khamenei

 

خانه از پاى بست ویران است
خواجه در بند نقش ایوان است
سخنگوی قوه قضائیه‌ با اشاره به یارگیری دشمنان از برخی خانواده‌های انقلابی و آقازاده‌ها گفت: دشمنان توانستند در فکر و نگاه سیاسی برخی افراد انقلابی یا منتسب به انقلاب تاثیر بگذارند…

بر اساس گزارش تسنیم، غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز در سیزدهمین همایش «دادستان‌های عمومی و نظامی »سراسر کشور اعلام کرد: دشمن در این راستا تا جایی که توانست در برنامه‌ها «نفوذ »کردند و در مسایل فرهنگی و اجتماعی وارد شدند به طوری که از برخی خانواده‌های انقلابی و آقازاده‌ها یارگیری کردند و توانستند در فکر و نگاه سیاسی برخی افراد انقلابی یا منتسب به انقلاب تاثیر بگذارند.

از سوی دیگر  علی سعیدی٬ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفته: «تمایل به پیوند با آمریکا خطرناک‌ترین مسئله امروز» است و باید نسبت به تغییر نگرش مسئولان نسبت به «شیطان بزرگ» توجه ویژه داشت.

به گزارش دیگربان،سعیدی افزود : «تغییر نگرش مسؤولان و جامعه و دل بستن به شیطان بزرگ زمینه‌های نفوذ در کشور را فراهم می‌کند و باید به آن توجه ویژه داشت.»

وی «یکی از مشکلات عمده انقلاب را فاصله گرفتن برخی مسئولان از اصول انقلاب و تغییر موضع آنان» دانسته و ادامه داده «تمایل به پیوند با آمریکا خطرناک‌ترین مسأله امروز است.»

به گفته نماینده علی خامنه‌ای در سپاه٬ «امروز شاهد هستیم بلایی که بر سر آقای کدیور و سروش آمد دامن‌گیر برخی سیاسیون و روحانیون شده است.»
مشابه سخنان محسنی اژه ای را موسوی اردبیلی  درمقام رئیس وقت همین  قوه قضائیه جمهوری اسلامی در مورد مشکل «نظام» و« چهره خشن، نفرت انگیز و ضد اخلاق و انسان از اسلام» را در آخرین روز درس فقه خود ایراد کرد .

اردبیلی ضمن اعلام خطر ، به از بین رفتن مرجعیت در اسلام از جمله گفت:« اکنون بیش از هزار سال است که نهاد مرجعیت به دست امامان بنیانگذاری شده است و علمای ما مانند شیخ مفید  ، شیخ طوسی، و…. به ما رسیده است. اگر ما نتوانیم در زمان خود نهاد مرجعیت را حفظ کنیم برای ما بعنوان یک ننگ بسیار بزرگ ثبت خواهد شد». وی چنین امانتی را آبرو و حیثیت برای حکومت «اسلامی» می دانست.

واقعیت این است که، به‌رغم برخی کشمکش‌های موجود میان جناح های حکومت و محدود کردن تشیع در قسمت فوقانی  رژیم «فقها»  که آنان را می توان خدعه گرانی نامید که مهارت خواصی در عوام فریبی دارند. اما در میان لایه‌های پایین، میانی جامعه قرائت واحدی از« اسلام» ندارند.

طبعی است که  جامعه ایران، که اکنون با پیوندها و بندهای بیشتری با جهان کنونی دارد .بی ترردید به رجز خوانی های واپس نگران گوش نخواهند داد.توده ها  ضربات عقب ماندگی مرتجعان حکومت «اسلامی» را چشیده اند. نمی توانند در چنین دوران پر تلاطم، بدون تحول و دگرگونی بمانند. درست به سبب است که موسوی اردبیلی در همین سخنان اضافه می کندکه:  «ما در زمان خودمان با انجام عملکردهایمان سبب شده ایم بیش از سه چهارم افراد جامعه از ما جدا شوند و بر ما نفرین کنند . دانشجویان و دانشگاهیان از ما جدا شده اند. زنها از ما جدا شده اند، چه کسی برای ما باقی مانده است؟!  نیروی فعال در کشور همان جوانان هستند اینان با اسلام قهر شده اند. ما چهره خشن، نفرت انگیز، ترسناک،  آدم کش ، و حشت آور، غیر علم و دانش  و ضد اخلاق و ضد انسانیت از اسلام ارائه دادیم؟ ما با این نوع برخوردها مردم را از دین بیزار کردیم »…

سال هاست چنین اظهار نظر ها از جانب مدعیات، حکومت «اسلامی» در ایران که جمهوری اسلامی بر اساس آن بنا شده است؛ یعنی آمیختگی کامل «نظام » نمونه با دزدی، چپاول  و اختلاس نقش مافیای  که فرماندهان سپاه در امور اقتصادی کشور ایفا می کنند؛ و  روند که در سال های اخیر ‌توجه‌ همگان را به خو برانگیخته است ، استفادهٔ سپاه از نهادهای امنیتی خود برای «حل‌وفصل» مسائل اقتصادی  است. از آنجائی که یکی از ریشه‌های اساسی فساد مالی گسترده و بی‌سابقه در تاریخ معاصر کشور ما، عملکرد سپاه و فرماندهان آن و کارگزاران سیاسی این نهاد برای اعمال فشار به رقبای سیاسی،اقتصادی‌اش ارزیابی کرد.
عیار واقی حکومت «اسلامی» در میهن ما هر از گاهی از زبان  برخی از اعضای بلند پایه رژیم  با صراحت بی سابقه ای بیان می شود که با  روشنی تمام از عمق بحران شدیدی که سراپای رژیم جمهوری اسلامی را فرا گرفته است، پرده برمی دارد.

مطلب دریافتی

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com