ویدیویی جعلی با نام و نشان زمانه در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافته است.

 

رادیو زمانه به اطلاع مخاطبان‌اش می‌رساند که روز گذشته، ۲۸ آذر ۱۳۹۱ (۱۹ دسامبر ۲۰۱۲) ویدیویی در شبکه یوتیوب و در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و بالاترین و در برخی وب‌سایت‌های خبری با نام و نشان زمانه و تحت عنوان «گفت‌و گو با سعید کریمیان، مدیر گروه جم» انتشار یافت.

 

بدین‌وسیله توضیح می‌دهیم که رادیو زمانه تاکنون هرگز با آقای سعید کریمیان گفت‌و گو نکرده است و ویدیویی که تحت عنوان «گفت‌و گو با سعید کریمیان، مدیر گروه جم» درباره مجموعه تلویزیونی «حریم سلطان» تهیه شده، جعلی است و به رادیو زمانه هیچ‌گونه ارتباطی ندارد. ناشر این ویدیو ناشناس است و در طول گفت‌و‌گو خود را معرفی نمی‌کند و این ویدیو را هم بدون نام و صرفاً با نام و نشان زمانه در شبکه‌های اجتماعی انتشار داده است.

 

به قصد اطلاع‌رسانی و حفظ شفافیت در کار رسانه‌ای اعلام می‌کنیم که فقط ویدیوها و فایل‌های شنیداری که در سایت زمانه فهرست شده است، مورد تأیید ماست.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com