برای دریافت کتاب روی تصویر کلیک کنید.

 


کتابی برای تشویق نوجوانان به خلاق اندیشیدن٬ داستانگویی و بیان احساسات با استفاده از عکاسی


«حتما کارهای ساده‌تری هم از عکاس بودن در زندگی وجود دارد. البته من فکر می‌کنم هدفم در زندگی فقط عکاس شدن نبوده٬ هدفم این بوده که کسی باشم که داستانی برای تعریف کردن داشته باشد.»
از متن کتاب


کتاب «سفرنامه عکاس جوان» که به تازگی و به صورت اینترنتی (و به صورت رایگان) منتشر شده به نوجوانان کمک می‌کند تا خود را و محیط اطرافشان را بهتر ببینند و بشناسند. این کتاب دارای شصت و شش صفحه‌ و شامل هفت پروژه است که نوجوانان را تشویق به جستجوگری٬ پرسشگری و به آنها کمک می‌کند تا داستانها و احساساتشان را در قالب تصویر٬ با دیگران در میان بگذارند.  

«اوا کائون» (Eeva Kaun) و «داوود موسوی» (Davood Mousavi) نویسندگان این کتاب از عکاسی و تصویر استفاده کرده‌اند تا علاوه بر آموزش یک هنر به نوجوانان٬ آنها را با خود و دنیای اطراف خود آشنا کنند. روشی که آنها برای آموزش انتخاب کرده‌اند به نوجوانان نقشی فعال در یادگیری می‌دهد. نوجوانان تنها خواننده٬ گیرنده و منفعل نیستند بلکه در فرآیند یادگیری به صورت فعال حضور دارند. با انجام پروژه‌های این کتاب شما متوجه خواهید شد وقتی که رویاپردازی٬ تخیل و احساسات٬ داستانگویی وعکاسی را یکجا و باهم استفاده کنید چه اتفاقی می‌افتد. کتاب سفرنامه عکاس جوان در کانال تلگرام کانون عکاسان جوان و در گوگل‌پلی به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است.

 
 
کتاب در گوگل‌پلی

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com