اختصاصی: متیو اولشسکی با GSN درباره ساخت داستانهای عاشقانه در دیزنی و موارد دیگر صحبت می کند.

او میگوید: “فکر کردم با در آوردن پیراهم ،ویدیوها جلب توجه بیشتری خواهد کرد!”

ظاهر شدن بدون بالاپوش، پیشنهادی سازنده از سوی پال، دوست پسر متیو اولشسکی ،پیش از تبدیل شدن او به ستاره یوتیوب معروف به ویولینیست برهنه بود.

کل ماجرا به دلیل تمایل متیو برای به اشتراک گذاشتن استعداد خود در نوازندگی ویولن با راه های زیبا و خلاقانه آغاز شد. در حال حاضر اولشسکی دارای بیش از ۱۳،۰۰۰ مخاطب در YouTube – و شهرت استاد همجنسگرا و – بله – نوازنده  بسیار جذاب است.

واضح است که توصیه های پال، اهمیت زیادی در این موفقیت داشته است.

GSN با اولشسکی در مورد عشق او به موسیقی و دیزنی صحبت کرد و پاسخ های شیرین او را شنید.

به اشتراک گذاری موسیقی:
اولشسکی از سن سه سالگی شروع به نواختن ویولن کرد.

او می گوید: “من نمی توانم لحظه ایی بدون موسیقی را در زندگی ام  به یاد بیاورم. ویولن به بخشی جدایی ناپذیر از هویت من تبدیل شده است. من می دانم این چیزی است که من تا زمانی که زنده هستم، با من خواهد بود.”

فیلم ها از زمان آشنایی او با پال شروع شد.

او به پال گفت که میخواهد فیلم هایی از خودش در حال نواخنن ویولن را منتشر کند. او خوشحالی چهره پال از این خبر را به یاد می آورد. او توضیح می دهد: “معلوم شد که رویای پال، فیلم سازی است و برای ساختن ویدئو ها مشتاق کمک به من است.”

در آن زمان و درست وقتی که پال به اولشسکی پیشنهاد داد که ویدئو های نواختن ویولن را بدون بلوز منتشر کند،  اولشسکی مربی بدن سازی بود.

او گفت: “من در خانواده ایی بسیار محافظه کار بزرگ شدم، بنابراین ایده در آوردن پیراهن من در عموم خنده دار بود.” اما او پیراهنش را در آورد و حالا راهی به عقب وجود ندارد.

نمایندگی جامعه دگرباشان جنسی به روشی منحصر به فرد:

اولشسکی به GSN می گوید هرگز قصد تاکید بر هویت جنسی اش را در این پروژه نداشته است. در عوض، او فقط می خواست با مردم زیبایی ویولن را به اشتراک بگذارد.

این پروژه به تدریج تبدیل به چیزی بزرگ و بزرگتر شد.

او میگوید: “به عنوان یک مرد آشکارا همجنسگرا، می خواستم جامعه ی دگرباشان جنسی را به روش منحصر به فرد نمایندگی کنم.”

بنابراین او و پال نمایی از عشق همجنسخواهانه شان رادر فیلم کلاسیک دیزنی، زیبا و هیولا منتشر کردند. این ویدیو بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

او میگوید: “پال و من می دانستیم که مخاطبان زیادی داریم و پیام های روزانه از قدردانی و شور و شوق دریافت می کردیم. در این زمان بود که متوجه شدم این فیلم ها می توانند اثری خیلی بیشتر از آنچه من تصور می کردم داشته باشند.”

از آن زمان، او فیلم هایی  مثل «پری دریایی کوچک» و «جنگ ستارگان» را با چرخشی همجنسگرایانه ساخته است.

