با زهم یک «ژن برتر » ، این بار ازدواج میلیونی آقا زاده سفیر دانمارک

آمده بودند تا «حکومت عدل علی» بر قرار کنند ، اما آنچه که مردم از این حکومت عدل می بینند ، اینستکه سوء استفاده چیان با نتراشیدن چند روز ریش خود ، یکبار هم سفر اربعین به عتبات وبرای خود قیافه ژولیده درست کردن ، چنان اموال مردم را می چاپند که باید گفت صد رحمت به حکومت ظلم یزید .

چگونه است که همین آخوندهایی که برای رعایت حق شرعی دزدان ، یادداشت خود در باره اختلاسگران و برگزار کنندگان مراسم ازدواج میلیونی » ژن های برتر » را پاک می کنند ، همین هایی که برای رعایت حقوق دینی اختلاسگران از بردن نام آنان حتی بعداز محکومیت خود داری می کنند ، براحتی و به سادگی آب خوردن حکم به شلاق زدن کارگر داده واز پایمال شدن حق شرعی وی هم ترسی بدل راه نمی دهند ؟ دانشجوی عدالت طلب را دستگیر می کنند ، زندان می کنند ، شلاق می زنند و ابا هم ندارند . به آن دانشجوی عدالت طلب که در نوشته ای درد مندانه خطاب به عروس مملکت گل و بلبل خامنه ای به طعنه نوشته که «گور بابای اون جانبازی که یک عمره داره درد میکشه ، گور بابای اون کارگری که جند ماهه حقوق نگرفته ، گور بابای همه ما ، عروس خانم شما هم سهمت رو از سفره انقلاب بردار » باید گفت : در این نظام اختلاسگر و دزد وغارتگر همه کاره است و شما در این نظام بدنبال احقاق حق نباش و درست به این دلیل است که کارگران با طعنه شعار می دهند که : درود بر ستمگر ، مرگ بر کارگر

به دانشجویان وعدالتجویان و سایر کسانیکه در ج.ا. بدنبال احقاق حقوق کارگران هستند باید گفت که در این نظام بدنبال عدالت و حق کارگر و جانباز نباشید ، تنها در صورت ادامه انقلابی که پدران ما از مشروطیت شروع کردند ومبارزه با ج.ا. و برپا کردن جمهوری دوم ، می توان از احقاق حقوق کارگر و فعله و جانباز سخن گفت !! در نظامی که بهشت اختلاسگران و دزدان اموال مردم و آنهم از سوی نزدیکترین وابستگان به مراجع رهبری نظام است بدنبال احقاق حقوق مردم هستید؟ ، انقلاب کردیم که مشتی اقا زاده که نه ، حرام زاده ، مراسم عروسی صد میلیونی بگیرند و بعد هم در مصاحبه ، چنان کاسه گدایی به دست بگیرند که گویی مستحق دریافت کمک از » کمیته امداد » هستند .

خانم «سیده آنا شید حسینی» در مصاحبه می گوید که چیزی ندارند و در یک خانه ۹۰ متری زندگی می کنند و در تصاویرشان فقط میلیونها تومان ساعت و کیف وکفش خارجی به دست و بالشان آویزان است ، ایشان می گوید که در ایران چیزی برای خریدن پیدا نمی کنند !!و باید به خارج بروند

واین در حالی است که سید دروغگو علی خامنه ای امسال را سال تحریم اجناس خارجی اعلام کرده است ، چرا اجرای عدالت را در مثلا اعلان جنگ تخیلی دادن به فلان نویسنده کافر و ملحد دنبال می کنید ، همین دزدان و اختلاسگران زیر سبیلتان را بگیرید و می دانیم که این کار را نمی کنید چون همین دزدان و حرامیان پایه های تشکیل دهنده نظام ضعیف کش شما هستند .

فقط به لیست غذای سالنی که «حرام زاده» سفیر دانمارک در آنجا مراسم وصلت خود را برقرار کرده نگاه کنید برای غذای هر نفر از یک میلیون و نیم تا ۳ میلیون و این دروغگوی سیده آنا شید می گوید فقط ۵۰ میلیون تومان هزینه جشن شده است ، البته باید می گفت ۵۰ میلیون دلار ، آن وقت بیشتر به واقعیت نزدیک بود . ماننند آن دروغگوی دیگر نوه » خمینی » که نوشته بود ما بسیار فقیرانه زندگی می کنیم و تصویر ماشین گرانبهایش در شیشیه عینک ، دست آن متقلب را رو کرده بود . آن دیگر سیده ، فاطمه حسینی به غارت سکه و ارز و دلار مشغول است ، سید وسیده و آخوندو روضه خوان وابسته به در گاه ظلم خامنه ای به چاپیدن اموال مردم مشغول هستند و باکی ندارند .

