به نقل از صفحه شخصی آتنا فرقدانی :

4322
با درود بر جناب اقای مهدی خزعلی!!!
خوشحالم از این بابت که حداقل از طریق این تصویر صدای من به اطلاع خواهر گرامی شما رسید… مطالبی که شما مرقوم فرمودید بیشتر از اینکه روی منطق باشد از روی بغض و کینه هست! که این واکنش در خور و شایسته ی شأن شما نیست! مهمتر اینکه مطالبی که شما نوشتید نکات کذب بسیاری دارد، ضمن اینکه هیچ کدام از احکامی که علیه من صادر شده است متضمن محرومیت تحصیل نبوده و اصولا بدون حکم قضایی نمی‌شود شهروندان را از حقوق اجتماعی شان محروم کرد… بنابراین نکاتی را در راستای تنویر افکار عمومی به شرح زیر به استحضار مردم عزیز میهنم می‌رسانم:
زمانیکه از بند ۲ الف سپاه پاسداران آزاد شدم و به همراه مادرم به دانشگاه مراجعه کردم، خواهر شما ضمن ورود به بسیاری از مسایل شخصی و خانوادگی ما، به بنده و مادرم اظهار نمودند که دختر شما از خطوط قرمز عبور کرده و خوراک رسانه های ضد انقلاب را فراهم کرده… اگر ایشان تعهد می‌دهد که دیگر نقاشی و طراحی با مضامین سیاسی اجرا نمی‌کند و هر اتود نقاشی و طراحی خود را به شخص اینجانب نشان داده و بعد اجرا کرده، و خارج از دانشگاه هیچگونه فعالیت سیاسی انجام نمی‌دهد در این صورت “شاید” بتوانم کاری انجام دهم آن هم با ضمانت ۱۰ تن از اساتید دانشگاه! و بعد هم که با مخالفت من مواجه شدند در اتاق خود را باز کرده و به تمسخر فرمودند امیدواریم در جاهای دیگری خارج از این دانشگاه شما را موفق بیابیم!!! و بگذریم از اینکه به وزارت علوم مراجعه نمودم و گفتند صلاح دید خانم خزعلی این بوده و هر دانشگاهی می‌تواند سیاست خاص خود را اعمال کند و به ما مربوط نمی‌شود، از سویی پدر گرامی من برای این موضوع پیش آقای قاضی صلواتی رفتند و گفتند دختر من را دانشگاه راه نمی‌دهند، حتی آقای صلواتی گفتند: خانم خزعلی بدون حکم قضایی حق چنین کاری را ندارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بعد هم که ۲۰ دی ماه به زندان قرچک تبعید شدم و تا ۱۴ اردیبهشت ماه امسال دیگر بازنگشتم، در طی مشورتی که با وکیل خود جناب آقای محمد مقیمی داشتم در صدد شکایت از خانم خزعلی مدیریت دانشگاه بر آمدم… به آقای محمد مقیمی گفتم اجازه دهید یکبار دیگر با خانم خزعلی صحبت کنم… تا اینکه هفته پیش به دفتر خانم خزعلی مراجعه کردم و باقی ماجرا و آنچه که اتفاق افتاد که در شأن من نمیگنجد حتی بیان آن… دیگر منتظر تنظیم شکایت نامه رسمی هم نشدم چون اینکار رو بی فایده دیدم در برابر قدرتی که گویا ایشان در دستگاه حکومت دارند!!
اما در مورد مساله ی پناهندگی!! من تا زمانیکه در قید حیات باشم در ایران می‌مانم و زندان ها و قرچک ها و انفرادی هایش را بازهم به جان می‌خرم!!! پیش از اینکه این مشکلات برای من پیش بیاید با توجه به رتبه ای که داشتم و نفر نخست کارشناسی ارشد بودم و با رزومه ی محکمی که داشتم در بهترین دانشگاه های دنیا می‌توانستم تحصیل کنم… جناب آقای خزعلی من نیازی به پناهندگی گرفتن نداشتم و ندارم، چه بسا که حال نیز بهترین ها فراهم است اما برای من بهترین و زیباترین ها در مفهوم”وطن”خلاصه گشته است.
جناب آقای مهدی خزعلی فکر میکنم شما که به ظاهر دارای دغدغه های اجتماع می باشید و داعیه یک منتقد قدرت را دارید، از شما انتظار می‌رفت که حقیقت را بگویید و یا اگر به هر دلیل صلاح نمیدونستید که حقیقت را بیان کنید، سکوت میکردید! و انتشار مطالب کذب در شأن شما و هیچ شخصی که ادعای دموکراسی خواهی دارد نمیباشد!! فارغ از اینکه موضع گیری شما به دلیل علقه ی عاطفیست، به دلیل اینکه اینجانب شخص مستقلی هستم و به هیچ یک از جناح های سیاسی گرایش ندارم، به نظر می‌رسد، موضع گیری های جناحی نیز در این اظهار نظر شما دخیل بوده است…..!!!!
باشد که ایرانی بسازیم خارج از هرگونه به حاشیه پیوستن ها و جناح بندی سازی ها…. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آتنا فرقدانی

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com