Khoy-Cienmas-1
سینمای تعطیل‌شده “آسیا” در شهر خوی
یک مقام “اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی” می‌گوید از ۱۹ سینمای موجود در این استان، ۱۶ سینما تعطیل شده‌اند و ۳ سینمای باقی‌مانده نیز که در شهر ارومیه قرار دارند، به دلیل “ٰفرسودگی” مورد استقبال مردم نیستند.

محمدباقر بابایی، “رییس اداره امور سینمایی و سمعی و بصری” در “اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی” در گفتگو با خبرگزاری “فارس” تاکید کرده که در حال حاضر به جز ارومیه، دیگر شهرستان‌های آذربایجان غربی سینما ندارند.

وی دلیل تعطیلی سینماهای این استان را مشکلات تجهیزاتی و سالن عنوان کرده و افزوده ۳ سینمای موجود در ارومیه نیز «آن‌طور که باید مورد استقبال مردم نیستند چرا که صندلی و ساختمان سینماها فرسوده است».

آقای بابایی‌اصل در عین حال از تجهیز “سالن‌های مجتمع‌های فرهنگی” در چهار شهرستان خوی، میاندوآب، بوکان و مهاباد به “سیستم پخش دیجیتال” خبر داده و گفته «برخی فیلم‌های سینمایی پرطرفدار» قرار است در این سالن‌ها برای شهروندان اکران شود.

Khoy-Cienmas

سینمای تعطیل‌شده “ایران” در شهر خوی

Boukan-Cinema

سینمای تعطیل‌شده “وحدت” در شهر بوکان

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com