 

او با صحبت در مورد عشق و علاقه او و پال به فیلم های دیزنی گفت: “ما یک روز به این نتیجه رسیدیم که داستان های عاشقانه دگرجنسخواهانه صفحه نمایش را تسخیر کرده اند. در کمال تعجب، هرچند که با هویت های جنسی داستان مشابهتی نداشتیم، ما میتوانستیم با شخصیت ها و احساسات عاشقانه این فیلم ها ارتباط برقرار کنیم. بنابراین، از اینکه ارائه داستان های دیزنی با طعمی همجنسگرایانه، نه تنها با جامعه دگرباشان جنسی، بلکه با همه آحاد جامعه میتواند ارتباط برقرار کند (درست همانطور که خلاف آن در مورد ما صادق بود)، مطمئن بودیم.”

این تابستان، آنها نسخه های رنگین کمانی سیندرلا و موآنا را منتشر خواهند کرد.

بهترین هدیه:

اولشسکی پیامی را که اخیرآ از یکی از طرفداران اش دریافت کرده است، به اشتراک گذاشته است. او مینویسد: “نما آهنگ جدید شما من را بسیار خوشحال کرد … من ۴ سال پیش شریک زندگی خود را از دست دادم و این ویدئو احساس ما برای یکدیگر را به زیبایی خلاصه می کند. لطفا به کارهای عالی خود ادامه دهید چون موسیقی شما، بزرگترین شفا دهنده است. “

او به GSN می گوید که “پیام های بی شماری از طرفداران دریافت می کنم که به من نشان می دهد که چگونه یکی از فیلم های من آنها را به اشک ریختن وا میدارد، قلبشان را گرم می کند، و حتی شجاعت آشکارسازی برای خانواده هایشان را به آنها داده است.”

این، برای او، بهترین هدیه است.

او ادامه داد: “من امیدوارم که فیلم های موسیقی من به مردم، صرف نظر از اینکه قبلا ویولون را دوست داشته اند و یا برای اولین بار قدرت های ویژه اش را کشف می کنند، امکان لذت بردن از این ساز زیبا را بدهد. بسیاری از مردم به من می گویند که این فیلم ها آنها را به آغاز یادگیری یک ساز تشویق کرده است، و این برای من بسیار با ارزش است.

او همچنین به GSN می گوید که نوازندگی بدون پیراهن، موجب بازنگری مردم در رابطه با سلامت، رژیم غذایی و تناسب اندام شده است.

آینده ای هیجان انگیز:

اولشسکی از اولین ویدئوی خود، که با بودجه ۰ دلاری و توسط آیفون ضبط شد، راه طولانی را طی کرده است.

در حال حاضر او کارزار جمع آوری کمک مالی که به طرفداران امکان حمایت مالی به این پروژه را میدهد راه اندازی کرده است. او میگوید: “با کمک های مالی که به طور ماهانه از طرفداران دریافت می کنم، می توانم فیلم بردار، بازیگران، رقاصها و تکنسین های نورپردازی را استخدام کنم و حتی با یک مهندس صدا در یک استودیوی ضبط کار کنم (از این کمک های مالی چیزی به من نمی رسد!).”

جدیدترین ویدیوی او، که داستانی عاشقانه و همجنسگرایانه از آهنگ Perfect اد شیران است، در حال حاضر بیش از ۱۱،۰۰۰ بار دیده شده است. زیبایی این ویدئو وصف ناپذیر است.

گام بعدی اجرای برنامه در سراسر ایالات متحده است.

او میگوید: “اگرچه من به تولید ویدئو هایی که با تمام دنیا به اشتراک گذاشته میشوند بسیار علاقه دارم، اما این مساله مانع نفی ارزش و احساس اجرای زنده در مقابل مخاطبان زنده نمی شود. قدرت ارتباط من و شنوندگان – در یک اجرای زنده با یک ویدئو قابل مقایسه نیست. و این اولین عشق من به عنوان یک نوازنده است.”

صفحه یوتیوب اولشسکی را میتوانید اینجا ببینید.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/shirtless-violinist-interview/#gs.XWe2acg

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com