ما انقلاب نکردیم ، عمر و زندگی خود را در راه این انقلاب نگذاشتیم تا نعیمه اشراقی ماشین ب.ام.و میلیونی سوار شودو در خیابانهای کانادا به ریش همه ما بخندد ، ما انقلاب نکردیم که دارایی آقا زاده ها نه حرام زاده ها ۱۴۸ میلیارد دلار باشد و کارگران چندین ماه حقوق نگیرند ، ما انقلاب نکردیم که حرام زاده » سیده فاطمه حسینی » که اکنون معلوم شده همراه با شوهرش از خریداران اصلی سکه و دلار است ، همه اختلاسها و دزدی های خود و شوهرو پدرش را سهم خود از سفره انقلاب بداند ، ما انقلاب نکردیم که هر بچه جعلقی کمی ریشش را بلند کند و یقه اش را ببندد و بعد هم در مراسم عروسی خود در یکی از گرانترین سالن های عروسی با ماشین میلیاردی پز بدهد و دل کارگر و حاشیه نشین و جانباز را بسوزاند و جالب است آقا هم با یک جمله کشش ندهید موضوع را ختم بخیر کند و صدا و سیما هم برای بستن دهان معترضین ، خبر را پخش کند وبگوید که گویا خود آنها هم معترض هستند و با این کار بخواهد سر مردم و عدالت جو کارگر رنجدیده را کلاه بگذارد .

در تصاویری که از سیده آناشید و شوهرش امیر محسن مرادیان منتشر شده بخوبی زندگی اشرافی این حرام زاده ها که از خون و رنج مردم رنگ گرفته مشهود است ، » این فرش هفت رنگ که پایمال رقص توست از خون و رنچ انسان گرفته رنگ » این پولها از آسمان نیامده ، اینها هدیه الهی نیست ، اینها همان حقوق پرداخت نشده کارگران است ، اینها پولهای به غارت رفته سپرده گذاران صندوقهای قرض الحسنه است ، اینها پولهایی است که باید برای راه انداری کارخانجات مصرف می شد تا کارگر بیکار نباشد ، تا تولید داخلی باشد و اقتصاد بچرخد ، اما اکنون سرمایه های مردم خرج هزینه زندگی اشرافی حرام زاده های مسئول در حکومت ظلم علی می شود .و هر معترض را به جرم باغی و دموکرات و ملی گرا و جاسوس به زندان می اندازند .

اما بدانید ، که انقلا بیون قدرت را از نظام ظالم پرور شما باز پس خواهند گرفت و نخواهند گفت بنا به حکم شرعی این دزدان و اختلاسگران را نمی توان افشا کرد واحقاق حقوق کرد ، شرع انقلابیون وعدالتجویان ، حقوق کارگر است ، شرع انقلابیون حق و حقوق میلیونها حاشیه نشین شهری است که فرزندان آنان بر اثر فقر و ناامیدی به جرم و جنایت و اعتیاد روی آورده اند و در زندانها می پوسند و اعدام می شوند ، شرع ما احقاق حق باز نشستگان و مالباختگان وکارمندانی است که ماهیانه یک چهارم خط فقر دریافتی دارند ، شرع ما حق کسبه ای است که زیر بار وامهای ۲۰ و ۳۰ در صدی هر آنچه را که داشته اند از دست داده اند ، شرع ما احقاق حق آن جانبازی است که هستی و سلامتی خود را در جنگ از دست داده و اکنون باید با حال بیمار دستفروشی کند ، شرع ما باز پسگیری حقوق به تاراج رفته مردم زحمتکش از اختلاسگران و آخوندهای میلیاردر و دزدان یقه بسته و ته ریش دار متظاهر خواهد بود ، اگر این سرمایه ها را خرج عروسی حرام زاده هایتان هم کرده باشید ، تا دینار آخر آنرا به کمک همین مردم از شما پس خواهیم گرفت . قیامت دیگری در همین جهان برای شما دزدان اموال مردم و رهبران مدافع دزدان تشکیل خواهیم داد . دادگاههای انقلابی در انتظارتان است ، راه فرار ندارید

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com