هم‌درد شماییم و درد زیر-آوار-ماندن‌تان را اشک می‌ریزیم

ما با انفجار یک بخاری نفتی سر کلاس سوختیم و چهار سال است لحظه به لحظه درد می‌کشیم. شما با انفجار قدیمی‌ترین ساختمان در تهران سوختید و زیر آوار ماندید. ما سوختیم، دم نزدیم و بزرگ شدیم، شما سوختید، دم نزدید و زیر آوار دفن شدید..اشک می‌ریزیم تا آتش پلاسکو خاموش شود و دل خانواده‌تان شاید آرام از لبخند ابدی‌تان

 

Image result for ‫مدرسه دخترانه روستای شین‌آباد‬‎

 

 

ما با انفجار یک بخاری نفتی سر کلاس سوختیم و چهار سال است لحظه به لحظه درد می‌کشیم.

شما با انفجار قدیمی‌ترین ساختمان در تهران سوختید و زیر آوار ماندید. ما سوختیم، دم نزدیم و بزرگ شدیم، شما سوختید، دم نزدید و زیر آوار دفن شدید.

کابوس چهار ساله ما همان کلاس درس است و کابوس خانواده‌های شما پلاسکو.

ساختمانی که جایی می‌شود برای نبودن‌تان؛ که هر جمعه با فاتحه‌ای نبودن‌تان را اشک بریزیم.

ما دختران شین‌آبادیم؛ که هنوز هم بعد از ۴ سال برای “ساریا” و “سیرا” عزاداریم و با اشک‌های‌مان روی خورشید را کم کرده‌ایم. ما هم‌درد شماییم و لحظه‌لحظه درد زیر-آوار-ماندن‌تان را اشک می‌ریزیم. اشک می‌ریزیم تا آتش پلاسکو خاموش شود و دل خانواده‌تان شاید آرام از لبخند ابدی‌تان.

ما هم‌درد شماییم.

جمعی از دختران شین‌آبادی
————————————————-
توضیح: مدرسه دخترانه روستای شین‌آباد از توابع پیرانشهر در استان آذربایجان غربی، چهار سال قبل در روز ۱۵ آذر ۱۳۹۱، به دلیل نقص تجهیزات گرمایشی دچار آتش‌سوزی شد که طی آن، دست‌کم ۲۹ دانش‌آموز دختر دچار سوختگی شدید شدند و دو نفر از آن‌ها نیز بر اثر شدت جراحات، جان باختند. مصدومان و مجروحان این حادثه هنوز با عوارض و مشکلات ناشی از سوختگی، دست و پنجه نرم می‌‌کنند.

تقاطع ـ دوم بهمن۱۳۹۵

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com