جلال ایجادی

انقلابیون ایران شعار می دهند «آخوند باید گم بشه»، و همچنین فریاد می زنند «مرگ بر ولایت فقیه» و «مرگ بر جمهوری اسلامی». معنای این شعارها چیست؟ همه این شعارها بیانگر خواست اساسی ملت برای واژگونی حاکمیت سیاسی دینی موجود در ایران است. رژیم ولایت فقیهی و تمام نهادهای وابسته به آن، سد راه آزادی و پیشرفت است و ایرانیان خواهان واژگونی آن هستند. این شعارها بیان یک خواست فرعی نیست، بلکه از نظر جامعه شناسی سیاسی، این شعارها نفی قدرت سیاسی است. 

حال منظور از «توپ، تانک، فشفه، آخوند باید گم بشه» چیست؟ آخوند نماد یک ساختار سیاسی و دینی است. در ایران امروز مبارزه علیه حجاب اسلامی یعنی مبارزه علیه ستمگری دینی و سیاسی است و با انقلابی که پیش میرود، کل نظام نشانه است. آخوند نماد برجسته این نظام است و آخوند باید گم بشه زیرا:

  • آخوند مظهر اسلام شیعه، نماد تجاوز اسلام به ایران و نشانه یک ایدئولوژی استعماری است.

۲- آخوند با ایدئولوژی شیعه شورش توطئه آمیز ۵۷ را به ایران تحمیل کرد و تمام دستاوردهای حقوقی و اجتماعی را نابود کرد.

۳- آخوند با خمس و زکات فربه شد و با تصرف قدرت مانند محمد پیامبر اسلام به غنیمت گیری و چپاول و تاراج ادامه داد و غارت اموال خصوصی را مصادره «انقلابی» نام گذاشت. طبقه مسلط شیعه است و شیعه گری تمام نهادهای قدرت سیاسی زیر کنترل مطلق خود قرارداده است

۴- آخوند با اختراع مراجع تقلید و با «رساله های عملی» خود، ابزار اسارت روحی و روانی جامعه را پایه گذاری کرد.

۵- آخوند با فقه شیعه و قانون اساسی اسلامی برعلیه خردگرایی جنگ بپاکرد و با قرآن علیه انسانهای کشور ما بزرگترین جنایت ها را مرتکب شد.

۶- آخوند با همدستی سرداران سپاه، فساد و دزدی و فحشا و فلاکت را در جامعه چیره ساخت، همه آزادی ها را سرکوب کرد و فقر اکثریت جامعه را بوجود آورد.

۷- آخوند پیوسته ثروت بزرگی از کشور را به میان گروه های تروریستی مانند حزب الله لبنان و حشد شعبی عراق و رژیم اسد و نهادهای ایدئولوژیکی دینی و تروریستی تقسیم نمود.

۸- آخوند ضربه های مهلکی به فرهنگ ایران زمین وارد ساخت و فردوسی ها و رازی ها و صادق هدایت ها و فروغ فرخزادها را مورد هجوم ایدئولوژیکی خود قرارداد.

۹- آخوند پیوسته مدرسه و دانشگاه را مورد تجاوز و خرابکاری قرارداد و ایدئولوژی منحط شیعه را همه جا مسلط نمود.

۱۰- آخوند با استفاده از قبور امامزاده های قبیله بنی هاشم، ساختن امامزاده های جدید، گسترش دروغ های امامزمانی، اخلاق تبهکارانه را رشد داد و در تحمیق جامعه و رواج خرافه پرستی تمام نیروی خود را بکارگرفت.

۱۱- آخوند با توسعه تعصب و ایدئولوژی تبعیض اسلامی به آلودگی فرهنگی جهانی افزود و حیثیت ایران را در جهان مورد تجاوز قرارداد.

۱۲- آخوند ویرانگر محیط زیست ایران، ضد میراث فرهنگی ایران زمین، ضد یک اقتصاد پویا و متکی بر بازار و ضد شکوفائی نیروهای انسانی ایران بوده است.

۱۳- آخوند منشا خبیث ترین ستمگری و توهین به زنان بوده و مسئول کشتار و اسیدپاشی و قتل و تجاوز جنسی و تحمیل حجاب منحط اسلامی بوده است و نیز آخوند همیشه، نیازها و خواست های جوانان را سرکوب کرده است.

۱۴- آخوند منشا فقه ضد خرد شیعه بوده، منشا قانون اساسی موجود بوده، مشوق تجاوز به حقوق کودک بوده و منشا ضدیت با حقوق بشر می باشد.

۱۵- آخوند همیشه مروج الهیات بوده است، علیه فلسفه و علم و هنر تعرض کرده و تمام تلاش آخوند در تحمیل قرآن خشونتبار و تبعیض گرا به جامعه بوده است.

۱۶- آخوند سیاست گذار شکنجه و قتل و اعدام زندانیان سیاسی بوده، او بطور مستقیم مسئول هولوکاست سینما رکس آبادان، کشتار هزاران زندانی در سال۶۷ ، قتل های زنجیره ای و تمام جنایت ها در زندان اوین می باشد.

۱۷- آخوند منشا رواج بیشعوری، چاپلوسی، فساد اخلاقی، رشوه خواری، صیغه یا فحشا اسلامی، مرده پرستی، عاشوراپرستی، مهدویت پرستی، توهین به مقام انسانی و تخریب خرد است.  

۱۸- آخوند منشا توتالیتاریسم، انحصارطلبی و تخریب سازمانها و احزاب سیاسی است. آخوند ترویج دهنده خطر تجزیه ایران و بی اعتمادی در جامعه است.

۱۹- آخوند پیوسته عامل استعمار بوده، دیروز جیره خوار انگلیس و امروز با اتحاد خود با ولادیمیر پوتین علیه مصالح ملی ایران می باشد.

۲۰- آخوند باید گم بشه، زیرا شهروندان آگاه مردم ایران، دیندار و ناباور، آرزو دارند تا در جامعه ای متکی بر دمکراسی و آزادی و لائیسیته و کرامت انسانی، زندگی کنند و در جهان سربلند باشند.

 

جلال ایجادی

جامعه شناس دانشگاه فرانسه

جلال ایجادی آخرین اثر خود را بنام «بحران بزرگ زیستبوم جهان و ایران» در ۴۸۰ برگ، انتشارات فروغ، منتشر نمود. از این نویسنده تا کنون کتاب «نواندیشان دینی، روشنگری یا تاریک اندیشی»، ۳۱۰ صفحه، نشر مهری، کتاب «جامعه شناسی آسیب‌ها و دگرگونی‌های جامعه ایران»، ۴۰۰ صفحه، انتشارات نشرمهری، کتاب «بررسی تاریخی، هرمنوتیک و جامعه شناسی قرآن»، ۳۸۰ صفحه، و کتاب «اندیشه ورزی‌ها در باره جامعه شناسی، فلسفه، زیستبومگرایی، اقتصاد، فرهنگ، دین، سیاست»، ۷۲۰ صفحه، چاپ نشر مهری، منتشر شده است. جلال ایجادی هر هفته چند برنامه تلویزیونی در زمینه انقلاب، لائیسیته، دمکراسی، فلسفه، جامعه شناسی و نقد قرآن و اسلام، تهیه و پخش می کند.

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)