تدریج که به قابلیت‌ها و امکانات موبایل‌ها افزوده می‌شود، کامپیوترها، برای کارهای معمولی، به فراموشی سپرده می‌شوند. در واقع برای کاربران راحت‌تر است که کارهای معمول‌شان را با موبایل‌ انجام دهند. به همین دلیل، شروع به  ذخیره اطلاعات شخصیشان روی موبایل ها و تبلت‌هایشان می‌کنند. بدین ترتیب توجه خرابکاران اینترنتی و مجرمان سایبری به موبایل‌ها معطوف می‌شود.

حفظ امنیت دیجیتال و حریم شخصی روی موبایل‌ها، به یک مسئله بزرگ تبدیل شده است. یکی از راه‌های تجاوز به حریم شخصی دیگران، جاسوسی آنها از طریق موبایلشان است. بیشتر کاربران نگران این مسئله هستند و فکر می‌کنند ، شخصی در حال ردیابی و جاسوسی آنها از طریق موبایلشان است. در ادامه می‌خوانیم که چه علامت‌هایی نشان می‌دهند روی موبایل، جاسوس‌افزار یا اپلیکیشن‌های ردیابی نصب است و شما در حال مانیتور شدن هستید؟

برای خواندن این مطلب روی لینک زیر کلیک کنید:

علامت‌هایی که احتمالا مشخص می‌کنند که روی موبایل‌تان جاسوس‌افزار نصب شده است و در حال مانیتور شدن هستید

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com