اخبار برگزیده هفته: ۲۴ تا ۳۰ آذر ارسال شده در دسامبر

  • روزنامه خراسان خواستار رفع فیلتر فیس‌بوک شد
  • شروع فعالیت های تبلیغی مشایی در فضای مجازی
  • آغاز عرضه‎ی نسخه‎ی فارسی توئیتر برای تلفن‎های همراه
  • جدیدترین تجهیزات امنیت شبکه وارد ایران شد
  • وزارت ارتباطات ایران از شناسایی یک بدافزار رایانه‌ای تازه خبر داد
  • واکنش آمریکا به صفحه فیس‌بوک آیت‌الله خامنه‌ای
  • آیت‌الله علی خامنه‌ای عضو فیس‌بوک شد
  • حکم اعدام سعید ملک پور متوقف شده است
  • ورود آیفون‌۵ با گارنتی رسمی به بازار کشور
  • وهابیون یک سایت ارزشی را هک کردند
روزنامه خراسان خواستار رفع فیلتر فیس‌بوک شد

روزنامه «خراسان» با انتشار یادداشتی از مقام‌های جمهوری اسلامی خواست حالا که علی خامنه‌ای به «فیس بوک» پیوسته است٬ این شبکه اجتماعی را در ایران رفع فیلتر کنند.

شروع فعالیت های تبلیغی مشایی در فضای مجازی

حامیان «اسفندیار رحیم مشایی»، رئیس دفتر سابق احمدی نژاد، اقدام به راه‌اندازی سایت‌ها و وبلاگ‌هایی برای تبلیغ وی کرده‌اند. در این وبلاگ‌ها با شعار «پیش به سوی فتح خیبر»، از این فرد به عنوان «مظلوم‌تر از بهشتی، خدوم تر از رجایی» نام برده‌اند.

آغاز عرضه‎ی نسخه‎ی فارسی توئیتر برای تلفن‎های همراه

سایت شبکه‎ی اجتماعی ”توئیتر” از عرضه‎ی دو نسخه عربی و فارسی خود برای استفاده در تلفن همراه خبر داد.

جدیدترین تجهیزات امنیت شبکه وارد ایران شد

موبنا – تجهیزات جدید امنیت شبکه که به تازگی وارد کشور شده دارای کارکردهایی همچون فایر وال، VPN، عدم نفوذ، فیلتر کردن وب، تهیه گزارش از عملیات کاربران شرکت‌ها در اینترنت است.

وزارت ارتباطات ایران از شناسایی یک بدافزار رایانه‌ای تازه خبر داد

یک مرکز وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران روز یک‌شنبه، ۲۶ آذر ( ۱۷ دسامبر)، از شناسایی گونه جدیدی از بدافزار کامپیوتری با قابلیت پاک کردن اطلاعات دیسک‌ها خبر داد؛ این مرکز این نرم‌افزار تخریبی را «کارآمد» توصیف کرده‌ است.

واکنش آمریکا به صفحه فیس‌بوک آیت‌الله خامنه‌ای

ویکتوریا نولاند، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفته است که به صفحه فیس‌بوک آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران مراجعه خواهد کرد و می خواهد بداند که در این صفحه چه چیزهایی منتشر شده است. خانم نولاند روز دوشنبه ۱۷ دسامبر ( ۲۷ آذر) در عین حال به شوخی گفت که کنجکاو است بداند که آقای خامنه‌ای چقدر” لایک” دریافت می‌کند.

آیت‌الله علی خامنه‌ای عضو فیس‌بوک شد

بی بی سی– آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، به شبکه اجتماعی فیس‌بوک پیوسته است. صفحه فیس‌بوک رهبر ایران، در تاریخ ۲۳ آذر (۱۳ دسامبر) ایجاد شده و اطلاع‌رسانی علنی راجع به آن، سه روز بعد از طریق صفحه توییتر آقای خامنه‌ای صورت گرفته است.

حکم اعدام سعید ملک پور متوقف شده است

خبرگزاری هرانا – خبرگزاری مهر به نقل از وکیل سعید ملک پور گزارش داد که حکم اعدام موکلش متوقف شده است.

ورود آیفون‌۵ با گارنتی رسمی به بازار کشور

موبنا – در حالی که تا کنون گوشی‌های آی فون با گارانتی‌های متفرقه در دسترس کاربران ایرانی قرار داشت شرکت مه تل به تازگی عرضه این گوشی را با گارانتی اصلی آغاز کرده است.

وهابیون یک سایت ارزشی را هک کردند

به گزارش جهان، نشانه ها حاکی از این است که این سایت به دلیل فعالیت های گسترده بر علیه مذاهب دروغین و بالاخص وهابیت ، توسط وهابیون هک شده است. مشاهدات نشان می دهد که نوشته هایی که روی صفحه هک شده، نمایش داده می شود توهین هایی است به اندیشه تشیع و تهمت هایی است که وهابیون به آن دامن می زنند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com