شاهد علوی، روزنامه‌نگار، در توئیتر در یک رشته توئیت مطالب زیر را در مورد ماجرای قتل دکتر فرشید هکی نوشته است:

‏منبعی نزدیک به خانواده فرشید هکى ⁩به من گفت خانواده (ماریا طبرسی همسر و عموی مرحوم هکی) زیر فشار و تهدید نهادهای امنیتی ناچار شده‌اند به جای وکیل منتخب خود، محمد مقیمی، وکالت پرونده دکتر هکی را به وکیلی به نام محمدعلی قدوسی بدهند که اطلاعات به ایشان تحمیل کرده است.

‏دیروز در مراسم خاکسپاری ⁧ فرشید هکی ⁩، محمد علی قدوسی در پاسخ به این اعتراض مهدی خزعلی که چرا او‌ مدعی شده در پرونده فرشید هکی اثری از جنایت دیده نمی‌شود در حالی که نه آگاهی و نه پزشک قانونی هنوز نظر خود را اعلام نکرده‌اند گفته است او‌ کاره‌ای نیست و از او خواسته شده چنین بگوید.

‏ماموران اطلاعاتی در پاسخ به پرسش خانواده فرشید هکی از چرایی تحمیل وکیل مدنظرشان به آنها گفته‌اندکه “تبلیغات نادرست وسواستفاده رسانه‌های معاند از موضوع قتل فرشید هکی و انتساب آن به نهادهای امنیتی،در حالی که آنان نقشی در این جنایت ندارند، آن‌ها را ناچار کرده پرونده را مدیریت کنند.”

‏امروز هم‌ خبر آمد که مصطفی ترک همدانی، وکیل علی مطهری قبول کرده وکالت خانواده مرحوم دکتر ⁧ فرشید هکی ⁩ را بپذیرد و به این ترتیب انتظار می‌رود اگر نهادهای امنیتی با پذیرش این وکیل مخالفت نکنند خانواده مرحوم هکی ایشان را به عنوان وکیل خودشان معرفی کنند و قدوسی از پرونده کنار برود.

‏خانواده ⁧ فرشید هکی ⁩ از اینکه علی‌رغم صحبت‌های اولیه و پیش از اعلام نظر پزشکی قانونی و پلیس آگاهی،جنازه مرحوم هکی به خواست نهادهای امنیتی به خاک سپرده شده آزرده هستند.

به گفته منبع نزدیک به خانواده، “اینها اگر خودشان هم قاتل نباشند، با این رفتارها ذهنیت جامعه را به این سمت می‌برند.”

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com