از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

بمباران اتمی هیروشیما و ناگازاکی دو عملیات اتمی بودند که در زمان جنگ جهانی دوم به دستور هری ترومن، رئیس‌جمهور وقت آمریکا، علیه امپراتوری ژاپن انجام گرفتند. در این دو عملیات، دو بمب اتمی به فاصله ۳ روز بر روی شهرهای هیروشیما و ناگازاکی انداخته شد که باعث ویرانی و کشتار گسترده شهروندان این دو شهر گردید. حدود ۲۲۰٬۰۰۰ نفر در اثر این دو بمباران اتمی جان باختند که بیشتر آنان را شهروندان غیرنظامی تشکیل می‌دادند.[۱] بیش از ۱۰۰٬۰۰۰ نفر بلافاصله هنگام بمباران کشته شدند و بقیه تا پایان سال ۱۹۴۵ بر اثر اثرات مخرب تشعشعات رادیواکتیو جان خود را از دست دادند.[۲][۳][۴] 

بمباران هسته‌ای هیروشیما و ناگازاکی تا به امروز تنها موارد استفادهٔ جنگی از سلاح هسته‌ای در جهان است.

************

این بمبارن صرفا برای زهر چشم گرفتن و انتقام از مردمی بود که ابهت امپرالیستی امرکیا را به چالش کشیده بودند. برخی میگیوند امریکا چاره نداشت! این  دروغ محض است. امریکا میتوانست این بمب اتمی را در یک جای خالی از سکنه منفجر کند و هشدار بدهد.  امریکای خوی حنایتکاری اش تمامی ندارد. ترامپ امروزه چهره عریان نژادپرست و توحش سکولار دموکراسی غربی را نشان میدهد. توحشی که سلاح شیمیایی در اختیار صدام جنایتکار میگذارد و بنیادگراهای تروریست اسلامگرا را می پروراند! با اتهام دروغ اموال مردم ایران تحت عنوان غرامت میدزد! امریکایی در جنایت و دزدی اموال مردم جهان از جمله ایران، روی اجداد دزدان دریایی شان را سفید کرده اند.

در یازده سپتامبر غیر ایرانیها جنایت کردند و اما بدون هیچ مدرکی امول مردم ایران مصادره میشود و بعنوان غرامت دزدیه میشود! چهره ای که مردمان مظلوم جهان کمتر میخواهند قبول کنند.

امید بستن به حکومت جنایتکار  امریکا خیال خام است.  امریکا هرگز برای  هیچ کشوری آزادی و آبادی نمی آورد. امریکا هیولای ویرانگر بشریت است. امریکا به هر کشوری حمله کرده، آن را ویران کرده است و هزاران نفر از مردم بیگناه و بیدفاع آن کشورها قتل عام کرده است و حتی باوجود پیشرفت فناور ینظامی و سلاحهای نقطه زن، باز هم با ادعای اشتباه غیر عمدی، مردم بیگناه را میکشند این امریکای ها. در حقیقت اینها تشنه خونریزی و جنایت هستند! توحش سربازان امریکای در زندان ابوغریب ماهیت ضد انسانی ارتش امریکا را نشان داد. حقیقتا  امریکا استکبار بزرگ جهان است. 

الان امریکایی ها جاعل و دروغگو با کمک رسانه و سینما هی از سربازان جنایتکارشان قهرمان بسازند و زنهای قهمرانشان بزک کنند و ادای مادر ترزا توهمی دربیاوند. مادرتزرایی ساختند برای فریب مردم جهان. مردم جهان در قحطی و فقر نگه میدارد امپرالیسم سرمایه سالاری غربی و بعد شوهای کمک به قحطی زدگان را اجرا میکند. در حالی با اندکی از  ثروت امریکا، کل فقر جهان  از بین میرود!

هالیوود، مملو از تعفن نزادرپسیت است. در فیلم و سریالهیا هالیوودی نژادرپستی غوغا میکند. هر چه جنایت و کثافت کاری و قاچاقچی و  روسپی گری و بقیه شخصیتهیا بد و منفی است کارکترهای غیر از انگلوساکسونها بازی میکنند! انگلوساکسونها تقزیبا همیشه خوب و قهرمان و درستکار معرفی میشوند!

نبایست خیلی هم تعجب کرد که نوچه های جرثومه های ظلم فساد و جنایت علیه بشریت بیاند در سایتهایبشان به نوامیس مردم اهانت کنند و  انبوه دروغ و تهمت ناروا و بدون مدرک منتشر کنند!  و به بهانه واهی و بنی اسرائیلی، سانسور کنند. وقتی بی بی سی رسانه امپرالیسم بریتانیا علیه زبان فارسی برنامه اجرا میکند و رادیوزمانه معلوم الحال سانسور میکند انتقاد مرا! اینها نوچه های همان امپرالیسم جهانی سرمایه سالاری هستند. وقاحت اینها بیشتر از این حرفها است. شرافت انسانی در نزد اینها قربانی شده است.

 امریکایی های جنایتکار صدها هزار انسان قتل عام میکنند و ۷۰ سال گذشت و یک عذرخواهی نکردند. چرا عذرخواهی نمیکنند؟ به همان دلیل آن هتاکان سایت  بالاترین عذرخواهی نمیکند و مسئولان سایت بالارین ازش آنان حمایت میکند! چرا دقیقا عذرخواهی نمیکنند  امریکا و نوجه های هتاک و صهویسنتهای جنایت کار؟!

چون باز هم میخواهند جنایت کنند. چون باز میخواهند تجاوز کنند به حیات و تعرض کنند حقوق بشر. باز هم میخواهند هتاکی کنند. کسی عذرخواهی میکند که از کارش پشیمان شده باشند. اینها بی شرم تر از این حرفها هستند. بی شرمی امپرالیسم و نوچه های رسانه اش از این حرفها گذشته است. بیچاره  مردم ایران از دست ظلم و فساد و تبعیض و بیعدالتی در جمهوری  اسلامی به این اهریمنهای جنایتکار  غربی پناه میخواهد ببرد!

مردم  ایران در گرفتاری بن بست گونه به سر میبرند. مردم  ایران گرفتار انحطاط اخلاقی و اجتماعی خود و چمبره نابکاران جهان و داخلی گرفتارند. حقیقتا مردم ایران بیچاره شده اند از دست این اهریمنان ضد بشری.

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com