ایرانیان به استقبال نوروز میروند، نوروزی که ریشه در تمدن و فرهنگ ایرانیان باستان داشته و خواهد داشت. اگر نگاهی کوتاه به تاریخ پیشینیان داشته باشیم ، به درک آن خواهیم رسید که نابود کنندگان تمدن، فرهنگ و نشانه های آن در یک جامعه، به حقیقت زمانی خواهند رسید که خود در نسخه های تاریخ اصیل یک ملت, خاکسپاری خواهند شد. ت…اریخ سی وچهارسالهٔ حکومت ملایان که خلاف ایرانیان و مطالبات آنها گام نهادند، گواه این موضوع است.
فتوای خامنه ای نشان از ترس نظام از آتش خشم مردم در چهارشنبه سوری است
میخواهم بسیار ساده بگویم: بنا به فتوای خامنه ای، مراسم چهارشنبه سوری مصداق خواستن حاجت از آتش است، و این موضوع بنا به تصور او خلاف مبانی اسلام محمدی میباشد. اما دقت کنیم، پیامبری که امروز مورد احترام حکومت ملایان بوده و به نام اسلام و احکام آن دست به هر جنایاتی میزنند، در هزارو چهارصد سال پیش، محمد آورندهٔ دین اسلامی بود که بنا به اسناد معتبر و روایت تاریخی، الله که مورد عبادت محمد و پیروان او قرار گرفت، بزرگ بتی در کعبه بود که بعد از علنی شدن پیامبری محمد، این بت (الله) تبدیل شد به خدای آسمانی پیروان محمد.
چگونه است که خامنه ای و سایر علمای دین محمد بر او خورده نمیگیرند که،ای پیامبر خدا ! دست بلند کردن به سوی الله، خواستن نیاز از سنگی است که زمانی بتی معروف در سرزمین عربستان بوده، اگر چهار شنبه سوری که یک نماد تمدن است حاجت از آتش معنی میشود، پس الله پرستی هم سجده بر سنگ و رازو نیاز با بت است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com