Photographer: Simon Dawson/Bloomberg

در ماه جولای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به بریتانیا سفر کرد و هزاران نفر نسبت به حضور او در این کشور اعتراض کردند. معترضان عروسک بادی بزرگی از ترامپ به شکل کودک همراه داشتند که به “بچه ترامپ” مشهور شد. معترضان نسبت به مواضع ترامپ درباره تغییرات اقلیمی و ورود مهاجران خشمگین بودند.

Photographer: Andrew Harrer/Bloomberg

۱۹ اکتبر ۲۰۱۸– معترضان به قتل روزنامه­نگار سعودی جمال خاشقجی در حالی که عکس­های او را در دست دارند، در مقابل کاخ سفید دست به اعتراض زده­اند. جمال خاشقجی ۲ اکتبر ۲۰۱۸ در سفارت عربستان سعودی در ترکیه به قتل رسید. بسیاری بر این باورند که ولیعهد عربستان محمد بن سلمان دستور قتل او را صادر کرده است.

Source Inter-Korean Summit Press Corps – Pool via Bloomberg

۲۷ آپریل ۲۰۱۸- کیم جون اون رهبر کره شمالی (سمت چپ) و مون­جی این رئیس­جمهور کره جنوبی (سمت راست) در حالی که دستان یکدیگر را گرفته­اند در حال عبور از مرز بین دو کره و رفتن به داخل خاک کره شمالی هستند. کیم­جون اون اولین رهبر کره شمالی است که پس از پایان جنگ میان این دو کشور در سال ۱۹۵۳ به داخل خاک کره جنوبی قدم نهاده است.

Photographer: Ali Mohammadi/Bloomberg

سایه مردی بر روی یک فرش ایرانی در بازار تهران.

Photographer: Anita Pouchard Serra/Bloomberg

۸ دسامبر ۲۰۱۸– معترضان فرانسوی موسوم به جلیقه زردها در مقابل طاق پیروزی در شهر پاریس بعد از حدود یک ماه اعتراض مداوم نسبت سیاست­های مالیاتی دولت و گرانی سوخت.

Photographer: Andrey Rudakov/Bloomberg

یک بنر تبلیغاتی چرخان در ایام انتخابات روسیه در مسکو که عکس ولادمیر پوتین بر روی آن است. او در ماه مارس ۲۰۱۸ پیروز انتخابات شد.

Photographer: Francesco Pistilli/Bloomberg

دولت کوبا در تاریخ ۶ دسامبر موافقت کرد تا کوبایی‌ها بتوانند از اینترنت موبایل استفاده کنند. کوبایی­‌ها برای اولین بار در حال استفاده از اینترنت ۳G موبایل.

Photographer: Maya Anwar/Bloomberg

۲۳ ژوئن ۲۰۱۸– یک روز قبل از اینکه رانندگی برای زنان در عربستان آزاد شود، زنان عربستانی در شهر ریاض با یک شبیه­ساز کامپیوتری در حال تمرین رانندگی هستند.

Photographer: Carla Gottgens/Bloomberg

یک کارگر در حال تخلیه آب انگور شیراز در محفظه تخمیر. اِدِن­ولی، استرالیا.

Photographer: Justin Chin/Bloomberg

۲۴ اکتبر ۲۰۱۸- افتتاح طولانی­ترین پل بر روی آب در جهان که شهر جوهای در چین را به بندر ماکائو در هنگ کنگ متصل می­کند.

Photographer: Alejandro Cegarra/Bloomberg

۱۸ نوامبر ۲۰۱۸– مردی در حال بالا رفتن از دیوار مرزی ایالات متحده آمریکا و مکزیک در تیجوانا. دونالد ترامپ دستور ساخت دیواری را در مرزهای جنوبی آمریکا صادر کرده بود تا پناهجویان و مهاجرین نتوانند به صورت غیرقانونی وارد خاک آمریکا شوند.

Photographer: Victor J. Blue/Bloomberg

نمایی از خرابه­های شهر قدیمی موصل در شمال عراق یک سال پس بازپس­گیری طی یک جنگ خون­بار با داعش.

Photographer: Luke MacGregor/Bloomberg

یک پهپاد مخصوص تجسس و شناسایی ساخته شرکت Flir System Inc که در تاریخ ۱۲ دسامبر ۲۰۱۸ توسط ارتش بریتانیا در یک رزمایش نظامی در سالسبری رونمایی شد.

Photographer: Anindito Mukherjee/Bloomberg

۳۰ نوامبر ۲۰۱۸- کشاورزان هندی در شهر دهلی نو با در دست گرفتن جمجمه­ها و استخوان­های انسان، نسبت به میزان بالای خودکشی در میان کشاورزها که در اثر نا امیدی است، اعتراض کردند. آنها خواستار رفع بدهی­هایشان و بالا بردن قیمت محصولات کشاورزی شدند.

Photographer: Luke MacGregor/Bloomberg

۷ مارس ۲۰۱۸– محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در شهر لندن. منتقدان او را به بی­پروایی و دیکتاتوری متهم می­کنند.

Photographer: James MacDonald/Bloomberg

۱۳ مارس ۲۰۱۸– کارگران در حال تمیز کردن و بسته­بندی ماریجوانا در اونتاریوی کانادا. کانادا از اکتبر ۲۰۱۸ مصرف ماریجوانا را قانونی اعلام کرد و این باعث به وجود آمدن یک صنعت و کسب و کار بزرگ در این کشور شد.

Photographer: Lianne Milton/Bloomberg

۲۸ اکتبر ۲۰۱۸ – اعضای ارتش برزیل در شهر ریو دو ژانیرو بعد از انتخابات ریاست جمهوری. جایر بولسونارو که یک فرد راست­گرای افراطی است، پیروز انتخابات برزیل شد.

Photographer: Christophe Morin/Bloomberg

۴ آپریل ۲۰۱۸– رونمایی از ماکت مرکز خرید-تفریحی «اروپاسیتی» درنمایشگاه معماری در شهر پاریس که هزینه ساخت آن ۳.۱ بیلیون یورو برآورد شده است.

Photographer: Anthony Kwan/Bloomberg

سوفیا یک ربات انسان­نما است که توسط کمپانی هانسون روبوتیک ساخته شده است و در ماه جولای در یک کنفراس در هنگ کنگ معرفی شد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com