ خواهد داد.

با سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی کلیه سران جنایتکار و آدمکش این حکومت که چهل سال سرکوب و کشتار، ستم و تبعیض و دزدی و چپاول را در کارنامه سیاهشان دارند،محاکمه و به مجازات خواهیم کشید.

فرهاد خسروی ۱۴ ساله تا آخرین نفس‌های خودش در سرما و یخبندان مقاومت کرد و تنها بخاطر #نان زندگی‌اش را از دست داد.

جمهوری اسلامی تاوان سنگینی را باید پس بدهد.

حکومت جنایتکار اسلامی را با هر ‌قماش و دسته کثیف و جانیان خودش سرنگون باید کرد.

مشتان گره زده فرهاد خسروی کولبر جوان ۱۴ ساله ای که تا آخرین لحظات زندگی مقاومت کرد که متاسفانه در اثر یخ‌زدگی در سرمای شدید و کولاک کوهستان «ته ته» در  «منطقه هورامان» جان عزیزش را برای بدست آوردن لقمه‌ای  «نان» و خرید لوازم ورزشی فوتبالی اش از دست داد. کودکی‌اش قربانی سیستمی شد که نظام سرمایه داری حاکم و حکومت جنایتکار جمهوری اسلامی مسؤل مرگ این نوجوان و همچنین برادر دیگرش آزاد خسروی و هزاران کولبر و کارگر زحمتکش در مناطق محروم مرزی میباشد.

مردم آزادیخواه کردستان باید متحدانه علیه توحش اسلامی حاکم به خیابان بیائیم و جواب کلیه جنایات و تبعیض و نابرابری این رژیم را داد.

هه ژار علی پور ، ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹، ۲۹ آذر ۱۳۹۸

#کولبر_قاچاقچی_نیست

#جمهوری_اسلامی_مسبب_کشتار_کولبران

#جمهوری_اسلامی_را_سرنگون_خواهیم_کرد

#به_کشتار_کولبران_پایان_دهید #کولبری_شغل_نیست #زندگی_کولبر #کشتار_کولبران_دیگر_بس_است

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com