Pinnochia-Theatre-5نمایش “پینوکیا” به کارگردانی شهره سلطانی که از پنج‌شنبه‌شب (۱۵ مرداد-۶ آگست) در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه رفته بود، پس از سه شب اجرا، توقیف شد.

مهدی شفیعی، “مدیر اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی” در گفتگویی با “خبرآنلاین”، دلیل توقیف “پینوکیا” را پوشش بازیگران زن و برخی از دیالوگ‌های آن دانسته و گفته «تا زمانی که اصلاحات پوشش و گریم انجام نشود اجرای این نمایش متوقف خواهد بود».

وی اضافه کرده که «پس از انجام اصلاحات این نمایش مجدد بازبینی می‌شود و در صورت رعایت مقررات شورای ارزشیابی، اجازه اجرا به گروه داده خواهد شد».

آقای شفیعی هم‌چنین مدعی شده که «پوشش و گریم بازیگران نمایش پینوکیا پس از بازبینی شورای نظارت تغییر کرده و در این باره خلاف مقررات شورای ارزشیابی عمل شده است».

پرستو گلستانی، محمدصادق ملک، محمد نادری، بهروز پناهده، پوریا رحیمی سام، و شهره سلطانی شش بازیگر نمایش پینوکیا هستند. اجرای این نمایش که بر اساس نمایشنامه‌ای از استفانو بنی، نویسنده‌ی ایتالیایی نوشته شده، قرار بود تا روز ۲۰ شهریور در تماشاخانه ایرانشهر ادامه داشته باشد.

تصاویر بیشتر از نمایش افتتاحیه‌ی “پینوکیا” را در وب‌سایت “کافه‌سینما” ببینید.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com