بیانیه گروه تپندگان در ارتباط با هک سایت تامین اجتماعی

 
ماتصمیم به هک سیستم کامپیوتری سازمان تامین اجتماعی گرفتیم تا این بار خودمان بدنبال شرایط اسفبار مردم ایران وضعیت این سازمان را بررسی کنیم. ما سیستم کامپیوتری این سازمان را هک کرده و تارنمای رسمیش http://tamin.ir را از فعالیت انداختیم. در ذیل اسناد این هک و افشاگری را مشاهده کنید.
 
طبق یکی از مدارک محرمانه ای که از این هک به دست آورده ایم و در اینجا افشاء می کنیم، به دنبال مدیریت اقتصادی ناکار آمد مسئولین کشور وضعیت اقتصادیمان در وضع اسفباری به سر می برد تا آنجایی که سازمان تامین اجتماعی با بدهی بانکی ۳۹ هزار میلیارد تومانی و آن هم قبل از ضررهای وارده از سیلهای اخیر دست و پنجه نرم کرده و در آینده نزدیک ورشکست خواهد شد. با فروپاشی این سازمان که ۴۲ میلیون شهروند را تحت پوشش دارد، اقشار زحمت کش، جوان و مستمری بگیران نیز فرو خواهند پاشید. واقعا مقصر کیست؟ دولتی که باید خدمتگذار ملت باشد خود چهار برابر بدهی بانکی این سازمان را که بالغ بر ۱۸۰ هزار میلیارد تومان می باشد به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است و مسئولین ذیربط ما را نادیده گرفته و به ما پشت می کنند. تا کی؟!      
 

در همین زمینه:

تایید هک شدن سایت تامین اجتماعی توسط گروه تپندگان توسط سرپرست سازمان تامین اجتماعی(ایسنا)

خبر هک سایت سازمان تامین اجتماعی (کانال جعبه سیاه):

🔺بر این اساس این اطلاعات؛ سازمان تامین احتماعی کشور ورشکست شده و بیش از ۴۲هزار میلیارد تومان از اموال این سازمان غارت شده و بدهی انباشته این سازمان به حدی است که کشور را ورشکست کند!
🔸زمانی که میخواهند تاثیر ورشکستگی سازمان یا شرکت یا کارخانه ای را بررسی کنند ، یکی از اصلی ترین شاخص ها ، تعداد افرادی است که به نوعی با سازمان ، شرکت یا کارخانه ورشکسته درارتباطند. اگر این رقم بیش از ده هزار نفر باشد یعنی اوضاع بحرانی خواهد بود. حال عمق فاجعه در آستانه ورشکستگی بودن سازمان تامین اجتماعی کشور بهتر درک می شود. سازمانی که در حال حاضر موظف به خدمات دهی به بیش از نیمی از جمعیت ایران می باشد. خدماتی که از موارد درمانی پزشکی تا حقوق بازنشستگان و مواردی از این قبیل را که حیات و ممات ملت به آن وابسته است را در بر میگیرد. مردم مرتبط با سازمان تامین اجتماعی که اتفاقا بسیاری از آنها متعلق به اقشار ضعیف و آسیب پذیر مملکت هستند و متاسفانه اموالشان توسط عده ای از مدیران نالایق به یغما رفته و تاسف بارتر این است که خود این مردم از این فاجعه خبر ندارند.

🔸سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر بیش از ۳۹ هزار میلیارد تومان بدهی دارد و حتی در برخی موارد از ارائه خدمات اولیه به مردم عاجز شده است!

🚨این سازمان تا پایان سال جاری و به دلیل افزایش هزینه ها و عدم افزایش نقدینگی با کسری مبلغ ۷هزار میلیارد تومانی مواجه خواهد بود!

🚨بدهی دولت به این سازمان مبلغی بالغ بر ۱۹۰ هزار میلیارد تومان بوده که دولت توان پرداخت این بدهی را ندارد!

🚨بدهی بخش درمان این سازمان تا پایان سال ۱۳۹۷ به ۱۳هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته و اعتراضات و نارضایتی های عمومی مردم و بیمه شدگان را در پی داشته و بزودی توان پرداخت بیمه را نخواهد داشت!

🚨سازمان تامین اجتماعی بخاطر وام های ماخوذه به بانک ملی ۸۱۵میلیارد تومان و به بانک رفاه کارگران ۱۳هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان!!! بدهی دارد! و عملا بانک رفاه ورشکست شده و توان پرداخت سپرده های مردم را نخواهد داشت

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com