تور یک شبکه رایگان و جهانی است که به کاربران امکان مرور اینترنت و دسترسی به دارک وبرا با حفظ ناشناسی می‌دهد. با اینحال چند نکته مهم درمورد تور و امنیت تور وجود دارد که باید آنها را بدانیم. در این مقاله به سوال آیا تور امن است پاسخ می‌دهیم.

به همان اندازه که نظارت روی کاربران اینترنت و اطلاعات بیشتر و بیشتر می‌شود، استفاده از ابزارهایی که بتواند حریم شخصی و امنیت آنلاین ما را حفظ کند نیز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. همانطور که می‌دانیم TOR و VPN دو ابزار مهم برای حفط امنیت و حریم شخصی آنلاین و همچنین حفظ ناشناسی در اینترنت هستند.

به هر حال ابزاری وجود ندارد که بتواند امنیت ۱۰۰٪ کاربرانش در دنیای دیجیتال را حفظ کند، و تور هم در این مورد استثنا نیست. بنابراین ضروریست که بدانیم تور در چه مواردی می‌تواند به امنیت ما کمک کند، و در چه مواردی نمی‌تواند. اگر کاربری در مورد امنیت تور اطلاعات نداشته باشد، می‌تواند امنیت آنلاین خود را به مخاطره بیاندازد. در ادامه فاکتورهایی که قبل از استفاده از تور باید در نظر داشته باشید را مرور می‌کنیم.

ادامه این مطلب را در لینک زیر بخوانید:

آیا تور امن است؟

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com