کافه سینما:  فیلم سینمایی گشت ارشاد تا فردا از تهران جمع آوری خواهد شد. به گزارش کافه سینما سعید جابری انصاری اعلام کرد: پس از بازبینی نسخه منتشر شده فیلم گشت ارشاد در شبکه نمایش خانگی که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز اخذ نموده بود، مشاهده گردید تخلفاتی در ضمایم و محتوای فیلم مورد اشاره وجود دارد که منجر به تصمیم گیری در خصوص جمع آوری نسخه های توزیع شده در تهران و شهرستان ها گردید. و ان شالله تا پایان روز یکشنبه-۱۹ شهریور- کلیه پوستر ها و کالاهای این عنوان در استان تهران جمع آوری خواهد شد.

همچنین با توجه به همکاری شرکت توزیع کننده، در سایر استانهایی که فیلم در آنها توزیع شده، نسبت به جمع آوری نسخه های آن اقدام خواهد شد.

لازم به ذکر است  ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی این هوشیاری را دارد که اگر در اثر مجاز ضمایم غیر مجاز دیده شود برخورد لازم را انجام دهد و در آینده با قدرت بیشتر نسبت به برخورد با محصولات غیر مجاز در جامعه اقدام خواهد کرد.

در پایان ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی از همکاری های سردار رادان ( جانشین فرماندهی محترم نیروی انتظامی ) و سردار اشتری ( معاونت اطلاعات و امنیت عمومی ناجا ) تشکر می نماید.

فیلم گشت ارشاد داستان سه جوان جنوب شهری است که برای بدست آوردن پول دست به هر خلافی می زنند  یکی از کارهای این سه نفر اخاذی از مردم در قالب گشت ارشاد است

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com