keyhan

روزنامه کیهان در گزارش روز شنبه خود تظاهرات در امریکا را فتنه خوانده است.

این روزنامه در این گزارش با عنوان «آتش فتنه ۸۸ به دامان صاحبش افتاد» نوشت: «کسی فکرش را هم نمی‌کرد که هفت سال پس از شهرآشوبی فتنه‌گران در انتخابات ۸۸ و حمایت بی‌دریغ و همه جانبه آمریکایی‌ها از اراذل و اوباشی که با آتش‌سوزی و تخریب و قتل، امنیت مردم را نشانه رفته بودند، دست روزگار بومرنگ فتنه را به سوی آمریکا برگرداند و آتش در دامن آتش‌افروزان بیفتد.

در حالی که ۷ سال پیش دولت آمریکا با حمایت از جریان فتنه‌گر در ایران طعم شیرین انتخابات را به کام ملت ایران تلخ کرد، حالا خود این کشور گرفتار جریان آشوب پس از انتخابات شده است که به گفته رسانه‌ها به سرعت نیز در حال گسترش است. پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات سه شنبه گذشته آمریکا زلزله‌ای بود که به سرعت سراسر آمریکا را از خود متاثر ساخت. پیش‌بینی‌ها بر این بود که در صورت پیروزی هیلاری این ترامپ و طرفدارانش خواهند بود که به خیابان‌ها می‌ریزند و فریاد تقلب سر می‌دهند اما همه چیز برعکس شد و با پیروزی ترامپ این طرفداران کلینتون بودند که در سراسر آمریکا بلافاصله به خیابان‌ها ریختند و فریاد زدند «ترامپ برو گم شو» ،«تو رئیس‌جمهور ما نیستی.»

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com